koirakylpylä

puutetta korjaamaan

Kemistä ei puutu koiria, mutta puuttuu koirakylpylä-hemmottelupaikka.

38

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanaa olis

Perusta semmoinen. Aina vaan vaaditaan muita perustamaan korttitalo konkurssikypsä jo syntyessään yrityksiä. Tee ite hemmottelukylpyläs. Tullaan sitte ei maksavana asiakkaana avajaisissa kääymään ja sen jälkeen unohettaan koko lysti. Liian kallista, ei kävijöitä, siinä on tornion koirakylpylän yhtälö.

• ihanaa olis

Korjaan Kemin koirakylpylä ;)

• koiraauiden

Uimahallista voi anoa vuoroja hauvoille kuten valjakkokoirillekin onnistuu hiihtoladuilla?

• Piiiitkä kylpy

Sen verran vois tehä avantoa ja varustaa betonipainoja hauvoille.

Mateet tykkäis.

• Hallis

Koiria pitää hemmotella myös kuten ihmisiäkin.

• Loukuttajatpois

Kemistä vois tehä koiravapaan alueen. Koirien ulkoiluttaminen kieltoon kemissä loppus ne paskaläjät. Metsästyskoirat ainoita jotka hyväksytään.

• 3+17
        Loukuttajatpois kirjoitti:

Kemistä vois tehä koiravapaan alueen. Koirien ulkoiluttaminen kieltoon kemissä loppus ne paskaläjät. Metsästyskoirat ainoita jotka hyväksytään.

Tottakai koirakylpylä ja sitten koiravero käytäntöön.
        Veron suuruus määräytyisi asuinalueen kaavamäärityksen mukaan.
        Miksi minun pitäisi maksaa koiranpaskojen siivouksesta tai kylpylästä vaikka minulla ei ole koiraa.

• kannatan tuota
        3+17 kirjoitti:

Miksi minun pitäisi maksaa koiranpaskojen siivouksesta tai kylpylästä vaikka minulla ei ole koiraa.

Kannatan että koira kylvetettäisiin kylpylässä eikä kerrostalossa, jonka vedestä maksan. Ainakin koiralla kuuluisi olla oma vesimaksu.

• vammanenko oot
        3+17 kirjoitti:

Ihan samasta syystä varmaan kun kaikki maksaa yleisveroa vaikka ei omistaisi minkäänsortin vastaanotinta telvision ja radion välillä.

• heheee
        vammanenko oot kirjoitti:

Ihan samasta syystä varmaan kun kaikki maksaa yleisveroa vaikka ei omistaisi minkäänsortin vastaanotinta telvision ja radion välillä.

Korjauksena yleveroa :D

• miksimiksimiksi
        3+17 kirjoitti:

Miksi minun pitää maksaa vanhusten hoidosta vaikken tunne yhtään vanhusta?
        Miksi minun pitää maksaa mustalaisten ja somalien elättämisestä vaikka ne joutais mielestäni kaikki merenpohjaan?
        Miksi minun pitää maksaa poliisista jonka palveluja en ole koskaan tarvinnut?
        Miksi minun pitää maksaa julkisista terveyspalveluista vaikken niitä käytä?
        Miksi minun pitää maksaa uimahalleista vaikken osaa uida?
        Miksi minun pitää maksaa kelan ja sossun pyörittämisestä vaikken niiden palveluja tarvitse?
        Miksi minun pitää maksaa kansanedustajien palkat vaikken ole koskaan äänestänyt?
        Miksi minun pitää maksaa hiihtoladuista vaikken hiihtoa harrasta?
        jnejnejnejne

• =14
        miksimiksimiksi kirjoitti:

Miksi minun pitää maksaa mustalaisten ja somalien elättämisestä vaikka ne joutais mielestäni kaikki merenpohjaan?
        Miksi minun pitää maksaa kelan ja sossun pyörittämisestä vaikken niiden palveluja tarvitse?
        Miksi minun pitää maksaa kansanedustajien palkat vaikken ole koskaan äänestänyt?
        jnejnejnejne

Jos veronmaksajia olisi enemmän niin sinun ei tarvitsisi maksaa ihan kaikesta.
        Jos Kemissä olisi koirakylpylä, niin se olisi tuottoisa laitos (on todettu muualla), koiraturisteja saapuisi pitkin maata, jos tarjonta olisi kiinnostava.
        Kuka ensin kerkiäisi ryhtyä puuhaamaan?

• Töihin siitä!
        =14 kirjoitti:

Jos Kemissä olisi koirakylpylä, niin se olisi tuottoisa laitos (on todettu muualla), koiraturisteja saapuisi pitkin maata, jos tarjonta olisi kiinnostava.

