Sanokaapas minulle, että mikä siinä on, kun miehet ovat innoissaan arvostelemassa naisten ulkonäköä, ja parisuhdekelpoisuutta tämän seikan perusteella, ja pitävät naisen hoikkuutta ja trimmattua vartaloa ihan perusvaatimuksina, että miksi sitten samat miehet vetävät herneen nenäänsä heti kun nainen sanoo kiinnittävänsä huomiota miehen ulkonäköön ja esimerkiksi sihen, että näyttääkö mies urheilulliselta yms.
Meinaan faktahan on se, että miehen on huomattavasti helpompi olla hoikka ja trimmattu kuin naisen. Miehen on huomattavsti helpompi pudottaa painoaan ja samoin esimerkiksi kuntosalilla/urheillessa miehen on paljon helpompi saada itselleen lihaksia ja se ihannoitu hyväkuntoisen näköinen vartalo kuin mitä se naiselle on.
Miehen (ja naisen) ulkonäkö
30
356
Vastaukset
- kaikki kaikessa
ulkonäkö?< parisuhdekelpoisuus?
elämän suurimmat dilemmat..
ulkonäön perusteella seura valitaan ja se kannattaako kiinnostua. - mies.
Naiset treenaa laiskasti ja siksi eivät saa niitä lihaksia. Ei ne lihakset tule yhtään helpommin miehelle vaan kylläs iinä täytyy tosissaan treenata jos haluaa saada hyvän vartalon.
- scacsdas
Itseasiassa miehelle tulee lihakset helpommin treenaamalla. Naisen kehossa on enemmän rasvaa kuin miehen, jonka ansioista naisen on tosiaan vaikeampi päästä treenattuun kuntoon. Miehille se on helpompaa.
- FSFFFSDFSDF
scacsdas kirjoitti:
Itseasiassa miehelle tulee lihakset helpommin treenaamalla. Naisen kehossa on enemmän rasvaa kuin miehen, jonka ansioista naisen on tosiaan vaikeampi päästä treenattuun kuntoon. Miehille se on helpompaa.
Biologia
Naisen ruumis eroaa miehen ruumiista monella muullakin tavalla kuin sukuelinten perusteella. Esimerkiksi naisen kehon rakenne on erilainen. Joillain naisen sukupuolimerkeillä ei ole sinällään mitään tehtävää lisääntymisessä, vaan niiden tarkoitus on luoda kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa. Naiset poikkeavat miehistä keskimäärin seuraavilla tavoilla, mutta myös poikkeuksia on. Lisäksi, vaikka naiset ovat miehiä keskimäärin lyhyempiä, se ei tarkoita että kaikki naiset olisivat kaikkia miehiä lyhyempiä. Nainen on miestä keskimäärin noin 12–15 cm lyhyempi.
Nainen eroaa miehestä keskimäärin seuraavilla fyysisillä ominaisuuksilla:
Kyky tulla raskaaksi
kuukautiskierto
rinnat, joissa erittyy synnytyksen jälkeen maitoa
ulkonevammat pakarat
lyhyempi ja kevyempi
leveämpi, sirompi ja matalampi lantio
korkeampi ääniala
KORKEAMPI RASVAPROSENTTIi, joka on eduksi estrogeenin tuottamisessa
reisi- ja sääriluiden välinen kaltevuuskulma suurempi, mikä johtuu leveämmän lantion aiheuttamasta kauempana sijaitsevista lonkkamaljoista
hemoglobiinin taso sama kuin lapsella kuukautisten takia
alaselkärangan notko suurempi
pehmeämpi ja ohuempi iho
sirompi luusto
pienempi lihasmassa, sekä vastaavasti vähemmän fyysistä voimaa
korkeampi naissukupuolihormoni estrogeenin taso
vähäisempi kehonkarvoitus, riippuen yksilöllisestä testosteronin tuottamisesta, esimerkiksi ei partaa tai napaan asti ulottuvaa häpykarvoitusta
kapeampi vyötärö
huomaamattomampi kilpirusto (ei aataminomenaa)
värisokeus hyvin harvinaista
puberteettikehitys alkaa aikaisemmin
hormonieron vuoksi erilainen ihon tuoksu. - poissuljettu
FSFFFSDFSDF kirjoitti:
Biologia
Naisen ruumis eroaa miehen ruumiista monella muullakin tavalla kuin sukuelinten perusteella. Esimerkiksi naisen kehon rakenne on erilainen. Joillain naisen sukupuolimerkeillä ei ole sinällään mitään tehtävää lisääntymisessä, vaan niiden tarkoitus on luoda kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa. Naiset poikkeavat miehistä keskimäärin seuraavilla tavoilla, mutta myös poikkeuksia on. Lisäksi, vaikka naiset ovat miehiä keskimäärin lyhyempiä, se ei tarkoita että kaikki naiset olisivat kaikkia miehiä lyhyempiä. Nainen on miestä keskimäärin noin 12–15 cm lyhyempi.
