Naisten ulkonäöstä jaksetaan ainaa jauhaa ja se luo joillekin tietysti paineita. Iän myötä kaikki tietysti rupsahtavat jollakin tavalla. Miten tästä pääsee henkisesti yli? Olen kohta 40v. mies ja ulkonäköni on kaukana siitä mitä se oli parikymppisenä. Hiukset ovat harventuneet, silmälasit on päässä ja silmäpussit ovat ihan kammottavat.
Parikymppisenä olin poikkeuksellisen hyvän näköinen. Minulla on suuret silmät, tummat kulmakarvat ja pitkät mustat ripset. Nyt näytän ihan perusäijältä aiemmin mainittujen muutosten takia. Ennen naiset tuijottelivat minua jatkuvasti ja nyt minusta on tullut ihan huomaamaton. Miten hyväksyä se että enää ei näytä hyvältä?
Tarvitaan naisten apua
3
86
Vastaukset
- 40 nainen
Ensin sun pitää hyväksyä ja tulla sinuiksi sen tosiasian kanssa, että et enää ole kakskymppinen!
Mitä vikaa on perusäijässä? Etkö ole löytänyt elämämänkumppania ja kasvanut aikuiseksi?
Ikinä ja koskaan et pysty kilpailemaan samassa sarjassa nuorten poikien ja miesten kanssa, eikä sinun TARVITSE!
Hanki itsellesi terve itsetunto ja ala pitää itsestäsi! Jos koko ajan noin aliarvioit itseäsi, se heijastuu ympäristöösi negatiivisesti. Tee sinusta se paras sinä! Sen ikäisenä kuin olet! Pudota munasi sarjoista jalkojen väliin ja ala huolehtimaan miehekkäämmistä ongelmista.
- Niin, kuten, ,
, , , ,esimerkiksi Suomen ja Venäjän välisestä suhteesta ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708