ainoa toivo idän naisissa? :-)
Me emme saa kotimaista naista joten pitääkö meidän hankkia sellainen ulkomailta?
Onko sinkkumiesten
9
114
Vastaukset
Miten luulet sen onnistuvan?
- Älyn Haamu
Jos sinulla ja minulla on vain fyrkkaa niin voimme saada itäisen naisen :-)
Ajatele kuinka kauniita ovat pienet aasialaiset naiset verrattuna kotimaiseen kantturaan. Älyn Haamu kirjoitti:
Jos sinulla ja minulla on vain fyrkkaa niin voimme saada itäisen naisen :-)
Ajatele kuinka kauniita ovat pienet aasialaiset naiset verrattuna kotimaiseen kantturaan.Joo, rahalla saa, mutta millä saa pidettyä?
- Älyn Haamu
Ratikkakuski kirjoitti:
Joo, rahalla saa, mutta millä saa pidettyä?
Sillä mikä on naisten mielestä ainoa kiinnostava asia eli rahalla :-)
Eivät naiset ole kiinnostuneita mistään parisuhteista vaan he haluavat elättäjän.
Idässä ei ole toivoa, vain kärsimystä.
- Älyn Haamu
Ei nyt mennä politiikkaan :-)
Aasiassa on miljardeja köyhiä naisia ja tuskin heistä kukaan sanoisi ei jos länsimainen sinkkumies pyytää heitä muuttamaan Suomeen.
- sinkkumies.
Ei se ole mitään helppoa saada idän nainen muuttamaan tänne suomeen koska minä en ainakaan muuta muualle. Rahaakin pitää olla että voi kustantaa kohtalaisen elintason sille ja minä en ala ketään elättämään. Itse tulen toimeen hyvin ja ei ne idän naiset ole mitään helppoja tapauksia kuitenkaan. Kyllä se halua ihan samat asiat kun suomi naisetkin ja toki jos on rikas niin onhan se helpompaa silloin ja asiat sujuu paremmin ja naista on helpompi houkutella suhteeseen.
- Eskonara
"Me emme saa kotimaista naista"
Kuka niin sanoo?
Toivoa on kyllä muuallakin kuin idän naisissa. Esimerkiksi sosiaalisten (eli pokaus-) taitojen opettelussa. - Just näin
Ei ne naiset niin ihmeellisiä ole että siitä kannattais paineita ottaa. Niinhän naiset meistä miehistäkin ajattelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?812412Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082849Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132388Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie442155Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965