Nainen eroaa miehestä keskimäärin seuraavilla fyysisillä ominaisuuksilla:
Kyky tulla raskaaksi
kuukautiskierto
rinnat, joissa erittyy synnytyksen jälkeen maitoa
ulkonevammat pakarat
lyhyempi ja kevyempi
leveämpi, sirompi ja matalampi lantio
korkeampi ääniala
KORKEAMPI RASVAPROSENTTIi, joka on eduksi estrogeenin tuottamisessa
reisi- ja sääriluiden välinen kaltevuuskulma suurempi, mikä johtuu leveämmän lantion aiheuttamasta kauempana sijaitsevista lonkkamaljoista
hemoglobiinin taso sama kuin lapsella kuukautisten takia
alaselkärangan notko suurempi
pehmeämpi ja ohuempi iho
sirompi luusto
pienempi lihasmassa, sekä vastaavasti vähemmän fyysistä voimaa
korkeampi naissukupuolihormoni estrogeenin taso
vähäisempi kehonkarvoitus, riippuen yksilöllisestä testosteronin tuottamisesta, esimerkiksi ei partaa tai napaan asti ulottuvaa häpykarvoitusta
kapeampi vyötärö
huomaamattomampi kilpirusto (ei aataminomenaa)
värisokeus hyvin harvinaista
puberteettikehitys alkaa aikaisemmin
hormonieron vuoksi erilainen ihon tuoksu.tuosta ylläolevasta tunnistaa aidon naisen. muut ovat naisenkaltaisia mutta lähempänä miehen olemusta.
- 6767676767
Tiedätkö mikä hormoni saa lihakset kasvamaan? Testosteroni. Kummalla sukupuolella luulet sitä olevan enemmän kehossaan?
"Miesten tuottamat määrät ovat huomattavasti suuremmat, naiset tuottavat noin kymmenesosan miesten tavallisesta määrästä, joka on 2,5-11 mg vuorokaudessa"......"Testosteroni kiihdyttää lihasten kasvua, joten sitä on käytetty dopingaineena. Miesten onkin helpompi saada kerätyksi itselleen treenaamalla lihasmassaa kuin naisten."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Testosteroni
Naisilla on paitsi vähemmän lihaksia myös enemmän rasvaa kehossaan, joten miehet laihtuvat nopeammin kuin naiset.
http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi.shtml/mies-laihtuu-naista-nopeammin---syy-loytyy-lihaksista/2014/02/1864344 - asdasdadas
poissuljettu kirjoitti:
tuosta ylläolevasta tunnistaa aidon naisen. muut ovat naisenkaltaisia mutta lähempänä miehen olemusta.
No ainakin minä olen juuri tuollainen oikea nainen, tosin lihaksikas sellainen
- gbncfbdfdd
6767676767 kirjoitti:
Tiedätkö mikä hormoni saa lihakset kasvamaan? Testosteroni. Kummalla sukupuolella luulet sitä olevan enemmän kehossaan?
"Miesten tuottamat määrät ovat huomattavasti suuremmat, naiset tuottavat noin kymmenesosan miesten tavallisesta määrästä, joka on 2,5-11 mg vuorokaudessa"......"Testosteroni kiihdyttää lihasten kasvua, joten sitä on käytetty dopingaineena. Miesten onkin helpompi saada kerätyksi itselleen treenaamalla lihasmassaa kuin naisten."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Testosteroni
Naisilla on paitsi vähemmän lihaksia myös enemmän rasvaa kehossaan, joten miehet laihtuvat nopeammin kuin naiset.
http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi.shtml/mies-laihtuu-naista-nopeammin---syy-loytyy-lihaksista/2014/02/1864344Tämä osoittaa sen, että suomimiehet ovat laiskoja, koska täällä on niin paljon lihavia miehiä. Lihavia naisiakin on, mutta miehiä enemmän.
No niin eikun salille ja treenaamaan, sillä näiden ätmienkin ongelma poistuisi, sillä tosiasiahan on se, että miesten on helpompi laihduttaa. - ei tule paria
gbncfbdfdd kirjoitti:
Tämä osoittaa sen, että suomimiehet ovat laiskoja, koska täällä on niin paljon lihavia miehiä. Lihavia naisiakin on, mutta miehiä enemmän.
No niin eikun salille ja treenaamaan, sillä näiden ätmienkin ongelma poistuisi, sillä tosiasiahan on se, että miesten on helpompi laihduttaa.miksi vaivautua laihduttamaan kun ei ole mitään syytä. ei tarvitse näyttää mitään kenellekkään vaan elää vain itselleen.
katsojan silmään voi joskus pulskempikin olemus miellyttää.
se on jo puoli voittoa jos pitää toisen ulkonäöstä vaatteet päällä koska silloin kestää myös alastomuuden. - eräs atm
scacsdas kirjoitti:
Me ätmit emme saa lihasta koska ruumiinrakenteemme on heikko ja testosteronitasomme verrattain matala, jopa naiseen verrattavissa.. enkä minä ainakaan voi mennä salille kun ei siellä ähkijäkarjut katsele kauaa ininääni
- ??????????
ei tule paria kirjoitti:
miksi vaivautua laihduttamaan kun ei ole mitään syytä. ei tarvitse näyttää mitään kenellekkään vaan elää vain itselleen.
katsojan silmään voi joskus pulskempikin olemus miellyttää.
se on jo puoli voittoa jos pitää toisen ulkonäöstä vaatteet päällä koska silloin kestää myös alastomuuden.Miksi "elää itselleen" tarkoittaisi ylipainoa, liikkumattomuutta, huonoa kuntoa ja terveydentilaa? Minä ainakin liikun, urheilen, syön ja elän terveellisesti etc., koska haluan nauttia elämästäni ja omasta olosta. Kun ITSE pyrkii lisäämään hyvää oloaan, ei tarvitse odottaa muiden tuovan sitä hyvää oloa ( tyyliin "jos vain saisin kumppanin, muuttuisin hyvinvoivaksi"). Toisaalta hyvinvoivien ihmisten on helpompi olla muiden kanssa, kun oma pahoinvointi ei puske pintaan koko ajan.
- Just näin
gbncfbdfdd kirjoitti:
Tämä osoittaa sen, että suomimiehet ovat laiskoja, koska täällä on niin paljon lihavia miehiä. Lihavia naisiakin on, mutta miehiä enemmän.
No niin eikun salille ja treenaamaan, sillä näiden ätmienkin ongelma poistuisi, sillä tosiasiahan on se, että miesten on helpompi laihduttaa.''No niin eikun salille ja treenaamaan, sillä näiden ätmienkin ongelma poistuisi, sillä tosiasiahan on se, että miesten on helpompi laihduttaa.''
Jos kaikki miehet yhtäkkiä alkais käydä salilla niin ei se ätmien ongelma poistu mihinkään.
Itse oon tyytyväinen painooni joten salille en aio mennä. Ahdistava ja tylsä paikka. Mitään kun en siellä käymisestä hyödy niin miks menisin.
- Katselija1
Ne on edelleenkin vain pelkät kuoret! Itse katson vain sydämeen! ja olen siitä helpottunut ja annan toisenkin olla.
- tyhjä kuori
Monet rakastuvat kuoriin mutta jos niistä kuorista pitää niin todennäköisesti rakastuu sydämeen myös.
- Just näin
tyhjä kuori kirjoitti:
Monet rakastuvat kuoriin mutta jos niistä kuorista pitää niin todennäköisesti rakastuu sydämeen myös.
Jos se sydän on musta kuin huonosti käyttäytyvällä mulkulla ihmisellä niin ei se ulkokuori rakastumista takaa.
- mies..
Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmaa kropan arvostelun suhteen, olen saanut niin hyviä kommentteja naisilta/miehiltä, että kropan suhteen olen itsevarma, kaiken muun suhteen sitten en ole, koska en ole saanut positiivista palautetta muista asioista.
Ympäristön palaute muokkaa itsevarmuuden/tunnon.
Ymmärrän aika hyvin miksi tietyt ihmiset jäävät koukkuun vaikka johonkin ulkonäköön liittyvän jutun paranteluun, jos ainoat positiiviset kommentit mitä muilta aina saat koskee aina vain tiettyjä samoja asioita niin sitä yrittää keskittyä niihin.- hyvät palautteet
tosi kiva kuulla että asiat ovat hyvin kohdallasi. ei luulisi olevan naisten kanssa ongemia tai estettä.
Itsestä huolehtiminen palkitaan. - mies.
hyvät palautteet kirjoitti:
tosi kiva kuulla että asiat ovat hyvin kohdallasi. ei luulisi olevan naisten kanssa ongemia tai estettä.
Itsestä huolehtiminen palkitaan.Tuo on kaukana totuudesta, ei mies pelkällä kropalla saa naisia alkuunkaan, olen 27v totaalikokematon mies, en edes ensitreffeillä ole vielä käynyt.
Komeat kasvot ja supliikki on se millä naisia saa ja ne multa puuttuu.
- koko on koko elämä
saattaa olla että jollekin yksittäiselle ihmiselle tulee entinen elämä mieleen jos vain kuulee puolenkin sanan arvostelun ulkonäöstä. Jokin arvostelu jää selkärankaan nuoruudesta tai aikuisuudest ja saattaa olla hyvinkin loukkaava ja jota ei jonkun muun seurassa koskaan välttämättä kuule.
- jaakob spermatahra
"Meinaan faktahan on se, että miehen on huomattavasti helpompi olla hoikka ja trimmattu kuin naisen. Miehen on huomattavsti helpompi pudottaa painoaan ja samoin esimerkiksi kuntosalilla/urheillessa miehen on paljon helpompi saada itselleen lihaksia ja se ihannoitu hyväkuntoisen näköinen vartalo kuin mitä se naiselle on. "
Lihakset ei tule helposti ja läskien tiputtelu on kovaa kontrollia, osalle ihmisistä siis (huomaa). Jotkut syntyvät maailmaan kunnon lihasrattaiston kanssa, joten sitä ei välttämättä tarvitse edes kehittää ennenkuin se alkaa naisille lyödä jo läpi ilman ainuttakaan treeniä tai syömättä jätettyä bigmaccia.
Toinen juttu on se, että lihaksikkuus ei ole miehen hyvän ulkonäön edellytys, muuten kuin kulttuurissamme. Lihaksikkuus on vain yksi määre. Myös naiselta voi edellyttää lihaksikkuutta ja enemmän pitäisi edelöyttääkin. On typerää edellyttää, että lihaksikkuus koskee miehiä ja ulkonäön muun symmetria naisia. On parempi, että jokainen kehittää fyysisiä ominaisuuksia oman luonteensa mukaan. Sellaisen ihmisen, joka ei yhtään halua olla lihaksikas ei pitäisi sitä tarvita olla.
Biologinen fakta on kuitenkin se, että naisen kroppa on sirompi ja kauniimpi. Siksi miehet edellyttävät usein naisilta kropan ehostamista mitä miehiltä ei kannata edellyttää (koska se olisi naurettavaa, miehet on niin karuja). Mutta keskimäärin joka toinen mies kuitenkin hyväksyy rumemmankin naisen (ei susirumaa), joten kortit ovat edelleen naisten puolella. Ehkä miestyyppi, jonka perässä juokset on kuitenkin muodoista tarkka pelimies. Sille ei voi mitään..Mutta ei miesten niin kuin naistenkaan tarvii tekeytyä rumaxi. Kummallakin puolella voi esiintyä sitä, mutta on se nähtävästi totta mitä oon tällä palstalla huomautellut että rumilla miehillä ei oo oikeutta vaatia naisilta mitään kauneutta. Rumien miesten on tarkoitus ottaa itelle pulskat naiset ja jättää sporttiset naiset pienien mittojen miehille
- rumillekin on käyttö
suomi-sinkku kirjoitti:
Mutta ei miesten niin kuin naistenkaan tarvii tekeytyä rumaxi. Kummallakin puolella voi esiintyä sitä, mutta on se nähtävästi totta mitä oon tällä palstalla huomautellut että rumilla miehillä ei oo oikeutta vaatia naisilta mitään kauneutta. Rumien miesten on tarkoitus ottaa itelle pulskat naiset ja jättää sporttiset naiset pienien mittojen miehille
"Mutta ei miesten niin kuin naistenkaan tarvii tekeytyä rumaxi. Kummallakin puolella voi esiintyä sitä, mutta on se nähtävästi totta mitä oon tällä palstalla huomautellut että rumilla miehillä ei oo oikeutta vaatia naisilta mitään kauneutta. Rumien miesten on tarkoitus ottaa itelle pulskat naiset ja jättää sporttiset naiset pienien mittojen miehille "
Rumat miehet voi ottaa myös kauniit naiset riippuen kontekstista. Esimerkiksi jos haluaisin itse alistaa naista, alistaisin mieluummin rumaa naista, kuin kaunista naista.
