Syy sinkkuuteeni

nainen ja äiti

Yksi syy sinkkuuteeni on niiden kaikkien muiden syiden ohella tämä: Olen äiti.

Monille miehille tulee yllätyksenä se, että lapsi on minulle aina elämässä asia numero 1. Olenkin ollut sitä mieltä jo pitkään että mielummin olen sitten yksin, jollei löydy miestä joka ymmärtää tämän ja vielä HYVÄKSYY sen.

TOP 10 lohkaisut:

"Olispa kivaa tehdä sitä ja tätä mutta kun on toi.."
"Tyttösi herää niin aikaisin etten viitsi jäädä yöksi kun mua sitten aamulla väsyttää kovasti.."
"Miten sä oikeen jaksat tuota?"
"Mä en kyllä ikinä haluu omia lapsia"
"Eikai se sano mua iskäks?"
"Mitä mä voin sille sanoo? Osaako se jo keskustella jostain?"
"En mä osaa olla lasten kaa"
"En mä viittiny sua ees pyytää mukaan kun aattelin ettet sä kuitenkaan pääse kun sä oot äiti"
"No eikö sun tyttö vois mennä nukkuu vähä aijemmin tänään.. esim kuudelta?"
"Eihän me nyt voida seksiä harrastaa kun lapsesi nukkuu viereisessä huoneessa"

21

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisit ajatellut....

....ennen kuin päästit jonkun paskan siementämään itsesi. Kondomi on keksitty.

• ...

Voi kun joku olisi kertonut tuon sinun äidillesi... Maailma olisi niin paljon parempi paikka.

• -OTK-

OMG! Mistä näitä itsekkäitä miehiä sikiää?! Itse en voisi edes kuvitella seurustelevani sellaisen naisen kanssa jolle lapset eivät ole kaikki kaikessa. Jos mies ei tajua sitä, että lapset menee kaiken muun edelle, niin näytä ovea, koska sellaisen miehen kanssa elämisestä ei tule mitään, koska hän ajattelee vain itseään.

• Mies haluaa päästä

siittämään omia lapsia eikä todellakaan pidä siitä, että jonkun paskan siittämiä äpäröitä pyörii silloin jaloissa

• -OTK-
        Mies haluaa päästä kirjoitti:

siittämään omia lapsia eikä todellakaan pidä siitä, että jonkun paskan siittämiä äpäröitä pyörii silloin jaloissa

Jos mies ei pidä lapsista yleisesti, niin kannattaa jättää lapset tekemättä, koska mies tekee lapset vain suvunjatkamis- tarkoituksessa, eikä sen takia, että hän oikeasti pitää lapsista. Lapsista pitää myös huolehtia. Ei se riitä, että teet ne, mutta jätät hoitamatta.

• Pidän lapsista
        -OTK- kirjoitti:

Jos mies ei pidä lapsista yleisesti, niin kannattaa jättää lapset tekemättä, koska mies tekee lapset vain suvunjatkamis- tarkoituksessa, eikä sen takia, että hän oikeasti pitää lapsista. Lapsista pitää myös huolehtia. Ei se riitä, että teet ne, mutta jätät hoitamatta.

jos ne ovat itse siittämiäni

• -OTK-
        Pidän lapsista kirjoitti:

jos ne ovat itse siittämiäni

Mistä tiedät sen? Vaikea uskoa sitä, että mies joka ei pidä muiden lapsista, pitäisi omistakaan lapsista. Etkö pidä myöskään veljiesi tai siskojesi lapsista, tai muiden sukulaistesi lapsista, koska ne eivät ole sinun lapsiasi? Voihan siinä olla se, että jos mies kuvittelee omistavansa lapsensa, niin sitten siinä on samanlaista huolenpitoa kuin autonpidossa.

• xbbm
        -OTK- kirjoitti:

Mistä tiedät sen? Vaikea uskoa sitä, että mies joka ei pidä muiden lapsista, pitäisi omistakaan lapsista. Etkö pidä myöskään veljiesi tai siskojesi lapsista, tai muiden sukulaistesi lapsista, koska ne eivät ole sinun lapsiasi? Voihan siinä olla se, että jos mies kuvittelee omistavansa lapsensa, niin sitten siinä on samanlaista huolenpitoa kuin autonpidossa.

Ylipäätään, ihminen joka puhuu "siittämisestä" ja "äpäröistä" antaa vaikutelman kuin olisi tullut aikakonnella jostain 1800-luvulta tähän päivään.

• -OTK-
        xbbm kirjoitti:

Ylipäätään, ihminen joka puhuu "siittämisestä" ja "äpäröistä" antaa vaikutelman kuin olisi tullut aikakonnella jostain 1800-luvulta tähän päivään.

