Mielestäni minulla on hieman liikaa läskiä elimistössä ja haluisin läskin pois mutta en saa vaikka harrastan futista ja treenit on 4-5 kertaa viikossa päälle pelit ja sen lisäksi käyn salilla 1 tai 2 kertaa viikkossa miten vaan ehdin ja myös teen n3 kertaa viikossa kotona kuntopiiriä. Syön terveellisesti paitsi viikoloppuna herkuttelen hieman. Lihasta minulla on aika paljon ja olen kuullut siitä, mutta miten läskin saan pois?
Vinkkejä
3
67
Vastaukset
- kyllä lähtee
Syö kuten nyt, mutta vähennä päivää kohden n.500kcal. Karsi nopeista hiilihydraateista ja huonoista rasvoista. Jos tuntuu siitä huolimatta liian helpolta, niin pudota 800-1000kcal/pv. Kokeilemalla löytyy sopiva tahti. Liian nopeata tahtia ei kannata pitää, sillä lihasmassa kärsii.
Jos treenitehot laskee selvästi, niin kropalla on liian vähän hiilihydraattia. Kannattaa siinä tapauksessa pitää kerran kahdessa viikossa hiilihydraatin tankkauspäivä, jolloin syöt päiväkuluksen verran tai hieman yli.
Kyllä se paino lähtee putoamaan kun syöt vähemmän kuin kulutat. Pitkäjänteistä työtä, joten alkaen 8vko dieettiä. - kyllä lähtee
Ajoitat hiilihydraattien syömisen treenien ympärille, ennen ja jälkeen. Illalla syö proteiini ja rasvapainotteisesti ja vältä hiilihydraatteja. Lepopäivinä voi mennä reippaasti vähemmillä hiilareilla, kunhan huolehdit että ennen treeniä varastot ovat täynnä, muuten treeniteho kyllä laskee.
- Ei vaan lähde
Kiitos paljon! Ja nyt vaan kokeilemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623