Olen kuullut tai lukenut viime aikoina liian monen miehen valittavan siitä, kuinka naisilta jää ns. moni hyvä "Clark Kent" huomaamatta yrittäessään etsiä sitä "Teräsmiestä".
Mua on alkanut asia kieltämättä ärsyttään. Itse olen aina tuntenut vetoa tavallisiin, ehkä vähän reppanoihinkin miehiin, jota lähipiirini on aina ihmetellyt ja ehkä katsonut kieroonkin siitä johtuen, että heidän mielestään mm. ulkonäköni perusteella voisin saada "parempaakin". Yleensä vaan tunnun samaistuvan paremmin tämänkaltaisiin miehiin, koska heille ulkonäkö ei ole kaikkikaikessa.
Yksi näistä miehistä, joka on valitellut mulle tätä clarkkent-syndroomaa, on nimenomaan tälläinen tavallinen ja reppana, mutta johon olen niin silmittömän ihastunut. Ongelma on se, ettei hän kuitenkaan näe mua, koska on liian epävarma itsestään ja keskittynyt siihen, kuinka hän saisi (kaikki) naiset kiinnostumaan itsestään. Itse en voi muuta kuin ajatella, että miksi täytyy tavoitella kaikkien naisten hyväksyntää ja ihailua, kun olisi jo valmiina se yksi, joka pitää häntä maailman täydellisimpänä miehenä omassa epätäydellisyydessään?
Ongelma ei siis ehkä olekaan aina naisissa. Ehkä miehiltä jää NE naiset huomaamatta, joille Clark Kent ON se Teräsmies, koska sokeina pyrkivät sellaisten naisten suosioon, joille edes Teräsmies ei riitä.
Olen ollut 1,5 v. nyt sinkkuna ja olen ensimmäistä kertaa eron jälkeen ihastunut. Tuntuu vaan niin pahalta, kun en tule nähdyksi. Ihastuminen on molemminpuoleista, mutta mitä voin tehdä, jos toisella on katse koko ajan etsimässä jotain "parempaa", vaikka lähes napakymppi olisi jo saatavilla.
Joka ilta nukahdan miettien: Milloin yksi on tarpeeksi?
Teräsmies vai Clark Kent?
26 v.ClarkKent-lover
1
57
Vastaukset
- Joku toinen
Olet ihastunut Joku vaan'iin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254813Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1363272Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282716Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu842453Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91434Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211309Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41248