Vähän totuuksia palstamiehille

Marianne89

Ensinnäkin, vaatimuksenne naisille ovat aika ristiriitaisia. Teidän mielestänne teille kaikille kuuluisi se kaunein nainen, omasta ulkonäöstänne riippumatta. Mutta ihan jo peruslogiikkakin kertoo, ettei niitä kauneimpia naisia riitä teille kaikille. Vai olisitteko valmiit jakamaan keskenänne ne kauniit naiset?

Toisekseen, väite siitä että hyvät miehet eivät saa naista tai että saisivat ensimmäiset kokemuksensa naisista "vasta 25-30-vuotiaina" ei pidä paikkaansa. Molemmat entiset poikaystäväni olivat luonteeltaan kilttejä ja monessa mielessä hyvin ymmärtäväisiä ja lempeitäkin, mutta heillä molemmilla oli ollut reilusti enemmän aiempia partnereita kuin minulla ja molempien seksielämä oli alkanut aikaisemmin kuin minulla (toisella kyllä näin teidän mittapuullanne mitattuna "vasta" juuri täysi-ikäiseksi ehdittyään, mutta siltikin 4 vuotta minua aikaisemmin). Niin ja vain toinen heistä oli hyvännäköinen, joten ei selity kaikki sillä teidän väittämällänne "kaikilta naisilta jalat alta vievällä" ulkonäölläkään.

Johtuneekin enemmän teidän asenteestanne se ettette saa ketään, kuin mistään "hyvästä luonteesta" tai "rehellisyydestä" (eipä noistakaan suhteistani kumpikaan kaatunut esimerkiksi pettämiseen tai mahdollisiin toisiin naisiin eikä muutenkaan kummankaan suhteen aikana ollut mitään sellaisia sotkuja joiden perusteella olisi ollut syytä epäillä muita naisia). Kumpikaan eksistäni kun ei kuitenkaan ollut mikään "naiset huolii vain röyhkeitä alfauroksia" tai "naiset sitä ja tätä" -ruikuttaja, vaan eivät sen sijaan pitäneet naisia yleisesti ottaen sen huonompina ihmisinä kuin miehiäkään. He päinvastoin rakensivat parisuhteensa tasa-arvon perustalle, ja sellaisen ihmisen kanssa viihtyikin joka näki minut jonain muuna kuin pelkkänä "pilluna" jonka arvo määrittyisi vain sillä oliko joku muu ollut kanssani ennen heitä vai ei (kuten palstan ns. "ATM":t eli oikeasti näemmä ilkeät ja empatiakyvyttömät psykopaatit näkyvät tekevän).

30

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku-Pekka

Moi Marianne, lähdetkö kahville?

• Tärkein unohtui

Monenko nussima olet?

• Sitä oon yrittänyt vihjata just tällä palstalle, että rumien miehien on tarkotius ottaa myös rumat naiset

• Naisasialooseri.

Ei ole. Kysy vaikka Hjallikselta.

• asdaDADD
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Ei ole. Kysy vaikka Hjallikselta.

Sillä on rahaa sulla ei ja kukaan ei halua työtöntä rumaa lihavaa miestä yääk.

• Reipas Mies

No ihan selvä pitäisi olla heikommallekkin ainekselle että kun mies on laadukas ytm ei todellakaan mitään tavismaijaa tarvitse palvoa että suhteessa pysyisi.

Hyvin usein parisuhde on sitä "parempi" mitä enemmän mieluisakseen nainen on miehensä ajan saatossa saanut muovattua, ja kas, yksi aamu ei olekkaan "kipinää" kuten ennen oli. Ole hyvä, pakkaa laukkusi ja ota ruma lamppusi mukaan.

Olet siis tutustunut kuhnuri-ktm-miehiin. Ei siinä mitään huonoa ole. Voidaan siis kysyä eikö laatusi ole suurempi kun monesti olet jo kierrossa ollut?

Minusta jos nainen kiertää ja ei saa tarpeeksi "hyvää" miestä esivalittua (teesi: naisen valintaoikeus ja seksuaalinen valta p/s-markkinoillamme), on jotain poikkeavaa kyseessä.

Kuvio on tuttu kun naamakertoimella mennään suhteesta toiseen tuntematta toista syvällisemmin.

Sanotaanko näin että ktm-miehet eivät 14-vuotiaana jäkisharkkojensa jälkeen mene panemaan, ehkä junior-ytm kyllä. Se että eksäsi ei ollut sellainen ei todellakaan kerro siitä millaisia ytm-miehet voivat olla. Todellisen yt-miehen luonne selviää silloin kun sinua taas koskee päähän ja on kulahtaneet alkkarit liian usein. On helpoa lähteä jäkiskavereiden kanssa joraamaan ja sieltähän se kipinöivämpikin prinsessa hotellihuoneeseen löytyy kun on sitä pilkettä ja supliikkia, naamakomeutta ja kaikkee.

Kiltit ja kunnolliset kt-miehet ovat "tasa-arvoisia" muijiensa suhteen koska tietävät että karahtanut suhde tarkoittaa taas vuosien etsintä ja treffeilu-putkea. Nykyään ei ole tabu vaihtaa kumppania kun ongelmia ei viitsitä käydä läpi ajoissa.

Todellakin on epätavallista että mies, oli minkälaatuinen tahansa, ei ole saanut seksikokemuksia yli 25-vuotiaana, kun naiselle se on itsestään selvyys viimeistään yläasteella. Kuitenkin miehelle 18-vuotta on myöhä aloitusikä nykyään.

Monelle at-miehelle oikea psykopaattisuus olisi lahja. Olisi jotain jolla järkeistää miksi naiset skippaavat. Ai niin. Niistä kovaäänisistä kyynärpäällä jonosta lähtevillä miehillä ei puutu seuraa. Liehittele silloin tällöin tarpeeksi hölmöä naista ja se on siinä.

Monen miehen asenne naisen saamiseen ei muutu koska täällä naiset saavat sanella ehdot joita kumppanin etsinnässä miehen tulee täyttää. Puhumattakaan siitä että at-miehellä ei ole useinkaan edellytyksiä kumppaniin joka miellyttää silmää-onko sellainen parisuhde edes reilu toista kohtaan?

Joo,joo Ukrainasta ja Puolasta saanee köyhän mutta mallinnäköisen postimyyntimorsiammen edes sen aikaa että Suomen kansalaisuuden at-miehen ansiosta saa.

Ethän koe että minua ärsyttää, kun eri mariannet tulee joka vuosi uudelleen ja uudelleen tänne paasaamaan. Sama kun menet nälänhätä alueelle tuplajuustoa heiluttamaan "hei syökää niin ei ole nälkä". On tietysti kelle naiselle vain upeaa kun paras ja upein mies diskossa tulee kuumana iskemään.

• Marianne89

"kun naiselle se on itsestään selvyys viimeistään yläasteella"

Anteeksi, tuo kyllä pisti aika voimakkaasti silmään. Vaikka tiedänkin hyvin aloittaneeni seksielämäni myöhempään kuin suurin osa ihmisistä (21-vuotiaana), niin vaikea silti allekirjoittaa että valtaosa naisista kokisi sen VIIMEISTÄÄN yläasteella. Eikös tuo lause kuulosta vähän siltä, että mielestäsi suuri osa tytöistä aloittaisi seksielämän jo ala-asteen puolella, ja että vain joku 5 % aloittaisi sen enää yläasteen jälkeen. Kuitenkin tutkimusten mukaan suomalaisten tyttöjen keskiarvoikä seksielämän aloittamiselle on n. 16 vuotta, eli yhtä moni tyttö aloittaa seksielämänsä yli 16-vuotiaana kuin alle 16-vuotiaana. Melko moni siis on neitsyt vaikkapa vielä 17-vuotiaana, vaikka yli puolet sen olisikin tuolloin menettänyt.

"No ihan selvä pitäisi olla heikommallekkin ainekselle että kun mies on laadukas ytm ei todellakaan mitään tavismaijaa tarvitse palvoa että suhteessa pysyisi."

Mutta puhuinkin siitä, että palstalla tuntuisi olevan paljon miehiä joiden mielestä kaikennäköiset miehet tarvitsevat kauniin naisen ja tunnen tälläisiä miehiä myös paljon live-elämästä. Tottakai on sen sijaan luonnollista, että useammin ne hyvännäköiset haluavat myös hyvännäköisen kumppanin. En minä esimerkiksi ole koskaan yrittänyt iskeä komeaa miestä (vaikka joitain epäonnistuneita iskuyrityksiä olen aikanaan tehnyt yhdelle rumalle ja muutamalle keskiverrolle miehelle) enkä uskaltaisi iskeä sellaista vieläkään vaikka muutoin sinut itseni kanssa olenkin, koska lähinnä hävettäisi koko yritys ja koen ettei minulla tavallaan ole oikeutta edes yrittää lähestyä sitä oikeasti komeaa miestä. Ihan taviksia elämältä odotan ja sekin noista kahdesta eksästä joka oli hyvännäköinen sattui vain olemaan sitä kaiken muun lisäksi, eli en silloinkaan vaatinut sitä hänen ulkonäköään mutta muita varsinaiseen suhteeseen haluavia ei sillä hetkellä tullut vastaan ja enhän minä silloin ala sitä hyvännäköistä torjumaan vain siksi koska en tavallaan sellaista ansaitsisi, jos se on samalla muilta ominaisuuksiltaan lupaavan oloinen ja hyväluonteinen tyyppi.

En tuohon "jos nainen ei saa tarpeeksi hyvää miestä helpolla" voi sen kummemmin sanoa mitään, kuin että molemmat erot johtuivat siitä etten lopulta kyennytkään rakastumaan kumpaankaan vaikka yritin ja ehdin jo ajatella että kyllä se tunne tästä vielä syvenee kun suhde etenee eteenpäin. Luulen sen johtuneen niistä ensimmäistä poikaystävääni edeltäneistä karvaista virheistä niiden lyhyempien juttujen osalta, vasta kun niiltä saa mielenrauhan on tuntunut siltä että on taas helpompi luottaa ja rakastuakin.

• Marianne89
        Marianne89 kirjoitti:

"kun naiselle se on itsestään selvyys viimeistään yläasteella"

Anteeksi, tuo kyllä pisti aika voimakkaasti silmään. Vaikka tiedänkin hyvin aloittaneeni seksielämäni myöhempään kuin suurin osa ihmisistä (21-vuotiaana), niin vaikea silti allekirjoittaa että valtaosa naisista kokisi sen VIIMEISTÄÄN yläasteella. Eikös tuo lause kuulosta vähän siltä, että mielestäsi suuri osa tytöistä aloittaisi seksielämän jo ala-asteen puolella, ja että vain joku 5 % aloittaisi sen enää yläasteen jälkeen. Kuitenkin tutkimusten mukaan suomalaisten tyttöjen keskiarvoikä seksielämän aloittamiselle on n. 16 vuotta, eli yhtä moni tyttö aloittaa seksielämänsä yli 16-vuotiaana kuin alle 16-vuotiaana. Melko moni siis on neitsyt vaikkapa vielä 17-vuotiaana, vaikka yli puolet sen olisikin tuolloin menettänyt.

"No ihan selvä pitäisi olla heikommallekkin ainekselle että kun mies on laadukas ytm ei todellakaan mitään tavismaijaa tarvitse palvoa että suhteessa pysyisi."

Mutta puhuinkin siitä, että palstalla tuntuisi olevan paljon miehiä joiden mielestä kaikennäköiset miehet tarvitsevat kauniin naisen ja tunnen tälläisiä miehiä myös paljon live-elämästä. Tottakai on sen sijaan luonnollista, että useammin ne hyvännäköiset haluavat myös hyvännäköisen kumppanin. En minä esimerkiksi ole koskaan yrittänyt iskeä komeaa miestä (vaikka joitain epäonnistuneita iskuyrityksiä olen aikanaan tehnyt yhdelle rumalle ja muutamalle keskiverrolle miehelle) enkä uskaltaisi iskeä sellaista vieläkään vaikka muutoin sinut itseni kanssa olenkin, koska lähinnä hävettäisi koko yritys ja koen ettei minulla tavallaan ole oikeutta edes yrittää lähestyä sitä oikeasti komeaa miestä. Ihan taviksia elämältä odotan ja sekin noista kahdesta eksästä joka oli hyvännäköinen sattui vain olemaan sitä kaiken muun lisäksi, eli en silloinkaan vaatinut sitä hänen ulkonäköään mutta muita varsinaiseen suhteeseen haluavia ei sillä hetkellä tullut vastaan ja enhän minä silloin ala sitä hyvännäköistä torjumaan vain siksi koska en tavallaan sellaista ansaitsisi, jos se on samalla muilta ominaisuuksiltaan lupaavan oloinen ja hyväluonteinen tyyppi.

En tuohon "jos nainen ei saa tarpeeksi hyvää miestä helpolla" voi sen kummemmin sanoa mitään, kuin että molemmat erot johtuivat siitä etten lopulta kyennytkään rakastumaan kumpaankaan vaikka yritin ja ehdin jo ajatella että kyllä se tunne tästä vielä syvenee kun suhde etenee eteenpäin. Luulen sen johtuneen niistä ensimmäistä poikaystävääni edeltäneistä karvaista virheistä niiden lyhyempien juttujen osalta, vasta kun niiltä saa mielenrauhan on tuntunut siltä että on taas helpompi luottaa ja rakastuakin.

Niin se piti vielä sanoa, ettei minua kyllä koskaan mikään diskon paras ja upein mies ole tullut iskemään (tarkoitan nyt siis myös seksimielessä tehtyjä iskemisiä).

• vasemmistoanarkisti

Mulla on hyvin johdonmukaiset vaatimukset - ja kaiken lisäksi vaadin aika vähän verrattuna palstan muihin miehiin/naisiin.

• wepee

Kirjoituksessasi on kylläkin ihan tosia asioita, mutta ei toimi kaikkien palstalaisten kohdalla. Itse kuntoilen kuudesti viikossa, syön hyvin ja pidän itsestäni huolta (jos se jotain kertoo niin sixpack näkyy). Pitäisikö minun tyytyä naiseen joka on ylipainoinen, jos en kerta sellainen itsekään ole? Olen kohtelias ja mukava naisille, mutta sitten jossain vaiheessa naisista tuntuu, että tunnun enemmän "kaverilta" vaikka olenkin "tosi mukava tyyppi". Tiedän, tämä on kyllä omaa syytäni ja luultavasti pitäisi olla röyhkeämpi, mutta en katso sen kuuluvan luonteeseeni. Naiset jotka ovat kiinnostuneita minusta ovat sitten juurikin näitä naisia jotka ovat viettäneet liikaa aikaa TV:n ja sohvan välissä.

• Marianne89

Mielestäni ei. Oma näkökulmani on nimittäin samanlainen, sillä harrastan itsekin säännöllistä pyöräilyä ja kropan pitäminen normaalipainossa on minulle tärkeää - tämän vuoksi en itsekään ajattele että minun pitäisi hyväksyä ylipainoista miestä tai miestä joka ei itse liiku kuin välillä sohva-jääkaappi. Lähinnä tarkoitan niitä palstan ihmisiä, jotka ovat itse ulkoisesti "taviksia" tai vähemmänkin, mutta jankkaavat siitä kuinka naisen kuuluu olla kaunis ja "rumalla naisella ei tee mitään" - näitä kun täällä tuntuu kirjoituksista päätellen riittävän.

Tosin yhtä lailla ihmettelen samaa joidenkin naisten kohdalla, jopa omiin kavereihini mahtuu näitä että itse saatetaan olla leveitä tai pyöreitä, mutta miehen tärkein ominaisuusvaatimus on kuitenkin se että pitää olla komea. Näillä palstoilla vaan korostuu useammin se miesten vastaava vikinä, koska miehet aktiivisempina sinkut-palstan kirjoittelijoina postaavat täällä vastaavia viestejä paljon useammin.

