Kamalaa kun yhtäkkiä monien vuosien jälkeen mielessäni on suhteeni vuodelta -96. Vuosiin en ole häntä edes ajatellut ja nyt jostain syystä mielessä päivittäin. Ehkä jonkinlainen kaipuu iski mitä en koskaan luullut enää tulevan. Kaitpa tämä jotain ohimenevää, ainakin toivon niin. Kokemuksia muilta ? Ja terveisiä jos J joskus tämän luet, mitä kyllä epäilen..
M Ja J
14
1429
Vastaukset
- J vuosien takaa.....
Erittäin suosittu tuo M&J yhdistelmä
- M&J
Joskus nuoruudessa.. 6.elokuuta. Terveiset hänelle:-)
- n-m
<3 <3
- Longtimenosee
Kiitos! :-)
- yksi Jii
Oliko suhde pitkä ja onko sulla synttärit kohta?
- Ma...
7v? :) ja juuri ollaan nähty...?
- M ja J
Ma... kirjoitti:
Ei ollut vuosien suhde kumminkaan :) Mieleen vaan jäänyt hyvin..
Syntymäpäivä itselläni keväällä.. - yksi Jii
Ma... kirjoitti:
Ei sitten täsmää, näkemisestämme on aikaa, muuten täsmäisi :)
- Anonyymi
M ja J kirjoitti:
Ei ollut vuosien suhde kumminkaan :) Mieleen vaan jäänyt hyvin..
Syntymäpäivä itselläni keväällä..Ei ollut kuin vajaan puoli vuotta kestänyt suhde, mutta ikävä on edelleen M-naista, jonka auton sisälämpötila oli asetettu syntymäpäivän mukaan.
- Miettii
Oletko pohjoisesta ja nainen Ma? Täällä ois pohjoisesta mies J?
Minä olin suhteessa yhden Marin kanssa. Kiksauteltiin kovasti ja biletettiin yötä myöden.
75?
Alkoiko sun sukunimien alku N
- Anonyymi
Joko mies kuollut? Mihin kuoli?
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607