Muistatko kari

neiti kevät

Meillä oli ihana ja lämmin suhde,kiitos siittä.Tulet aina mieleeni,taitaa olla kevättä rinnassa.Mutta onneksi sain kokea sen kaiken sinun kanssa.;)

23

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajoitko karille

      Onko kyseessä siis Kari vai kari?

    • sabotase

      Kari isolla Koolla;)

    • ???...

      ....ja millä kirjaimella alkaa sukunimi?

    • kari3

      V:lläkö ?

    • annan sinut pois

      Sukunimellä ei väliä,kyllä saman kokenut muistaa;)vaikka kohtaamisista jo vuosia.Toivotavasti sinäkin muistat ;)

      • tuitui09122000

        Muistan toki ja miten sitä hyvää aikaa unohtaisikaan ;)


    • kaamasen tiellä

      Niin täälläkin vanha suola janottaa,kevät terveisin sinne pohjoiseen Kari;)

      • Tunnen tyypin

        P:llä se alkaa. Älä tyttö tuhlaa ajatuksiasi täysin epärehelliseen mieheen. Kyllä vannoa osaa ja teeskennellä rakkautta. Peliä on häneltä vaan.


    • kevään kukkanen

      Kyllä se oli peliä molemmilta,rakkauden peliä,kyllä me naisetkin osataan.Mutta mukava muistella menneitä,saahan sitä olla kevättä rinnassa.

    • vihreät silmät

      Muistatko vielä,oltiin niin nuoria, ihana lämmin kesäinen yö,suudeltiin ja huumannuttiin toisista.Vuodet vierii,mutta tulet aina mieleeni näin kesän kynnyksellä Kari;).

      • irak

        Niitä vihreitä silmiä en unohda ;) Muistatko yhteisen elokuvamme?


      • Anonyymi

        Milloin tapahtui, ollaanko samassa.


    • KauniilleTammalle

      Vanha magia Satusuola on janottanut jo yli 5 vuotta. Satusuolan maukas maku putkahtelee esiin aika-ajoin ja tahtoisin palauttaa maun kielenpäähän.

    • KimmoKi

      Moi!
      Mun nimi oli kylläkin Kimmo eikä Kari! Etkö muista edes nimeäni löysätussu`?

    • Anonyymi

      Hän taas tanssii tahtiin valssin,
      Lehmus tuulessa huokailee.
      Vanhan talon puuseinää
      Aurinko salaa suutelee.

      Hän on täällä taas - kuinka sua kaipasin.
      Täällä taas - talven yli odotin.
      Ja täällä taas - neiti Kevät on tullut kaupunkiin.

      Murtuu huulet kylmän talven,
      Kaiken alkaa hän uudelleen.
      Jostain kuulen tutun laulun,
      Hänen tiedän taas palanneen.

      • Anonyymi

        sopi vaan niin tähän "vanhaan" viestiin


    • Anonyymi

      Missä ja milloin, olenko minä? Kerro.

    • Anonyymi

      Mitä se Kari on mennyt tekemään?
      Saisikos tarkentavaa vihjettä?

      • Anonyymi

        Nuorena tekee tyhmää.


    • Anonyymi

      Samoin sinä tulet aina olemaan mielessäni , enkä tule unohtamaan mitään.

      • Anonyymi

        Kannattaako silloin jatkaa vieläkin, jos kipuilee ja on mielessä. Sivullinen.


    • Anonyymi

      Kuka täällä kaipailee Karia, aika vanha ketju?

    • Anonyymi

      Vanha ketju, pitäis jo jakopää vaihtaa kun ikää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe