yökylät deittailuvaiheessa!

epätietoinen!

olen tapaillut tosi kivaa miestä joka on aidosti kiinnostunut kaikesta mitä puhun, kyselee kysymyksiä yms. onko ok ihan suhteen alkuvaiheessa yökyläillä (ilman seksiä) kun asumme aika kaukana toisistamme?? vainpilaako se alkavan suhteen? olen 20 ja hän 24v.

6

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainola

Pilaa ilman muuta. Sen ikäinen mies ei pysty pysymään kaukana sinusta - eikä varmaan minkään ikäinen. Tapailkaa vain päivällä ja housut jalassa. Skypekin on keksitty.

• sinkkumies.

Näin on. Jos nukutte yhdessä niin pian mies jo haluaa pöksyihisi. Kannattaa nyt ainakin 6 kk olla eri osoitteissa nukkumassa.

• Älä retkahda

Ehdit tutustua muuhunkin kuin siihen seksin puoleen, kun et nyt päästä yökylään.
      Siinä käy muutoin niin, että seksi vie ajatukset ja ihmistä et tunne lainkaan ja varsin vaikea on päästä irti enää sitten, vaikka kuinka huomaisi että luuseriin retkahti.

Sanosiin että vuosi olisi hyvä katsella, sillä siinä ajassa toinen väsyy seksin odotteluun ja lähtee, mutta jos oikeasti sinusta välittää pysyy rinnallasi.
      Kannattaa testata.

Varsinkin nämä toisen kierroksen ihmiset tahtovat päästä siihen seksiin hyvin nopeasti, sillä sitähän entisessä suhteessa luultavammin ollut saatavilla.
      Mutta missään nimessä ei pidä retkahtaa antamaan seksiä, sillä et opi tuntemaan ihmistä siten ja mieshän ja taitaa nainenkin tehdä vaikka mitä saadakseen seksiä eli vain himo on vienojen puheiden takana.

• aloittaja..

Tässä kävi kuitenkin nyt niin että olin hänen luonaan yötä, koska en viitsinyt iltamyöhään pyytää häntä heittämään minua takaisin kotiin.. Kädet pysyivät kuitenkin hyvin kurissa emmekä päätyneet harrastamaan seksiä. Toivottavasti ei nyt etene liian vauhdilla, koska ensimmäistä kertaa elämässäni olen oikeasti todella kiinnostunut saamaan toimivan ja pitkäaikaisen suhteen jonkun kanssa.

• 8+13

No älä nyt liian kauan pihtaakkaan. Jos te oikeasti pidätte toisistanne, niin ei sitä seksi mitenkään pilaa.

• terter542w
        8+13 kirjoitti:

No älä nyt liian kauan pihtaakkaan. Jos te oikeasti pidätte toisistanne, niin ei sitä seksi mitenkään pilaa.

Joo, vaikken mikään "suoran toiminnan" kannattaja olekaan, niin tuossa voi olla nyt se "liikaa yrittämisen" vaara. Yritetään "tosissaan" rakentaa pitkäaikaista suhdetta, no tietysti se on hyvä juttu - mutta seksi on kuitenkin se liima, joka pitää parisuhteen kasassa. Omasta nuoruuden kokemuksesta sanoisin, että ei kannata liian "totista" tutustumisesta tehdä. Ei tietenkään heti ekoilla treffeillä sänkyyn - mutta on sekin aika surullista, kun huomaa jo jonkin aikaa "tosissaan" seurusteltuaan, että vaikka muuten synkkaakin, niin seksi on tylsää ja kemiat eivät vain kertakaikkiaan kohtaa sillä tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe