Etsin hyvää poikkista en oikein itse osaa iskeä sillee mielestäni olen yleensä hauska ja ystävällinen, sekä huumorin tajuinen ja välillä pöhkö mutta taas toisaalta en pidä itseäni mitenkään erityisen kauniina
koulussa minua haukkuu moni varsinkin pojat muka olen ruma sekä likainen enkä oikein ymmärrä miten se likainen näkyy mutta se saa mielen aika matalaksi mutta yritän olla välittämättä taas jos kertoisin aikuisille ja he puuttuisivat asiiaan tulisi pojilta taas kommentteja että "voisit opetella pitään sen suus kiinni" ja kaikkee muuta sen semmoista siis oon 13 ja tänä vuonna täytän 14 haluaisin poikaystävän käyn aika paljon kaupungilla ja muuta mutta oikeeta ei tunnu löytyvän oon ehkä nuori mut olis se poika ystävä silti kiva en harrasta mitään mutta en kyllä yhtäkkiä keksi harrastusta missäolisi tyttöjä että poikia ja pitäisin siittä ja se kauneus mua ärsyttää pliis vinkkei mitä semmosii harrastuksii on missä olis tyttöjä että poikia tai hyviä sivustoja josta semmoisen voisi löytää
poikkis tarvisi
Mintsu1
1
92
Vastaukset
- ole nyt onnellinen
Ota rauhallisesti. Melkein aina ihmiset on tyytymättömiä siihen mitä on ja haluaisi sitä mitä ei ole. Suhde on kuitenkin aina kuluttava ja pitää huomioida toista joten olet paljon onnellisempi ilman niitä "poikkiksia".
Ihan tervekin tunnut olevan ajatuksiltasi, joten kaikki on hyvin hienosti !
Anna aikaa asioille ja kaikki tapahtuu itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754