Mies 18v, nainen 29v

puuma?

Siis kuulostaako tällanen parisuhde yhdistelmä jonkun toisen korvaan jokseenkin sairaalta....?

Oon 29-vuotias nainen, mutta näyttänyt aina ikästäni nuoremmalta. Vielä 27-vuotiaanakaan en päässy baareihin omilla papereillani, kun portsarit piti niitä väärennettyinä. Autolla ajaessa poliisit pysäytteli ja halus tarkistaa henkkarit, että varmasti mulla on ikää ja ajokortti. Näitä riittää niin loputtomiin. Jotenki tän ulkonäön takia oon itekki käyttäytyny kaikki nää vuodet kun olisin nuorempi...

Hetken tapailin ikäistäni miestä, ja näytimme suorastaan härskiltä yhdessä... En jotenkin osaa nähdä itseäni ikäiseni kanssa. Olen deittaillut miehiä paljon, mutten ole koskaan halunnut vakiintua vain yhteen mieheen... Kunnes puoli vuotta sitten tapasin miehen, joka muutti minut täysin. Hän ei ole suomalaistaustainen, ei osaa kieltä, ja on minua tosiaan 11 vuotta nuorempi!! En ole kertonut hänen oikeaa ikäänsä kenellekkään!

Mies ei välitä, hän on ihan hulluna minuun ja suomalaiseen ulkonäkööni. Hän matkustelee paljon kotimaansa ja Suomen välillä, ja tämä olisi tarjonnut minulle tilaisuuksia olla muiden kanssa, mutta olen huomannut että ensimmäistä kertaa eläessäni, en todella halua olla kenenkään toisen miehen kanssa. Vain ja ainoastaan hänen.

Hän myös puhuu paljon tulevaisuudesta, missä ja miten asuisimme, millaiset häämme olisivat, monta lasta saisimme, millaisia he olisivat... Aiemmin olisin joussut karkuun välittömästi vastaavista puheista, mutta nyt ne tuntuvat asioilta jotka tuntuvat oikeilta, joita haluan enemmän kuin mitään muuta...

Mutta voiko tuon ikäinen mies oikeasti haluta kaikkea tuota?! Olenko itse hölmö jos otan hänen puheensa tosissani?! Hän on aina asunut Euroopan sisällä, vaikka hän on sukujuuriltaan latino.. Kuitenkin tällä tarkoitan sitä että kultturieromme eivät juurikaan eroa toisistaan, ei ole kyse siitä että hän haluaisi tehdä isäni kanssa vaihtokaupat minusta pariin kameliin...:)

Kaipaan muiden ajatuksia aiheesta.. Perheelleni ja ystävilleni olen hätäpäissäni kertonut hänen olevan 25-vuotias... Ja koska hän on hyvin tumma, hän kyllä näyttäkin vanhemmalta... Silti... Todellisuudessa kun hän ei tätä ole...

4

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+3

mulla on myös 11v nuorempi mies. Ja toiset miehet on vain kypsempiä.

Mitä väliä sillä on mikä on syntymävuosi jos vaan teillä on hyvä olla yhdessä. Elämässä on niin paljon huonojakin asioita, ja rakkaus ei taatusti ole huonojuttu.

Elämästä ja rakkaudesta saa nauttia.

• puumatar1

mä olen 10 vuotta nuoremman kanssa (35 ja 25) ja kun olin 32 seurustelin 19 vuotiaan kanssa, mutta se päättyi kun läksin tämän 25 matkaan ja nyt olemme olleet siis jo pari vuotta yhdessä. ennen heitä olin ollut vain minua vanhempien kanssa, mutta enää vanhat ei kiinnosta. Tosin en usko että kyse on vain iästä, se on ne kemiat, iästä viis!

• oot hölmö.

feikki huijari se on jos suunnittelee sun puolesta sinun elämäsi että tekee lapsia ja asutte jossain ja kaikkea. Tuollaiset ei koskaa osaa sitoutua suhteeseen tosissaan.

• pekko5

hei olen naimisissa ollut 11. v vanhemman kanssa kohta 9. vuotta olen itse kohta 38. ja vaimo kohta 49.v hyvin on mennyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      32
      11566
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      61
      4151
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      139
      3410
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      227
      2715
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      130
      2432
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1909
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      349
      1286
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      71
      1115
    9. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      2
      1038
    10. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      977
    Aihe