Perustakaa, älkää täällä vinkuko vaan ryhtykää töihin!!!!!!

• lemmikin iloksi
        Töihin siitä! kirjoitti:

Perustakaa, älkää täällä vinkuko vaan ryhtykää töihin!!!!!!

Muita markkinarakoja työttömille Lapin insinööreille:
        Koirille tarkoitetut tietokoneet (pelikoneet)
        Kyllä kissatkin osaavat pelata.

• aukko
        lemmikin iloksi kirjoitti:

Muita markkinarakoja työttömille Lapin insinööreille:
        Koirille tarkoitetut tietokoneet (pelikoneet)
        Kyllä kissatkin osaavat pelata.

Ja eläimiä varten tehdyt tv-ohjelmat.

• Vapaamaalari

Aika harvalle koiralle kylpy on hemmottelua. Itse en ainakaan ole vielä omistanut koiraa joka nauttisi pesusta, yleensä koiralla on kylvyn jälkeen kyllä kaikkea muuta kuin iloinen katse. Yksikin koiristani kyllä rakasti uimista yli kaiken mutta pesulla käynti oli sillekkin myrkkyä!

Harmi vain että jotku eivät enää erota koiraa ihmisestä ja luulevat että koira nauttii samoista asioista kuin ihminenki :(

• Vapaamaalari
        =14 kirjoitti:

Jos koirakylpylä menestyy jossain amerikan suurkaupungissa missä rikkaat hienostorouvat käyttävät puudeleitaan järjettömän kalliissa kylpylöissä niin ei se tarkoita että se menestyisi jossain kärpäsenpaskan kokoisessa työläiskaupungissa kylmässä pohjolassa jossa ihmiset suurimmaksi osaksi vielä ymmärtää että koiralla ja ihmisellä on joitain pieniä eroja ja osaavat pestä koiransa ihan kotonaan.

Eikä kukaan varmasti lähde ajamaan satoja kilometrejä yhtään mihinkään vain sen takia että pääsisi käyttämään koiraa kylpylässä :D Kyllä suurinta osaa suomalaisista taitaisi kuitenki hävettää viedäkkään koiraansa "kylpylään" johan sille ny naurais Tornion harakatki :D

• menestyvät hyvin!
        Vapaamaalari kirjoitti:

Aika harvalle koiralle kylpy on hemmottelua. Itse en ainakaan ole vielä omistanut koiraa joka nauttisi pesusta, yleensä koiralla on kylvyn jälkeen kyllä kaikkea muuta kuin iloinen katse. Yksikin koiristani kyllä rakasti uimista yli kaiken mutta pesulla käynti oli sillekkin myrkkyä!

Harmi vain että jotku eivät enää erota koiraa ihmisestä ja luulevat että koira nauttii samoista asioista kuin ihminenki :(

Kyllä koirakylpylät on menestyviä yrityksiä. Tietysti pitää olla uimamahdollisuus, ja samassa yrityksessä trimmaukset yms. hoidot.

• Vapaamaalari
        menestyvät hyvin! kirjoitti:

Kyllä koirakylpylät on menestyviä yrityksiä. Tietysti pitää olla uimamahdollisuus, ja samassa yrityksessä trimmaukset yms. hoidot.

Missähän mahtaa olla lähin menestyvä koirakylpylä...?

• MvNc
        Vapaamaalari kirjoitti:

Missähän mahtaa olla lähin menestyvä koirakylpylä...?

Katsopa googlesta missä niitä on.
        Tiedän yhden joka menestyy ainakin. Joten mahdollista on.

• = ?
        Vapaamaalari kirjoitti:

Kyllä ne rontit kylvetettävä on, halusivat taikka ei

• hau hau
        Vapaamaalari kirjoitti:

"koiristani kyllä rakasti uimista yli kaiken "
        tietenkin koirakylpylässä on uima-allas.

Kissat ovat muuten hyviä uimaan myös.

• Vapaamaalari
        = ? kirjoitti:

Kyllä ne rontit kylvetettävä on, halusivat taikka ei

On tietenki mutta ei siihen mitään hiton kylpylöitä tarvita, kyllä jokainen koiranomistaja osaa ne itsekkin pestä.

Kysymys olikin siitä kun jotku ämmät luulee että koska he nauttivat kylvystä niin kyllä koirakin siitä silloin nauttii. Koira luultavasti vain pelkää hukkuvansa kylvyn aikana joten aika outoa hemmottelua...

• Vapaamaalari
        hau hau kirjoitti:

"koiristani kyllä rakasti uimista yli kaiken "
        tietenkin koirakylpylässä on uima-allas.

Kissat ovat muuten hyviä uimaan myös.

