Meillä on ollut kohta 2 kk saksalainen 20-vuotias AuPair tyttö, joka puhuu hyvää englantia, mutta hän on ikäistään seuraa vailla. Asumme Lohjalla, mutta hänellä on mm. auto käytössään, joten voi tulla Espooseen/Helsinkiin jne.. Hän on mukava ja puhelias, mutta olisi kivaa, jos hän vapaapäivinään voisi puuhastella ikäistensä kanssa ja löytää seuraa.
AuPair seuraa vailla
kirsi3
2
183
Vastaukset
- Tytto20
Hei,
Minusta on aina mukavaa tutustua uusiin ihmisiin, ja olisin kiinnostunut parantamaan englannin kielen taitoani, joten minä voisinkin olla mukavaa seuraa. Olen myös 20-vuotias tyttö. Asun Vantaalla, mutta tapaamiset Helsingissä onnistuu helposti. (: - ellu2
Hei!
Minäkin olisin kiinnostunut tutustumaan au pairiinne. Olen 21-vuotias tyttö ja opiskelen saksaa ensimmäistä vuotta yliopistossa. Asun Helsingissä. Tulen hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa.
Haluatko sähköpostiosoitteeni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805