Kieltämättä kävi mielessä, että joku keksi omasta päästään koko provon, ja halusi saada minut kommentoimaan. Vaikka se oli provo, niin en epäile yhtään, että tuollaisia miehiä ei olisi olemassa.

• Ei niitä oikeasti
        -OTK- kirjoitti:

Kieltämättä kävi mielessä, että joku keksi omasta päästään koko provon, ja halusi saada minut kommentoimaan. Vaikka se oli provo, niin en epäile yhtään, että tuollaisia miehiä ei olisi olemassa.

tämän palstan ulkopuolella ole

• Parempi etsiä mies, jolla on lapsia tai pysyä sinkkuna. Sitä paitsi lapsettomat naiset ne vasta isiä karsastavatkin. Naiset kun vielä miehiäkin harvemmin kestävät olla toisella sijalla kumppaninsa elämässä.

• ...

Niinkö? Minä en kyllä ikinä seurustelisi miehen kanssa, jolla omat lapset ei ole numero yksi. Ja tässä tarkoitan myös sitä, että lasten tulisi mennä miehen itsensä edelle, mikä on valitettavasti todella harvinaista.

Sitä paitsi ainahan sitä on toisella sijalla, miehelle mies itse on aina tärkein. :)

• mies 28v

Niin, ymmärrän sinua mutta ymmärrän myös miehiä..
      Yh-äidin kanssa kun tuo elämä ei ole niinkuin sinkku neidin kanssa oleminen,tietenkään ja sehän tuosta asiasta tekee omalla tavallaan haastavaa; Lapsi tulee aina ensin (niinkuin kuuluukin! ).
      Toisena karkottavana asiana itse pidän monen yh-äidin ajattelu tapaa parisuhteesta joka koostuu äiti ja lapsi mies... siis ihan kirjaimellisesti noin.Moni kyseinen nainen kun ilmoittaa ensinmäisenä että he kasvattavan oman lapsensa eikä miehellä ole siihen sanan valtaa.Tässä kohdassa miehenä tulee mieleen että, ok,missäköhän on minun paikkani.. kenties satunaisissa illoissa missä nainen kaipaa kainaloa, sängynlämittäjänä iltaisin vai kenties harrastuksiin kuskaajana sekä lapsenvahtina kun äiti haluaa hetken omaa aikaa keskellä päivää.
      Siis iso kysymys, mihin tuollainen nainen tarvitsee miestä, jolleii halua elää oikeasti ns. perheenä.Itselleni perheenä eläminen tarkoittaa yhteistä kotia jossa minut (eli mies) otettaisiin mukaan 110% äidin ja lapsen elämään joka tarkoittaa myös kasvatusoikeuksien antamista minulle.
      Haluaisin siis ainakin itse elää, oikeata perhe elämää, enkä olla mikään äidin rakastaja joka kaivetaan puutteen hetkellä kaapista esiin.

• sinkkumies.

Ei minua haittaa että nainen on äiti-. On niin paljon yksinhuoltaja naisia että on lähes pakko seurustella naisen kanssa jolla on lapsi jos aikoo joskus seurustella.
      Lapsettomia tuntuu olevan aika vähän. Minut kasvatti äitini joka oli yksinhuoltaja myös.

• Onko isäsi

joku paska ähkijä?

• on hänellä isäkin

Ei, lapsi ei ole syy sinkkuuteesi vasn se, että et elä yhdessä lapsen isän kanssa.

• mies.

Mielummin suhteessa äidin kanssa jolta saa seksiä kun sinkkuna jolloin ei saa seksiä. Toki suhteeseen kuuluu muukin kuin seksi eli sen arjen pyörittäminen. Olishan se mukavaa kun ruokapöydässä olis joku muukin kuin minä.

• Ikisinkku M

Jos Top 10:ssä on miehiä yhtä paljon kuin on noita lohkaisuja niin todellinen syy sinkkuuteesi taitaa kyllä olla se että miehiä on vain liian vähän jos ei noistakaan kukaan kelpaa se että taidat olla sitten myös aikamoinen jakari.

• Ahaa mulla varmaan sitten syyt sinkkuteen ovat mies & ikisinkku

• YH Alert!

Et ole mikään "sinkku".

Olet YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO!!!

Varokaa, äpärävaara!

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
      YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

• miehen puolikas.

Minua ei haittas jo naisella olis lapsi. Itse en varmaan lapsia tee koskaan. Kyse on vaan sopeutumisesta eikä tarvii heti muuttaa yhteen niin ehtis tottua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      7
      12406
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11173
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3104
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2839
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2368
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      41
      2149
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1955
    Aihe