Niin ja ole oma itsesi, pahinta on esittää olevansa jotain muuta kuin mitä on luonnostaan. Ihmiset kun helposti näkevät milloin toinen yrittää esittää liikaa, ja varmasti sellainen "pakollinen" tietyn roolin omaksuminen näkyy ulospäin myös suurempana jännityksenä ja hermostuneisuutena. Tähän varmasti monen vastaus on "ei se itsenä oleminen auta", mutta naisiakin on moneen junaan eikä kaikkiin todellakaan tehoa se että yritetään olla olevinaan jotain muuta kuin mitä ollaan. Sehän on sitäpaitsi itsevarmuuden merkki, jos uskaltaa kaikesta huolimatta olla oma itsensä, ja itsevarmuus on ihmisessä kuin ihmisessä yksi seksikkäimmistä asioista.

• Neiti kesäheinä
        Marianne89 kirjoitti:

Mielestäni ei. Oma näkökulmani on nimittäin samanlainen, sillä harrastan itsekin säännöllistä pyöräilyä ja kropan pitäminen normaalipainossa on minulle tärkeää - tämän vuoksi en itsekään ajattele että minun pitäisi hyväksyä ylipainoista miestä tai miestä joka ei itse liiku kuin välillä sohva-jääkaappi. Lähinnä tarkoitan niitä palstan ihmisiä, jotka ovat itse ulkoisesti "taviksia" tai vähemmänkin, mutta jankkaavat siitä kuinka naisen kuuluu olla kaunis ja "rumalla naisella ei tee mitään" - näitä kun täällä tuntuu kirjoituksista päätellen riittävän.

Tosin yhtä lailla ihmettelen samaa joidenkin naisten kohdalla, jopa omiin kavereihini mahtuu näitä että itse saatetaan olla leveitä tai pyöreitä, mutta miehen tärkein ominaisuusvaatimus on kuitenkin se että pitää olla komea. Näillä palstoilla vaan korostuu useammin se miesten vastaava vikinä, koska miehet aktiivisempina sinkut-palstan kirjoittelijoina postaavat täällä vastaavia viestejä paljon useammin.

Niin ja ole oma itsesi, pahinta on esittää olevansa jotain muuta kuin mitä on luonnostaan. Ihmiset kun helposti näkevät milloin toinen yrittää esittää liikaa, ja varmasti sellainen "pakollinen" tietyn roolin omaksuminen näkyy ulospäin myös suurempana jännityksenä ja hermostuneisuutena. Tähän varmasti monen vastaus on "ei se itsenä oleminen auta", mutta naisiakin on moneen junaan eikä kaikkiin todellakaan tehoa se että yritetään olla olevinaan jotain muuta kuin mitä ollaan. Sehän on sitäpaitsi itsevarmuuden merkki, jos uskaltaa kaikesta huolimatta olla oma itsensä, ja itsevarmuus on ihmisessä kuin ihmisessä yksi seksikkäimmistä asioista.

Ihan kaikkea saa toki vaatia ja yksin jäädä jos ei toiset miellytä.

Mutta on 2 ihan eri asiaa väittää "kukaan ei ole kiinnostunut musta" ja "kukaan jonka mä huolisin ei ole kiinnostunut musta".

• ätmi-sinkku

Nainen on kyllä käyttökelvoton jos sillä on ylipainoa yli 10 kg eli nainen on suoraan sanoen laiska huolehtimaan itsestään. Tälläinen urheilija ei halua mitään laiskaa läskiä elämäänsä, mielummin olen sitten yksin. Naisettomuus ei johdu mieen häipymään.sten asenteesta vaan naisten nirsoudesta ja suvaitsemattomuudesta. Naisilla se asenne ongelma on kun ei mies voi edes jutella naiselle kun nainen alkaa vittuilemaan ja käskee useimmit

• lkäö'l'älöäääää

Jos olisit urheilija, olisit jo saanut naisen, joten eläpä uneksi ätminkäinen.

• Näin se menee

Hyvä kun myönnät, että oot ennemmin yksin kuin naisen kanssa joka olis susta kiinnostunut.

Ei naisilla oo mitään asenneongelmaa. Niillä on ihan sama asenne kuin sulla, et on ennemmin yksin kuin miehen kanssa jolla on joku ominaisuus mikä sulla on.

• jooeikuulusulle

"Ensinnäkin, vaatimuksenne naisille ovat aika ristiriitaisia. Teidän mielestänne teille kaikille kuuluisi se kaunein nainen, omasta ulkonäöstänne riippumatta."

Lähde? Kuinka moni ruma mies on esittänyt että hänelle kuuluisi se kaunein nainen? Millä tilastollisella todennäköisyydellä esität tuollaisen väitteen? Laitapa lähteet ja tutkimusaineisto näkyviin niin katsotaan onko väitteelläsi faktapohjaa.

• Tikku

Kyllä täällä esim. naisasialuuseri, pullan at-mies jne. tosin ne taitavat olla yhden ja saman ihmisen nikkejä, vaativat rumuudestaan ja ylipainostaan huolimatta kaunista ja timmiä teininaista.

• jooeikuulusulle
        Tikku kirjoitti:

Kyllä täällä esim. naisasialuuseri, pullan at-mies jne. tosin ne taitavat olla yhden ja saman ihmisen nikkejä, vaativat rumuudestaan ja ylipainostaan huolimatta kaunista ja timmiä teininaista.

Joo eli mikä oli siis tilastollinen todennäköisyys tuon väitteen paikkaansapitävyydelle sikäli kun se perustui yhden (tai muutaman) henkilön kirjoituksiin?

Aika heikkoa näyttöä. Yrittäkää nyt edes.

• 7+13

Naiset itse ovat varsin ristiriitaisia tapauksia. Prostituutio on hyvä esimerkki ilmiöstä joka häiritsee vain naisia, koska se vähentää heidän seksuaalista valtaansa miehiä kohtaan. Moni nainen moralisoi maksullisia seksipalveluja käyttäviä miehiä ja itseään myyviä naisia, vaikka itse samaan aikaan jakavat omaa reikäänsä ilmaiseksi turuilla ja toreilla tauteja keräten (tai ovat tehneet sitä nuoruudessaan kun se vielä miehille kelpasi). Mitä vanhempi nainen ja mitä vähemmän omalla reiällä on kysyntää, sitä suurempi älämölö aiheesta irtoaa.

Käsittääkseni reiän myyminen ei ole sellainen asia että sitä olisi yhteiskunnan kokonaisedun kannalta tarpeellista rajoittaa, vaan asiassa edunsaajana ovat pelkästään vanhenevat naiset.

Ajatus siitä että nainen nähtäisiin miesten silmissä pelkkänä pilluna, on naisten itsensä keksimä. Tämä johtuu puhtaasti siitä, että naiset levittävät nuorena reitensä (seurustelu poislukien jossa mahd. muita kompensoivia tekijöitä) vain itseään ylempitasoisille miehille, jotka eivät kyseisestä naisesta muuta tarvitse ts. tarjontaa on yllin kyllin. Naisten on näin ollen turha itkeä jos joku mies ei naista enää kelpuuta seurusteluun kun tämä on jakanut itseään puolelle kaupungille, ei ole mitenkään ylentävää miehen kannalta olla naisen "viimeinen oljenkorsi" parisuhteen saamiseksi.

• Honey_

Kukaan ei ole tällä palstalla sitä itskenytkään, jos on kiitos linkitä se keskustelu minulle.
        Itse olen olen aina ollut suosittu erityisesti nuiden ns. ytm ja alfojen keskuudessa, mutta en sen takia, että olisin jakanut kaikille vaan olen ollut hyvää seuraa, kasvoiltani en ole hassumman näköinen, kroppani on hyvässä kunnossa ja lihaksikas, vaikka ikää onkin jo yli 30v. Olen aina kelvannyt niille ylemmän tason miehille seurustelukumppaniksi.

Eikä se pidä paikkaansa että muka aina levittävät reitens¨ä ylempitasoisille, haha. Mihin perustat tuon väitteesi? Ymmärrän kyllä sen, että jos nainen tai MIES on jaellut nussituttanut itseään kaikilla mahdollisilla saavissa olevilla partenereilla, hän on vähemmän arvokas parisuhde markkinoilla. Koskee siis niin MIESTÄ KUIN NAISTA.

