Huorissa käymätöntä miestä tuskin on

Naisille tiedoksi

Siis minäkin, joka olen ujo ja syrjäänvetäytyvä ATM, olen käyttänyt maksullisia seksipalveluja. On vaikea uskoa, ettei melkein jokainen normaalisosiaalinen mies ole käynyt joskus huorissa. Tätä useimmat eivät tietenkään tyttöystäväehdokkaalle kerro.

23

274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei totta

Tämä on varmaan joku provo taas, mutta eikö (seksi)seuran ostaminen ole aika säälittävää eli sinun pitää maksaa ihmiselle siitä, että kestäisi sinua vähän aikaa? En ole käynyt koskaan huorissa ja en ole myöskään ajatellut. Kyllä sitä seksiä saa muutenkin ilmaiseksi.

• Ostaja ATM

Seksiä ei todellakaan saa ilmaiseksi, ainakaan ATM. Ja kyllä muutkin miehet ainakin joskus haluavat käydä kokeilemassa huoraa. Säälittävää seksinosto tosiaan on ATM:n tapauksessa, pillua muutenkin saavile miehille se on normaali miehuusriitti, jolla voi rehvastella kavereilleen.

• Hupakointi jees

Miten se olisi säälittävää? Kaksi aikuista ihmistä harrastaa seksiä mutta maksua vastaan. Säälittävää on tarpeesi puuttua muiden elämään.

• Näinpä näin

Minä olen tällainen = kaikki muutkin ovat tällaisia

Ei, toi ei kerro maailmasta, se kertoo siitä että sä et osaa kuvitella muunlaista elämää kuin omasi.

Sori vaan.

• mies 86

Itse en kyllä ole ikänä käynyt huorissa, se kun on selvästikin ahdasmielisten persujunttien touhua, että tiedä se!!!!!!!!!

Sä kun et tiedä mun elämästä yhtään mitään, niin parempi vaan pysytellä ihan hiljaa siellä!!!!!!!!

• helvetti, ei kiitos

Sinunkaltaisesi niitä juuri käyttävätkin. Me tauteja pelkäävät, kunnolliset perheenisät emme välitä, koska saamme ilmaiseksi kotona eikä tarvitse stressata jonkun tautisen vosun jälkiseuraamuksia. Eikä muutenkaan kiinnosta mikään satojen nussima patja.

• Tietoa sulle

Heh. Tiedoksesi, että suurin osa maksullisten asiakkaista on nimenomaan varattuja ja perheellisiä miehiä. Kuka tahansa maksullinen voi todistaa asian.

Sehän siinä huvittaakin että naiset niin kovasti halveksuvat jos yksinäinen mies ostaa seksiä, mutta samalla ne heidän ihailemansa varatut miehet juoksevat huorissa paljon enemmän.

• älä hurskastele

Entä monenko nussima sinun muijasi on?

• tämä selvä..

Huorissa käyvä mies on ressukka. Jos saan tietää, että mies on käynyt huorissa historiassa, hän saa säälittävän leiman ja lemppaan hänet nopeasti. En voi enää kunnioittaa häntä.Tautitesteissä saa tietysti myös käydä välittömästi.

• muu väärin

Ei saa huorata. Pitää rakastaa.

• joskus80

kalliimpi se kumppani on ko huora.

• Naisen mielipide

Te ehkä pidätte naisia vaikeastiymmärrettävinä tunneolentoina jotka vaan reagoivat ajattelematta, mutta kyllä me voimme ihan järkevästi ymmärtää tuonkaltaista rationalistista tarpeiden vaihtoon perustuvaa, tosin jokseenkin kylmää, toimintaa. Looginen vaihdantatapahtuma. Eihän se ammatti syyttä maailman vanhin olekaan.

Tunneolentopuolemme ymmärtää että jokainen kaipaa läheisyyttä ja suhtaudumme hyvin hellästi asiaan. Mieleemme ei nouse ikäviä mielikuvia.
      Saatamme sisällämme nähdä miehen pienenä poikana, joka kaipasi vain läheisyyttä ja hyväksyntää emmekä koe asiasta mitään negativiista. Halaamme ja asia saa unohtua, jos miehen on sitä vaikea käsitellä.

Ja vielä:
      Utelias puolemme tikahtuu halusta tietää millaista se oli.

Joten kenenkään ei tarvitse olla pyhimys ja kelpaa juuri sellaisena kuin on. Turha kuitenkaan kuvitella että sen jälkeen vois noin vaan hilpaista maksullisiin, jos olis vahingossa erehtynyt ottamaan allekirjoittaneen kaulimenvarteen ;)

Toki se on sitten erittäin hyödyllinen sopimus miehelle, joten ei tarvisikaan. Oon varmasti joka päivä nopeemmin valmis kuin maksullinen seuralainen eikä tarvi olla edes rahaa kotona. Pusut riittää palkkioksi.

• thihihiii

Miehen toive.

• tuntematon.

Olen kuluttanut viimeisen 5 vuoden aikana varmaan 10 000 euroa maksullisii naisiin. Pakko se on kun muuten ei saa, en ole mikään komea joten raha on ainoa keino saada seksiä. En ole lihava vaan ihan mielestäni tavallinen mutta jokin mussa on että naiset ei tykkää.

• Hyi helvetti.

En muuta sano. Kaltaistesi takia naisia ja lapsia myydään miljoonittain seksiorjiksi joka vuosi.

Ja ps. Prostituutio ei ole mikään maailman vanhin ammatti.

• Nopea tuomitsemaan?

Niin ja sä ostat halpatyövoimalla tehtyjä tavaroita. Tuet riistoyrityksiä jotka orjuuttavat ihmisiä ja hallitsevat kaikkea työmarkkinaan liittyvää. Eli et anna köyhien maiden perheille muuta mahdollisuutta kuin myydä naiset ja lapset. Kun ei oo kuin riistotyöpaikkoja. Kuka heittää ekan kiven?

• Herätyys..
        Nopea tuomitsemaan? kirjoitti:

Niin ja sä ostat halpatyövoimalla tehtyjä tavaroita. Tuet riistoyrityksiä jotka orjuuttavat ihmisiä ja hallitsevat kaikkea työmarkkinaan liittyvää. Eli et anna köyhien maiden perheille muuta mahdollisuutta kuin myydä naiset ja lapset. Kun ei oo kuin riistotyöpaikkoja. Kuka heittää ekan kiven?

Niinpä niin... Mutta jos kaikki miehet lakkaisiat käymästä huorissa, ei tarvitsisi myydä naisia ja lapsia yhtään mihinkään, eli miehistä se kaikki lähtee.

Kun miehillä ei menisi rahaa huoriin, voisivat käyttää nekin rahat niiden kalliimpien ja eettisesti tuotettujen tuotteiden ostamiseen... Naisilla on pienemmät palkat, ja miesten hallussa maailman varallisuudesta varmaan 90%, joten miehillä ja heidän valinnoillaan on himppasen isompi merkitys maailman pelastumisessa!

• -----

Ei taas järjen häivää näissä kirjoituksissa.

• voit auttaa

Pelasta ihmiskaupan uhri, anna pillua äätämille.

• huora=yli 1 nussima

Ei maailmassa yhtään "seksiorjaa" ole. Jos näiden naisten ei olisi "pakko" jakaa pilluaan (siis eivät tienaisi sillä niin hyvin rahaa suhteessa normaaliin työhön kuten suomessa) niin nämä samat lutka jakaisivat silloin reikäänsä ilmaiseksi mikä olisi vielä moraalittomampaa (kuten suomihuorat tekevät)

• Mies-21v

Itse olen kerran elämässäni maksanut seksistä mutta se oli sen verran vaisu kokemus että saa jäädä siihen yhteen kertaan. Kaikille naisten oikeuksista jeesusteleville tiedoksi: minä se uhri siinä olin eikä se prostituoitu - no onneksihan selvisin ilman traumoja tapahtuneesta.

• suomihuora=15nussima

Miksi ihmeessä yli yhden miehen nussimat suomihuorat tuntevat itsensä jotenkin puhtaammaksi kuin maksulliset naiset?

Kunniallisempaahan se on myydä pilluaan kuin jakaa ilmaiseksi.

Me miehet kunnioitamme paljon enemmän rehellistä ja kaunista ex-maksullista neitoa joka ei esitä muuta mitä hän on. Me taas inhoamme ilmaiseksi nussittuja (ex-poikakaverit, vakipanot, baaripanot) ilmaishuoria jotka puhdasta likaista kiimaansa ovat antaneet vieraiden miesten laukaista spermat reikiinsä.

Maksulliset naiset ottavat sentään rahaa kunniansa menettämisestä, ilmaiseksi nussitut huorat eivät osaa edes hävetä.

• ATM-aisurille jämät

Lisäisin vielä, että maksulliset neidot eivät myöskään ole antaneet ex-suhteissaan miehen laueta paljaalla sisäänsä. Kuin taas ilmaishuorien ex-säädöt ovat liki poikkeuksetta laukaisseet tahmeat spermalastinsa huorareikiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe