Minun ihannenaiseni on uskovainen joka ei juo eikä polta eikä harrasta esiaviollisia sukupuolisuhteita.
Näin sen pitää olla!
uskovainen nainen
17
313
Vastaukset
- Uskovaan luotetaan
"Minun ihannenaiseni on uskovainen..."
No, niin minunkin.
Ottakaa tätä aihealuetta lukevat naiset tosissaan tämä kristillisiä elämänarvoja koskeva osuus.- ateisti
Mitään mielikuvitusolentoon uskovaa hihhulia en kyllä itselleni huolisi.
Ja vielä pahempi jos sitä uskomustaan koittaa muille tuputtaa. ateisti kirjoitti:
Mitään mielikuvitusolentoon uskovaa hihhulia en kyllä itselleni huolisi.
Ja vielä pahempi jos sitä uskomustaan koittaa muille tuputtaa.Entä jos hän olisi unelmiesi nainen, kaunis, älykäs ja hauska, ja jonain päivänä hän alkaisi hiljaa mielessään uskoa Jumalaan.
- ateisti
rosa-m.m kirjoitti:
Entä jos hän olisi unelmiesi nainen, kaunis, älykäs ja hauska, ja jonain päivänä hän alkaisi hiljaa mielessään uskoa Jumalaan.
No siinä tapauksessa kelpaisi.
Mutta pointti on juuri se että "uskoisi hiljaa mielessään".
Eli ei puhuisi asiasta minulle, haluaisi käydä aina kirkossa, koittaisi käännyttää minua tai muita uskomaan, tai kasvattaisi mahdollisia yhteisiä lapsiamme uskovaisiksi.
- 12+20
Uskovainen voisi olla ihan kiva. En tunne yhtään sellaista, mutta ajatuksen tasolla ns. korkeammat ihanteet ja moraalin omaava nainen olisi ihan mielenkiintoinen tuttavuus.
- Jagdpanther
Kunhan pojat lestoista pysytte erossa niin siitä vaan...
- luomuavio3467
nehän on kauneimmpia ja uskollisimpia
- löytyihän_se
Jos haluaa kunnollisen ja luotettavan naisen, uskovainen on hyvä valinta. Kokemusta löytyy. Plussana: kaunis, liikunnallinen, ahkera ja arvostaa miestään todella paljon. Eikä ole aikaisempia miessuhteita, nams !
- 10 + 18
Mitä arvoa uskonnollisuus tuo? Minä en juo enkä polta. Olen harrastanut seksiä vain puolisoni kanssa (tosin myös esiaviollista sellaista). Kauneudestani minulla ei ole puolueetonta näyttöä, mutta olen liikunnallinen, ahkera, arvostan miestäni eikä ole aiempia miessuhteita. Uskontoa pidän kuitenkin huru-ukkojen hommana. Minua kiinnostaa, onko uskonnollisuus arvo sinänsä, vai arvostetaanko sitä sen mahdollisten oheishyötyjen vuoksi.
- löytyihän_se
Henkilökohtaisesti arvostan oheishyötyjen vuoksi. Uskonnollisuudella on myös haittapuolia. Pitkän tähtäimen suunnitelman mukaan hyödyt pitäisi olla menetyksiä suurempia.
Enkä ole etsinyt uskovaista naista. Hän vaan tuli vastaan.
- hienovalinta
tässä olen.
- Uskovaan luotetaan
"tässä olen"
No, mistäpä sinut löytää?
- Nasdaq
Juuri tuollaiset pellet ovat ajamassa alas Suomalaista alkoholipolitiikkaa esityksillään ja "tuntemuksillaan".
Vastustan jyrkästi.
(reps)- tewtew
te pellet jotka ette ilman ohrapirtelöö pärjää saisitte näivyttyä koppiinne. onse kumma kun yhtä jumalanjuomaa ilman ei pärjätä.no siksipä sitä ei saada kiellettyäkään. kun on totuttu siihen että iskä,käveri,julkkis juo. ja sit itketään mihi verorahat menee
- pyh pah
Mitä vikaa esiaviollisessa seksissä on? Sitä saa harrastaa niin paljon kuin haluaa, oli uskovainen tai ei.
- heheheehee
Ihan on vajakkien touhua olla niin kuuliainen uskossaan, että pitää itseään rajoittaa (rankaista itseään). Antaa mennä vaan jos hyvältä tuntuu. Vetää kännit, tuprutella, tai sitten harjoittaa seksiä, aivan sama.
"Näin sen pitää olla!"
-Ei, ei pidä...mutta makunsa kullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1643426Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382927Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121824Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512