• Honey_
        Honey_ kirjoitti:

Kukaan ei ole tällä palstalla sitä itskenytkään, jos on kiitos linkitä se keskustelu minulle.
        Itse olen olen aina ollut suosittu erityisesti nuiden ns. ytm ja alfojen keskuudessa, mutta en sen takia, että olisin jakanut kaikille vaan olen ollut hyvää seuraa, kasvoiltani en ole hassumman näköinen, kroppani on hyvässä kunnossa ja lihaksikas, vaikka ikää onkin jo yli 30v. Olen aina kelvannyt niille ylemmän tason miehille seurustelukumppaniksi.

Eikä se pidä paikkaansa että muka aina levittävät reitens¨ä ylempitasoisille, haha. Mihin perustat tuon väitteesi? Ymmärrän kyllä sen, että jos nainen tai MIES on jaellut nussituttanut itseään kaikilla mahdollisilla saavissa olevilla partenereilla, hän on vähemmän arvokas parisuhde markkinoilla. Koskee siis niin MIESTÄ KUIN NAISTA.

Ja vielä lisäýkseksi, että minun puolestani sinkutmiehet voivat käydä huorissa, mutta sitten pitää tarkastuttaa tautitilanne kun alkavat seurustelemaan.

• 18+3
        Honey_ kirjoitti:

Ja vielä lisäýkseksi, että minun puolestani sinkutmiehet voivat käydä huorissa, mutta sitten pitää tarkastuttaa tautitilanne kun alkavat seurustelemaan.

Palataan asiaan tuon prostituution suhteen kun ne YTM:t kaikkoavat ympäriltäsi kymmenen vuoden sisällä. Tämä oli asiassa keskeistä. Siinä vaiheessa sinua v*tuttaa raskaasti kun aiemmin dissaamasikin miesjoukkokin mieluumin nussii nuorempia ja maksaa siitä ilosta kuin koskee sinuun pitkällä tikullakaan.

Mies ei muuten koskaan "jakele" itseään, vaan (nuori) nainen on seksisuhteessakin ns. portinvartija, joka viime kädessä päättää milloin nussitaan, jos nussitaan. Tämä on sitä naisten seksuaalista valtaa, josta mainitsin. Jopa paatuneimmat lutkat osaavat pihdata tilanteessa, jossa he kokevat/luulevat siitä olevan etua miehen hallitsemisen suhteen.Tässä menee minun rajani sietokyvyn suhteen, yhden muijan tapauksessa harkistin jopa kaverinsa panemista kostoksi.

On tunnettu tosiasia, ettei naisia miesten kaatohistoria häiritse, vaan päinvastoin toimii merkkinä miehen haluttavuudesta muiden naisten silmissä.

• sdd
        Honey_ kirjoitti:

Itse aloin käymään maksullisissa siinä vaiheessa kun vakuutuin että minulla ei ikinä parisuhdetta tule olemaan. Aikaisemmin itsekin tuomitsin ja pilkkasin maksullisissa käyviä miehiä. Voidaan sanoa että pilkka osui omaan nilkkaan.

N99% naisista sanoo että maksullisissa käynyt mies, ainakin jos on sitä säännöllisesti harrastanut, on ehdoton turn-off mahdollisessa seurustelukumppanissa. Joten siinäkin selitys että aiemmin en maksullisissa käynyt.

• Honey__
        18+3 kirjoitti:

Palataan asiaan tuon prostituution suhteen kun ne YTM:t kaikkoavat ympäriltäsi kymmenen vuoden sisällä. Tämä oli asiassa keskeistä. Siinä vaiheessa sinua v*tuttaa raskaasti kun aiemmin dissaamasikin miesjoukkokin mieluumin nussii nuorempia ja maksaa siitä ilosta kuin koskee sinuun pitkällä tikullakaan.

Mies ei muuten koskaan "jakele" itseään, vaan (nuori) nainen on seksisuhteessakin ns. portinvartija, joka viime kädessä päättää milloin nussitaan, jos nussitaan. Tämä on sitä naisten seksuaalista valtaa, josta mainitsin. Jopa paatuneimmat lutkat osaavat pihdata tilanteessa, jossa he kokevat/luulevat siitä olevan etua miehen hallitsemisen suhteen.Tässä menee minun rajani sietokyvyn suhteen, yhden muijan tapauksessa harkistin jopa kaverinsa panemista kostoksi.

On tunnettu tosiasia, ettei naisia miesten kaatohistoria häiritse, vaan päinvastoin toimii merkkinä miehen haluttavuudesta muiden naisten silmissä.

Eivät ne minnekään kaikkoa kun yksi niistä on se, jonka kanssa seurustelen nykyään ja muut sen kavereita. Ja kyllä, minulla on oikeus silti kirjoittaa tänne kuin muillekin palstoille, vaikka asia ei minua varsinaisesti koskisikaan.
        Ja ei minua v*tuta, minun puolestani ne miehet, jotka eivät saa ketään tai niitä naisia joista ovat haaveilleet voivat käydä huorsissa :)

Olet pikkupojan tasolla jos haluat tuollaista kostaa. Tai no te kaikki pillun perässä juoksijat olette :D ja kyllä mieskin itseään tarjoilee jos katsotaan näitä pelimies raukkoja, joille kelpaa kolo kuin kolo. Ettet itse vain ole sellainen?

Kyllä se muuten naisiakin haittaa ja ihan yhtä paljon kuin miehiä naisen panohirtoria.

• 18+3
        sdd kirjoitti:

Itse aloin käymään maksullisissa siinä vaiheessa kun vakuutuin että minulla ei ikinä parisuhdetta tule olemaan. Aikaisemmin itsekin tuomitsin ja pilkkasin maksullisissa käyviä miehiä. Voidaan sanoa että pilkka osui omaan nilkkaan.

N99% naisista sanoo että maksullisissa käynyt mies, ainakin jos on sitä säännöllisesti harrastanut, on ehdoton turn-off mahdollisessa seurustelukumppanissa. Joten siinäkin selitys että aiemmin en maksullisissa käynyt.

Itselläni sama homma. Tosin kyllähän niiden nuorten kauniiden naisten sanoilla oli silloin iso painoarvo, en voi tänä päivänäkään olla niistä täysin välittämättä. Sen sijaan oman ikäisten rupsahtavien ämmien paheksunta on täysin yhdentekevää minulle, hommatkoon itselleen markkinoilta ne miehet jotka huolivat, itse en enää aloitteille lämpene. Vanhojen kurppien, tuijabraxien ja annamajahendriksonien intressit prostituutiokiellon ajamiseen selviävät jo heidän naamatauluaan katsomalla.

• sdfsfdaaaaa
        18+3 kirjoitti:

Itselläni sama homma. Tosin kyllähän niiden nuorten kauniiden naisten sanoilla oli silloin iso painoarvo, en voi tänä päivänäkään olla niistä täysin välittämättä. Sen sijaan oman ikäisten rupsahtavien ämmien paheksunta on täysin yhdentekevää minulle, hommatkoon itselleen markkinoilta ne miehet jotka huolivat, itse en enää aloitteille lämpene. Vanhojen kurppien, tuijabraxien ja annamajahendriksonien intressit prostituutiokiellon ajamiseen selviävät jo heidän naamatauluaan katsomalla.

Minäpä luulen tai tiedän, että sinun rupasahtamisessa se vika on ei naisten. Syytät täällä naisia siitä, mutta tosiasia on että suomimiehet rupsahtavat jo 25 . Eivät pidä itsestään eivätkä ulkonäöstä huolta, toisin kuin naiset.

• Pertter
        Honey_ kirjoitti:

Sinkkumiehet käyvät huorissa pillunpuutteen takia, mikä taas johtuu naisten nirsoilusta, joten on vain kohtuullista, että nainen saa sitten samat taudit kuin mille mies on joutunut kovassa hädässä itsensä altistamaan.

• sinkkumies.

En ole koskaan vaatinut parempaa kuin itse olen. Enpä siltin kelpaa edes treffeille

• tavis.

Ei komeita miehiäkään riitä kaikille naisille joten eikös naisten pitäis kelpuuttaa ihan tavis mies. En ole vaan kelvannut vaikka olen treffeille naisia pyytänyt.

• omat sormet

Jokainen huolehtii omista orgasmeistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      265
      2418
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      75
      2396
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1568
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      44
      1412
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1029
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe