Aihe

Skinien ja punkkareiden erot?

mievaantääl

Nii, mitä eroa on skinheadeilla ja punkkareilla? Mikä on sharp skinhead? Voiko ihminen olla skini ja punkkari yhtäaikaa?

Kertokaa tietämättömälle

6

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mievaantääl

Ja voiko punkkari olla samalla vähän isänmaallinen?

• mievaantääl

vastauksia? :D

• OLEtkoTYHmä

niiden isoin ero on se ett ne on vihollisia... ja ei mun mielest voi olla ellei oo joku petturi.... skinheadit on natsien kannattajia ja punkkarit on natsien vihaajia! D::: ihme ettet oo viel saanu turpaas täst kysymyksest

• Tiedoksianto

Jos juntti tiesit ni original skinit ovat briteistä ja ei ne ollu natseja. He eivät ottaneet poliittista kantaa juurikaan tietysti niissä Oi! Punk biiseissä ottivat kantaa jossai määrin. Ja mievaantääl ni sharp tarkoittaa SkinHeads Against Racial Prejudice eli skinheadit rotuennakkoluuloja vastaan. Perustettu juuri siitä syystä että halusivat korostaa sitä että kaikki skinit eivät ole rasisteja/suomijuntteja.

• Bobobobo
    • fyukfk

Skini on nyljetty punkkari jolta on hakattu kuulo pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      70
      10336
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      132
      6539
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      5728
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      19
      3062
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      142
      2114