No en mä sitä silti ois mihinkään hiton koirakylpylään raahannut, en sitten ikinä x)
        Kyllä tässä maassa noita rapakoita riittää missä koira saa polskutella ihan luonnonvesissä jos siitä tykkääpi.

• kakkapussi
        Loukuttajatpois kirjoitti:

missäs sää niitä "metsästyskoiria" paskatat toisten maille vai? Joka paskan pussiin oon keränny mitä koirani on tien laitoihin päästäny. Voisit lopettaa ton yleistämisen et kaikki koiran omistaja ois tollasia.

• Turpeinen.
        miksimiksimiksi kirjoitti:

jnejnejnejne

"Miksi minun pitää maksaa poliisista jonka palveluja en ole koskaan tarvinnut?"
        Poliisi tekee elämisestä turvallisemman, sinua ei ryöstetä ja raiskata joka päivä. Ilman poliisia elämisesi olisi paljon hankalampaa. Poliisin tehtävänä on lainvalvonta ja turvallisuuden valvonta. Sinä maksat siitä.

• kjööölkjö
        MvNc kirjoitti:

Katsopa googlesta missä niitä on.
        Tiedän yhden joka menestyy ainakin. Joten mahdollista on.

"Tiedän yhden joka menestyy ainakin. Joten mahdollista on. "
        No vie koiras sitten sinne. Kemi on liian pieni paikkakunta, että tänne kenenkään koirakylpylää kannattis perustaa.

• sessetsaunantaa

Mene kiiminkiin. Eti kooklesta osoite. Todella sekavasti kirjoitetut sivut

Uinti, 30 min. 25€

Aukiolojat

Ma ja ti yleensä suljettu (välillä poikkeuksia)

Avoinna ke-pe nettiajanvarauksen mukaan (yleensä 12-20)

La-su avoinna nettiajanvarauksen mukaan (yleensä 10-18)

Nettiajanvaraus on paras paikka tarkistaa aukioloajat!

Jotenki lannistaa lukea tuota ajan ilmoittelua... Ei tunne olevansa kovin tervetullut.

• Vapaamaalari

No huh huh, johan on ainaki hinnat kohallaan sano!

Monellakohan Kemissä olis varaa käyttää rakkiaan 25€ uinneilla kuinkaki tiheään, varsinkin kun kesällä voivat uida ilmaseksi meressä.
        Mahtais olla melko tuottoisa bisnes tosiaan...

• ihmiselle käy
        Vapaamaalari kirjoitti:

No huh huh, johan on ainaki hinnat kohallaan sano!

Monellakohan Kemissä olis varaa käyttää rakkiaan 25€ uinneilla kuinkaki tiheään, varsinkin kun kesällä voivat uida ilmaseksi meressä.
        Mahtais olla melko tuottoisa bisnes tosiaan...

Merivesi ei ole hyvä uintivesi koiralle.

• Vapaamaalari
        ihmiselle käy kirjoitti:

Merivesi ei ole hyvä uintivesi koiralle.

Mikä meri(murto)vedessä sitten on muka vikana?

Tuskin se kloorilla sun muilla myrkyillä kyllästetty uimahallivesikään koiralle sen parempi on...

• ym saasteet
        Vapaamaalari kirjoitti:

Mikä meri(murto)vedessä sitten on muka vikana?

Tuskin se kloorilla sun muilla myrkyillä kyllästetty uimahallivesikään koiralle sen parempi on...

Suolavesi ei sovi iholle eikä nautittavaksi.

• Vapaamaalari

Ei vai? Miksiköhän sitten nuo eukkojen kauneushoitolat myy ja hehkuttaa suolakylpyjen terveellisyyttä...

Sitäpaitsi Pohjanlahden vesi on käytännössä makeaa vettä ja sitä pystyy vaikka juomaanki.

• ainakin kylpyvettä

Miksei Kemiin sitten oteta vettä siitä, siinähän sitä riittäisi?

• veneh

Hyvä tietää, jos haaksiriikoutuu.

• 13 + 8
        ainakin kylpyvettä kirjoitti:

Meren vedessä on valtava voima. Sitä voisi kanavoida ja tehdä sen avulla sähköä. Kemi olisi omavarainen, jopa myyvä.

• rqwerqwer
        ainakin kylpyvettä kirjoitti:

"Miksei Kemiin sitten oteta vettä siitä, "
        Jotku käyvät uittamassa koiriaan meressä, ei sitä voi juoda.Koirista irtoaa kirppuja ja paskakokkareita

• turha pelko
        rqwerqwer kirjoitti:

"Miksei Kemiin sitten oteta vettä siitä, "
        Jotku käyvät uittamassa koiriaan meressä, ei sitä voi juoda.Koirista irtoaa kirppuja ja paskakokkareita

Kaikki vesihän menee puhdistamon kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe