Tuossa viikko sitten piti olla treffit miehen kanssa jonka olen tuntenut nyt muutamia viikkoja vasta mutta ne peruuntu kun mies tuli kipeeksi sitten tietenkin petyin hiukan luonnollisesti ja kun emme tunne toisia niin sitten kysyin, että epäilen hiukan sitten hiljeni yhteyden pito mutta illalla hän kuitenkin soitti mutta en vastannut pelkäsin, että mitä sieltä tulee. Nyt sitten tänään hän ei ole soittanut ainoastaan ollaan viestitelty vaikka tuona kahtena viikkona joka päivä soitti. Nyt on ollut hiljaista. Missähän tässä mennään? Tuntuu taas, että ite olen pilannu kaiken kun en eilen vastannut kun hän soitti mutta voisihan hän nyt soittaa ainoastaan ollaan viestitelty ja nekin minun aloitteesta. Mietin, että onko tämä mies kiinnostunut minusta oikeesti vai mikä on nyt onko hän oikeesti nyt sitten niin kipeä, ettei jaksa edes soittaa tms. mutta kyllähän hänenkin tulisi ymmärtää, että kun emme tunne toisia niin eihän sitä heti voi luottaa yms. nähtäväksi jää ehdottaako mies enään mitään tapaamista yritän lohduttaa itseäni sillä, että jos mitään ei tule hän ei ollut se oikea minulle pelkään vaan jääväni totaalisesti yksin.
Mistä tietää onko mies kiinnostunut?
10
374
Vastaukset
- cmaägmaälgnka
sorry - tolla asenteella "pelkään vaan jääväni totaalisesti yksin" olet hakemassa parisuhdetta väärästä syystä... ei se parisuhde sulle onnellista elämää takaa, varsinkaan jos olet liikenteessä tuolla "pakko löytää joku etten jää yksin" asenteella, voit "sortua sekundaan"
ja toinen jos olet netin kautta tähän mieheen tutustunut, ota rauhallisesti, kaikin puolin - sillä mahdollisuudethan on tuossa tapauksessa että oli kipeä tai ei ollut kipeä vaan oli viestitellyt myös toisen kanssa ja menikin treffeille hänen kanssaan
tervein vinkki: kysy - jos lemppaa vain sen takia että kysyit - niin kuten laitoit ei ollut se oikea - 19+5
"... kun en eilen vastannut kun hän soitti mutta voisihan hän nyt soittaa ..."
Hän soitti sinulle jo. Mikä estää sinua soittamasta hänelle takaisin? Ihmeellistä touhua.
Ja kyllä minäkin olisin kummissani, jos tulisin kipeäksi ja peruisin treffit, ja toinen sanoisi että epäilee minun valehtelevan. Kuka haluaa rakentaa sille mitään, jos heti alussa paljastuu, että toinen ihan aiheetta epäilee valehtelijaksi?- teratgaer
Sanopa muuta! Aloittaja voisi miettiä, miltä hänestä tuntuisi, kun olisi sairaana ja toinen epäilee, että valehtelee?!
Sorry vaan, ei tipu kyllä sympatiaa ja ymmärtämystä aloittajalle! Jos ei muuta kykene ajattelemaan kuin ettei vain jäisi yksin, niin voi voi! - ollakko vai ei
teratgaer kirjoitti:
Sanopa muuta! Aloittaja voisi miettiä, miltä hänestä tuntuisi, kun olisi sairaana ja toinen epäilee, että valehtelee?!
Sorry vaan, ei tipu kyllä sympatiaa ja ymmärtämystä aloittajalle! Jos ei muuta kykene ajattelemaan kuin ettei vain jäisi yksin, niin voi voi!Ei kukaan luota toiseen kahdessa viikossa etenkään jos on huonoja kokemuksia ennestään takana kyllä sekin tulee ymmärtää.
- hoh hoh!
ollakko vai ei kirjoitti:
Ei kukaan luota toiseen kahdessa viikossa etenkään jos on huonoja kokemuksia ennestään takana kyllä sekin tulee ymmärtää.
No hittoakos sitä täällä sitten selität ?!
Suurin ongelma sinulla taitaa olla se, että väen väkisin pitäis olla vaan "joku", ettei joudu vaan olemaan yksin, voi voi!
Juu luottamuksen aikaan saamiseen tarvitaan tosiaan muutakin kuin parin viikon heilastelu - mutta jos jo valmiiksi "tulkkaat" toisen tekemiset valehtelemiseksi, niin mitä muuta voit odottaa kuin pas-ka-mais-ta fiilistä?! Ei ole todellakaan tämän toisen osapuolen ongelma, että sinulla on huonoja kokemuksia takanasi, vai onko?!
- Ymmärrys
Jään totaalisesti yksin. Meinaatko siis että tämä mies on ainut maailmassa. Sovi trffit muidenkin kanssa ettehän ole sopineet vielä yhtään mitään toisillenne.
- BrainOwner
Ei varmasti ole ainut maailmassa, mutta saattaa olla ainut OIKEA maailmassa.
"Think whit your brains, if you have those."
Sitten kun itse koet rakkautta, tajuat.. luultavasti.
- sinkkumies.
Naiset tekee kaiken niin vaikeesti.
- merr1
Ymmärrän pelkosi, mutta mies SOITTI sinulle, ja sinä ET VASTANNUT!!
Kummankohan tässä pitäisi huolisaan olla?
Mies, joka ei ole kiinnostunut naisesta, EI SOITA SILLE. Piste. Jos mies olisi valehdellut jotta ei tarvitsisi olla treffeillä sun kanssa, epäilen jaksaisiko hän sulle sit soitellakaan...
Se voi taas olla mahdollista että sillä on muutakin säätöä, mutta se on todella todennäköistä KAIKISSA alkavissa säädöissä, koska sinkkuna tapaillaan ihmisiä, kunnes sitten jonkun kanssa keskitytään ja toisin sovitaan. Jossain vaiheessa. "mutta en vastannut pelkäsin, että mitä sieltä tulee"
Voi elämä. Ota nyt se luuri kauniiseen käteesi ja soita itse miehelle. Ei siksi, että tenttaisit onko hän oikeasti kipeänä vaan siksi, että sinua selvästi kiinnostaa tavata hänet ja silloin tuollainen jahkaaminen on typeryyden huippu.
Suurin osa nettituttavuuksista päättyy ensimmäiseen tapaamiseen, joten älä vielä elättele mitään kuvitelmia tämän miehen sopivuudesta saati siitä että hän olisi maailman ainoa sinulle sopiva mies. Kun hän on parantunut taudistaan niin tapaatte ja sitten tiedätte haluatteko tavata uudestaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522672Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001260- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036