Jopa munkin huomautteluista on ainakin muutama kanssaveli vetänyt herneen nenään. Oon perustellut irvailujani kanssaveljiä kohtaan just heidän irvailuilla naisille. Kaikki eivät toki voi sille mitään jos ovat lihavia tai tukka lähtenyt. Mutta kyllä sellaiset ketkä tekeytyvät ittee rumemmix, ni pilaa samalla muiden maineen. Siitä seuraa, että myös he ketkä eivät voi omalle ulkoisuudelle oikein hirveesti, ni jotkut voivat luulla, että hekin olisi tekeytynyt ittee rumemmax.
Voin kuiteskin ite olla aikas huoletta 163/51 mitoilla, mut tiiän että suurimmalle osalle se ei oo ihan nii yxinkertaista. Mutta ei lihaxilla ja laihuudella oo välttämät mitään tekemistä keskenään. Esim. itelläni on ikäsiiini nähden keskim. vähemmän lihaxii. Mutta eiköhän sen puutteen kuitenkin korvaa tää ihannepainoisuus tai että oon jopa vähän sen alle. Mutta ei se oo kuitenkaan ulkomuoto pelkästään, mikä vetää vastakkaisii puoleensa. Oon elänyt sinkkuna teini-iän alusta asti & asunut myös yxin 7,5 vuotta- 3+1
Ihannepainoisuus ilman lihaksia on huonompi vaihtoehto kuin lihaksikas läski, etenkin jos rasva lihavalla on ihonalaista rasvaa, eikä vatsan alueella olevaa viskeraalirasvaa. Viskeraalirasvaan määrään vaikuttaa juuri liikkuminen. Jos olet normaalipainoinen vaikka laihakin, mutta et liiku, aika todennäköisesti sinulle kertyy tappavaa viskeraalirasvaa. Silloin ihmisen sanotaan olevan laihaläski.
Lihasmassa alkaa huveta jo kolmikymppisillä, mutta treenillä sitä saa takaisin. Vanhempana kuolleisuuteen vaikuttaa painoindeksiä enemmän lihaskunto, joka pitää yllä liikuntakykyä ja sitä kautta terveyttä. Joten puntille kaikki :). - .................
3+1 kirjoitti:
Ihannepainoisuus ilman lihaksia on huonompi vaihtoehto kuin lihaksikas läski, etenkin jos rasva lihavalla on ihonalaista rasvaa, eikä vatsan alueella olevaa viskeraalirasvaa. Viskeraalirasvaan määrään vaikuttaa juuri liikkuminen. Jos olet normaalipainoinen vaikka laihakin, mutta et liiku, aika todennäköisesti sinulle kertyy tappavaa viskeraalirasvaa. Silloin ihmisen sanotaan olevan laihaläski.
Lihasmassa alkaa huveta jo kolmikymppisillä, mutta treenillä sitä saa takaisin. Vanhempana kuolleisuuteen vaikuttaa painoindeksiä enemmän lihaskunto, joka pitää yllä liikuntakykyä ja sitä kautta terveyttä. Joten puntille kaikki :).Njaa. Oma painoindeksini on 19-20 ja olen 40 nainen. En halua hoikkien käsivarsieni tilalle paksuja lihaksikkaita käsivarsia. Minulla on myös kapea vyötärö ja pyöreät rinnat ja lantio. Jos käyn runsaasti puntilla, rintani häviävät, lantioni kapenee ja sixback leventää vyötäröä. Eli minusta tulee miehekkäämpi, tasapaksumpi. Harrastan muuta päivittäistä liikuntaa, mutta miehekkäistä lihaksista itselleni en välitä, miksi pitäisi välittää?
Minun ikäisilläni näkee paljon paksuja käsivarsia, lähinnä alleja, mutta myös allien päälle tehtyjä lihaksia eli läskin ja lihaksien välimuotoa. Tällaista on kuitenkin lähinnä Suomessa, Amerikassa ja Briteillä. Esim. virolaiset, venäläiset, ranskalaiset, etekä-eurooppalaiset naiset eivät ole lihaksikkaita. Kauneuskäsitykseni on enemmän heidän suuntaansa kuin lihaksikkaiden suomalaisten kaunottarien. - jdhgosg
................. kirjoitti:
Njaa. Oma painoindeksini on 19-20 ja olen 40 nainen. En halua hoikkien käsivarsieni tilalle paksuja lihaksikkaita käsivarsia. Minulla on myös kapea vyötärö ja pyöreät rinnat ja lantio. Jos käyn runsaasti puntilla, rintani häviävät, lantioni kapenee ja sixback leventää vyötäröä. Eli minusta tulee miehekkäämpi, tasapaksumpi. Harrastan muuta päivittäistä liikuntaa, mutta miehekkäistä lihaksista itselleni en välitä, miksi pitäisi välittää?
Minun ikäisilläni näkee paljon paksuja käsivarsia, lähinnä alleja, mutta myös allien päälle tehtyjä lihaksia eli läskin ja lihaksien välimuotoa. Tällaista on kuitenkin lähinnä Suomessa, Amerikassa ja Briteillä. Esim. virolaiset, venäläiset, ranskalaiset, etekä-eurooppalaiset naiset eivät ole lihaksikkaita. Kauneuskäsitykseni on enemmän heidän suuntaansa kuin lihaksikkaiden suomalaisten kaunottarien."40 nainen"
"Kauneuskäsitykseni on enemmän heidän suuntaansa kuin lihaksikkaiden suomalaisten kaunottarien."
Sukupolvikysymys, luulen. Nykyiset parikymppiset naiset yleisesti haluavat olla timmejä ja lihaksikkaita, ei hoikkia, ellei ole pro-ana tms. Vaikea kuvitella, että parikymppinen nainen haaveilisi kasarina ihanteena olleesta lättäpepusta. Nyt treenataan, että saadaan muotoja ja etenkin hyvinvointia.
Tuohon kauneuskäsitysten viittamiseen muihin maihin, kuin Suomeen, liittynee oletus, että noissa maissa naiset ovat hoikempia kuin Suomessa. Eurostatin mukaan esim. Virossa on enemmän ylipainoisia ja lihavia naisia kuin Suomessa.
"miehekkäistä lihaksista itselleni en välitä, miksi pitäisi välittää?"
Onko kaikki lihakset miehekkäitä? Näkyykö tässä taas tuo sukupolviero... Tuolta löytyy monia hyviä syitä pitää huolta lihaskunnostaan,
www.hs.fi/terveys/Lihasmassa voi alkaa huveta jo kolmekymppisenä näin estät sen/a1382580041419 - sfsfsfs
jdhgosg kirjoitti:
"40 nainen"
"Kauneuskäsitykseni on enemmän heidän suuntaansa kuin lihaksikkaiden suomalaisten kaunottarien."
Sukupolvikysymys, luulen. Nykyiset parikymppiset naiset yleisesti haluavat olla timmejä ja lihaksikkaita, ei hoikkia, ellei ole pro-ana tms. Vaikea kuvitella, että parikymppinen nainen haaveilisi kasarina ihanteena olleesta lättäpepusta. Nyt treenataan, että saadaan muotoja ja etenkin hyvinvointia.
Tuohon kauneuskäsitysten viittamiseen muihin maihin, kuin Suomeen, liittynee oletus, että noissa maissa naiset ovat hoikempia kuin Suomessa. Eurostatin mukaan esim. Virossa on enemmän ylipainoisia ja lihavia naisia kuin Suomessa.
"miehekkäistä lihaksista itselleni en välitä, miksi pitäisi välittää?"
Onko kaikki lihakset miehekkäitä? Näkyykö tässä taas tuo sukupolviero... Tuolta löytyy monia hyviä syitä pitää huolta lihaskunnostaan,
www.hs.fi/terveys/Lihasmassa voi alkaa huveta jo kolmekymppisenä näin estät sen/a1382580041419Kasarina ei lättäpeput todellakaan ollut muotia. Silloinhan naisilla oli vielä perseet. Nykyään niillä on perse vatsan kohdalla eli ovat tasapaksuuntuneet ja vyötärö on kadonnut. Tästä on tutkimuksiakin tehty.
- jos löytyy....
sfsfsfs kirjoitti:
Kasarina ei lättäpeput todellakaan ollut muotia. Silloinhan naisilla oli vielä perseet. Nykyään niillä on perse vatsan kohdalla eli ovat tasapaksuuntuneet ja vyötärö on kadonnut. Tästä on tutkimuksiakin tehty.
Laitahan linkkejä tutkimuksiin.
- Lihassolu
Eivät ole lihaksikkaita virolaiset... jos eivät ole treenanneet. Siitähän se on kiinni.
- :)))))))))))))
Eihän ne halua treenata, koska ihanne ei siellä ole lihaskimppu, vaan naisellinen sorjasääri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910