En voi hyväksyä itseäni tämän vuoksi.

WomanTells

Oletteko koskaan törmänneet pectus carinatum:iin eli kananrintaan naisella?

Löysin netistä haulla kuvan, joka muistuttaa omaa rintaani ja ajattelinpas linkata sen tänne koska asia hävettää minua, vaikka haluaisin olla täysin luonnollinen ilman operaatioita.

http://ei.realself.com/full/e4567efdf12e7e24b669102099941c6d/userimage-299676.jpg

Itsellänihän on atleettinen kroppa, pienet rinnat ja sitten vielä tuo kananrinta joka vie kaiken huomion yläkropastani. Vihaan sitä. Mitä mieltä olisitte, jos törmäisitte tähän. Olisiko se ehdoton turnoffi?

En tosiaan löytänyt yhtäkään kuvaa juuri tällaisesta kananrinnasta joka itselläni on. Veljelläni on myös kananrinta, mutta erilainen. :)

17

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WomanTells

      Korjaus siis tuo kuva on juuri sellainen kuin minulla on, en löytänyt yhtäkään kuvaa enempää juuri tuosta ylempää ulkonevasta.

      • mievaantääl

        Sul on pienet murheet jos tuo on suurin huoli ulkonäössä. En pidä mitenkään outona tai negatiivisena seikkana..


    • tämä mies

      Missä se "ulkonema" on?
      Sulla on varmaan probleema nimeltä häiriintynyt kehonkuva!
      En näe MITÄÄN aihetta hävetä tai piilotella!

    • elä murehdi

      Jep, mulla on samanlainen. Itse olen ihan sinut erilaisuuteni kanssa, ei ole kaikilla tollasta. Leuka pystyyn vaan! Häivyttäminen toki toimii oikeankokoisilla kaula-aukoilla. Kun paidan kaula-aukon alin kohta on juuri kohoaman alapuolella, se hämää silmää luulemaan rintakehää tasaisemmaksi. Toiminut ainakin itselläni :)

      • Anonyymi

        Minulla myös ”kananrinta”. Joka on nyt iänmyötä kehittynyt ja kasvanut. Rumahan se on mutta vaatteilla yritän peittää sitä. Luulen että se on kehittynyt johtuen osteoporoosista joka mulla on todettu joku vuosi sitten,


    • WomanTells

      Kiitoksia vastauksistanne. :)

      Joskus vain tuntuu siltä, että minussa olisi jotakin epänormaalia ja että olisin outo sen suhteen.. No, toisaalta kyllä tykkäänkin olla omanlainen. :)

      Kaikki lähti siitä, kun tapasin yhden naispuolisen ihmisen ja lähenin ystävyyteen..Kävimme tietty saunassa ja uimassa jnee. No, hän sitten nauroi ääneen ja kertoi näyttävän ihan hänen mummun rintalastalta.. (Ikä likemmäs 80)

      En silti välittänyt,jäi vain jotenkin sellainen tunne että: '' Onko mussa nyt kaikki ookoo ja onko tämä tervettä.. ''

      Itsehän poltan ja joskus on ollut niitä päiviä, kun on pelottanut että sen kohonneisuus johtuu keuhkoista. :/

    • vivvvv

      Ei kannata tuollaisen kanssa ystävystyä. Tuohan vaan yrittää saada sulle epävarman olon. On varmaan läskimpi kuin sinä ja kadehtii atleettisuuttasi.

      Monethan leikkaa hörökorvia, julkisuuden henkilöt eivät ole luonnollista lähelläkään. Ei kai se leikkaus kovin paha ole jos leikkaa jonkin itseään häiritsevän jutun.

      Itse en lähde muokkaamaan itseäni vaikka minulla on hieman eri pari rinnat ja struuma joka mollottaa kaulassa. Ulkonäössäni on myös hyviä asioita.

      • vivvvw

        Minäkään en siis ymmärtänyt mikä tuossa kuvassa on pilalla, on arvoitus minulle.


    • MääVaan

      Voi eiiiih, katselin varmaan 20 sekuntia kuvaa, ennenkuin edes tajusin mikä tuossa kropassa on "pielessä". Eli siis en usko, että kukaan ihan oikeasti kiinnittää moiseen ulkonäköseikkaan edes huomiota. Olen sitä mieltä, että tuo on yhtä poikkeavaa kuin vaikkapa pieni luomi kasvoissa tms. :) Ole nyt vaan ihan huoletta!

    • not a biggie

      Ööö... onko tuo solisluun kiinnityskohta rintalastaan mikä on ikäänkuin ulompana kuin ehkä yleensä?

    • WomanTells

      En osaa oikein sanoa, koska en tiedä noista anatomisista kiinnittymisistä ollenkaan mutta voisin uskoa näin olevan. Onhan se aika paljonkin enemmän koholla, kuin tuossa kuvassa.

      Tuntuu, että se olisi noussut. :/

    • .............

      jos et voi hyväksyä niin käytä toppauksia ja säästä silikoneihin.

    • Miesyksilö

      Itselläni on hieman toisinpäin. Kehikkoni on litteä ylhäältä ja kylkiluut törröttävät hieman alhaalta. Olen salilla kasvattanut rintalihaksia ja saanut siten yläkehoni kelvollisiin mittasuhteisiin. Mutta seuraus on se, että rintakehäni on rintalihasten yläosassa hieman kuopalla: Reunoilla lihakset pullistavat, mutta keskellä kun ei ole lihasta.

      Kenties voisit yrittää hieman kasvattaa rintalihaksiasi. Leveä taljaveto rintalihaksilla niin, että vetolinja alkaa aika ylhäältä ja päättyy navan korkeudelle. Penkki ja "ranskalaiset" toimii myös.

    • rainfall

      Ei se ole oikeastaan niin paha, enemmänkin sitä että omia pieniä poikkeuksia korostaa itse liikaa.

    • f9g80h9ppiyyufu

      Nääh, ei tuollainen mitään haittaa ainakaan ulkonäön puolesta, eri asia jos tuosta on jotain terveyshaittaa tai tekee kipeää tms.

    • Nainen vastaa

      Tutkin kuvaa useamman kerran löytääkseni siitä jotakin vikaa. Tuo ei todellakaan haittaa.

    • 12+18

      Mitäs noista, jos ei se aiheuta sulle mitään vaivaa. Siis kipua yms. Onhan meillä kaikilla joku outo juttu kehossa, harva on kuule täydellinen. Ja tuonhan saa kuitenkin puseron alle piiloon, jos tuntuu että vaivaa. Älkää murehtiko liikaa, nauttikaa elämästä! Itsellä on arpia leikkauksista, hassu nenä, paljon luomia jne. mutta rakkautta on aina ollut. Se ihmisen ihanuus/kamaluus tulee sisältä päin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe