Mikä ihmeen buumi on nyt toitottaa ja vastusta nettideitissä röökiä? Olen nähnyt joskus naamoja deitistä naisilla jotka ilmoittavat olevansa savuttomia - kulkevan tupakka suussa myös joka kulman takana tuntuu parveilevan naisia röökit hampaissa
Kaikki mukamas savuttomia? en usko!
21
294
Vastaukset
- tupakka on turn-off
Jos profiilissa on kaikki muut kohdat täytetty, mutta tupakointia ei ole ollenkaan näkyvissä, niin aivan varmasti polttaa, mutta yrittää piilotella sitä, kun tietää ettei kukaan halua pahalta haisevaa ja maistuvaa kumppania.
Uskonlahkolainenko siellä taas valittaa? deitti tuntuu olevan täynnä jotain jehovantodistajia jotka ei saa käydä baareissa ja siksi pitää hakea seura netistä deittaillen
- ei ummarra mix
saman huomannut. yksikin jätkä hengittää tupakkia kuin happea, ja treffeissä lukee"savuton". Uusille tuttavuuksille kehuu aina, että on just lopettamassa.
- tärkein kriteeri
Noh... Itselläni parisuhde päättyi juuri röökiin. Kun toinen ei lopeta, vaan käyttö lisääntyy koko ajan. Se oli poikki ja pinoon. Kyllä mielummin röökitön ja nuuskaton kun kuvan kroppa -Kiitos!
Teille lahkolaisille on ihan oma deittinne jossa voitte hakea toisia samanlaisia. Antakaa meidän juoppojen ja narkomaanien olla omassamme PAINUKAA SIIS-.- > www.kotisatamandeitti.fi
- qxq
Ou jee! Ja sitten vielä jos kaikki olisivat muka niin hiton urheilullisia ja liikunnallisia, niin eihän täällä maailmas olis mitään terveysongelmia!! ;D
- Hauska ja savuton
Kuule kun uskonnolla ei ole tämän asian kanssa _yhtään_ mitään tekemistä. Alkoholia tulee käytettyä välillä ihan railakkaastikin, se aiheuttaa positiivista fiilistä ja lisää sosiaalista kanssakäymistä, kohtuukäyttö ei aiheuta terveydelle haittoja eikä siitä tule riippuvaiseksi niin nopeasti kuin tupakasta. Tupakkakielteinen ihminen ei todellakaan ole mikään uskis tai muuten ikävä ihminen.
Tupakassa ei ole mitään hyvää. Haisee pahalle, värjää hampaat, vie rahat ja terveyden, vanhettaa ihmisen ennenaikaisesti ja tekee ihmisestä hermoheikon orjan, tupakoitsijan on pakko päästä sinne röökille vaikka mikä olisi.
Röökaaminen on kaikin puolin heikomman kansanosan "huvia". Lisäksi tupakoitsijat ovat omahyväisiä ja törkeitä minäitse-ihmisiä. Röökiä katsotaan oikeudeksi vetää missä vain ja jollei halua olla siinä lemussa, heti ollaan leimaamassa uskovaiseksi tai tiukkapipoksi, kuten sinä. Jumalaare, kun se löyhkä on niin aanuksesta, että pelkästään jo sen takia Ei kiinnosta!
Lisäksi tulee vielä se, että harva ihan itse alkujaan koskaan halusi polttaa, vaan tuli vain sortuneeksi kavereiden painostuksesta teininä, joten se kertoo myös ihmisen mielen heikkoudesta. Ei kiinnosta.
Mikäli olisi tullut tupakoitsijaan retkahdettua jostain kumman syystä, niin ellei tupakointi lopu kuukauden tapailun jälkeen, se soromnoo sitten.- No huh huh
Ai,nyt on jo viinalla terveyshyödytkin..Alkoholisti on aina holisti =D
- Just näin
Joo kyllä se tupakointi on merkki heikkoudesta.
- 9+9
Röökatkoon jokainen niin paljon kuin sielu sietää, se ei ole minulta pois mutta kumppaniksi en huolisi. Ällöttää pussata sellaista röökiltä maistuvaa (huom. röökaajan spermakin maistuu muuten pahalta...).
Eräs kanssa poltti "satunnaisesti" ja kun treffeillä oltiin melkein seuraava sytytettiin edellisellä. Nykyään en huoli edes satunnaista kun se on aski päivässä todellisuudessa.
Alkoa saa kyllä vetää kohtuudella kun teen sitä itsekin. - Nortti
No mutta, eiks se olis tupakkitauon paikka nyt?
- RAKASVIINA
TÄTÄ paskaa tää suomalaisuus on..OI JUMALISTE JOS teiltä se LELLILAPSI alkoholi vietäs pois te TAPPAISITTE ITSENNE!! kansa joka ei osa kuin vapiosta horkassa pelossa ilman RAKASTA VIINAA. OI RAKAS VIINA OI RAKAS VIINA!! ilman sua EI OLIS MEITÄ!! ILMAN SUA RAKAS VIINA -.ei olisi mitään.. TEEN MITÄ VAIN JOTTA SAISIN SUA - RAKAS VIINA!! RAKAS VIINA, jumaloin sinua PALVON SINUA:. EN VOI ELÄÄ ILMAN SIONUA RAKAS VIINA!! RAKAS VIINA!!
- er3
Kerran olin savuttoman naisen kans treffeillä. Tai se sanoi olevansa täysin savuton ja heti laittoi röökin suuhun kun tapasimme.
- -EnnenOliNAisethyviä
Paras nainen on mun mielestä sellainen joka ei juo eikä myöskään polta.. Jokaisen miehen salainen haavehan on nainen joka ei koskaan hinkuisi baareihin viettämäänb "tyttöjeniltaa" eikä mitään muutakaan vastaavaa.. Joskus ennenhän miehet tupakoivcat, mutta jos nainen tupakoi sitä pidettiin tuhmana naisena
- 1+2
En hinkuile baareihin, en edes muista minä vuonna viimeksi olen jossain baarissa käynyt. Siltikin otan alkoa, mm. lenkin ja suihkun jälkeen huurteinen olut maistuu vaan niin hyvältä.
- seliselimiehet
Mä pidän profiilissani rehellisesti näkyvillä että poltan. Onpa sitten miehillä 'syy' miksi ei halua jatkaa suhdetta parien treffien jälkeen kun vetoavat tupakointiini, kummasti miehet vaan eivät huomaa sitä profiilissa.
Ja tarkoitan tällä että jos en miellytä noin muuten niin sitten on helvetin hyvä keksiä tupakointi syyksi..samoin voi olla kun omistan lemmikin, sitäkään kaikki ei 'näe' profiilissa..senkin voi laittaa syyksi ettei kemiat kohdanneet.- Just näin
''Onpa sitten miehillä 'syy' miksi ei halua jatkaa suhdetta parien treffien jälkeen kun vetoavat tupakointiini, kummasti miehet vaan eivät huomaa sitä profiilissa.''
Ei kaikki miehet huomaakkaan (sen perusteella mitä tätä palstaa lukenu). Monella naisella kuulemma sellasia kokemuksia että heille lähetetään viestejä mistä näkee ilmi ettei heidän profiiliaan ole edes luettu. - hyviä yrityksiä
Just näin kirjoitti:
''Onpa sitten miehillä 'syy' miksi ei halua jatkaa suhdetta parien treffien jälkeen kun vetoavat tupakointiini, kummasti miehet vaan eivät huomaa sitä profiilissa.''
Ei kaikki miehet huomaakkaan (sen perusteella mitä tätä palstaa lukenu). Monella naisella kuulemma sellasia kokemuksia että heille lähetetään viestejä mistä näkee ilmi ettei heidän profiiliaan ole edes luettu.No juu, olen laittanut pariinkin paikkaan profiilissani, että tupakoivaa en halua, ja niin vaan tupakkimiehiltä tulee viestejä.
Yksi kysyi käynkö töissä, vaikka profiilissani selkeästi lukee "kokopäivätyössä".
Profiilissani lukee, että haluan miehen olevan "sinkku, eronnut tai leski", ja niin vaan todella monelta avioliitossa olevalta tulee seksinvonkaus viestejä.
Ikähaitaria ei kunnioiteta ollenkaan, vaan tulee jopa 15 vuotta ikätoiveiden yllä tai alla olevilta viestejä.
Minulla lukee, että "en halua lapsia", ja miehiltä, joiden profiilissa lukee "haluan lapsia" tulee viestejä. Lapsiasia on kylläkin ihan äärimmäisen iso juttu suhdetta muodostettaessa.
Ja olisihan noita juttuja vaikka millä mitalla lisääkin..
Yksi mies kirjoitti, että kaikki kortit pitää kääntää täällä nettideitissä, eli hän ilmeisesti kokeilee ihan jokaista naista, olivat hakutoiveet ja yhteensopivuus ihan mitä vain! :D - niinpä..
hyviä yrityksiä kirjoitti:
No juu, olen laittanut pariinkin paikkaan profiilissani, että tupakoivaa en halua, ja niin vaan tupakkimiehiltä tulee viestejä.
Yksi kysyi käynkö töissä, vaikka profiilissani selkeästi lukee "kokopäivätyössä".
Profiilissani lukee, että haluan miehen olevan "sinkku, eronnut tai leski", ja niin vaan todella monelta avioliitossa olevalta tulee seksinvonkaus viestejä.
Ikähaitaria ei kunnioiteta ollenkaan, vaan tulee jopa 15 vuotta ikätoiveiden yllä tai alla olevilta viestejä.
Minulla lukee, että "en halua lapsia", ja miehiltä, joiden profiilissa lukee "haluan lapsia" tulee viestejä. Lapsiasia on kylläkin ihan äärimmäisen iso juttu suhdetta muodostettaessa.
Ja olisihan noita juttuja vaikka millä mitalla lisääkin..
Yksi mies kirjoitti, että kaikki kortit pitää kääntää täällä nettideitissä, eli hän ilmeisesti kokeilee ihan jokaista naista, olivat hakutoiveet ja yhteensopivuus ihan mitä vain! :Dnäitä samoja tullu täälläkin, nähdessä viimestään ilmenee että tupakoi, vaikka toive on ettei, ei halua (enää) lapsia, kun itse pikemminkin korostan että haluan, varatuilta seksinvonkausta, vaikka sanottu ettei nämä kiinnosta, puhumattakaan ikärajat selkeesti alittavilta (opettajan / puuman hakijoilta) tai ylittäviltä, jälkimmäisiä vielä useemmin, jotka pahimmillaan salaa todellisen iän.. Kummallista myös että vaikka ilmotuksessa ois lukitus "tositarkotuksella" ja kerrottu hiukan minkälaista miestä haen, niin kysellään että millä mielellä nyt haen seuraa ja minkälaisen miehen haluisin!! Siis ilmotusta ei oo sitten luettu ollenkaan vai? Miten tarkkaan ja pitkästi siitä sit pitäs jaaritella? Vai aatteleeko jotkut että josko tolle nyt tällänenkin kelpais ja ehkä ihan vaan seksiseurakin ja mieluiten kertapano riittäis... no ei kiitos, mieluummin jatkan etsintää.
- Niinpä niin
Niin meinaat, että kun profiilin kuvassa on nainen joka polttaa ja se sanoo olevansa savuton niin siinä olisi tällainen valehtelemisen mahdollisuus olemassa?
- -PELIMIESDeitin.
Mä mukamas ainakin itse haen naisesta tositarkoituksella seuraa deitistä, mutta tosiasiassa haluan vaan kouluttaa,pistää kiertoon että joku saa sitten hyvän panokoneen siitä itselleen vakkariksi.. ei nettideittinaisten kanssa kukaan viihdy sen pidenpään kuin että ottaa "tupsusta savut" siihen riittää pelkkää ulkonäkö (jos sitä oikeasti on) mutta SeOikea napataan sitten aivan muualta kuin deitistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899