naisista.... heh heh

1+2=3

Naisen tulee saada tietty määrä omaa miestään per viikko. On olemassa tietty kiintiö, joka on määritelty suhteen alussa, ja jos se ei toteudu, niin nainen tuntee itsensä hylätyksi. Mies ei enää rakasta häntä, koska munaa ei tulekaan enää toistakymmentä kertaa viikossa. Yritä siinä sitten selittää, että aivot ovatkin nousseet kiihkeän alun jälkeen sykkivästä jalkovälistä päähän takaisin, että eihän sitä koko ajan jaksa soutaa. Eikä naista itseäänkään niin usein huvita, mutta kun on se kiintiö! Kiintiö on saatava täyteen, muuten keskinäinen rakkaus on kuolemaisillaan! On lemmittävä vaikka väkisin, vaikka kumpaakaan ei kiinnostaisikaan.

Nainen haluaa tehdä asioita yhdessä miehensä kanssa. Ahtaaseen keittiöön on mahduttava yhdessä tekemään ruokaa, vaikka mies haluaisi edes sen hetken olla rauhassa turhalta hössötykseltä ja pusuttelulta. Yhteiset kävelylenkit ovat aivan ehdottoman pakollisia, muuten ei heru ja saattaa lentää tavaratkin. Miehen on krapula-aamuna lähdettävä naisen kanssa vaateostoksille korvaukseksi siitä, että tuli edellisenä iltana jätkien kanssa vedettyä pilkkuun asti. Kauppoihin on lähdettävä heti yhdeksältä. Miehen tehtävä on olla makutuomarina ja olla juuri sitä mieltä, mitä nainen haluaa. Jos nainen sovittaa omasta mielestään hyvännäköistä vaatetta, miehen on sanottava, että onpa se hyvännäköinen. Nainen saattaa myös virittää ansan. Hän saattaa tahallaan sovittaa rumaa rättiä ja kokeilla, miten tarkkaavaisena mies vaatteidensovitusrituaalia seuraa. Älä, mies, koskaan lankea tähän ansaan! Seuraa aina tarkasti ja sano vaatetta rumaksi jos se sitä on, muuten tulee karatea! Jos puolestasi olet välinpitämätön (Hynynen on sitä aina, varsinkin krapulassa, ei nimittäin kiinnosta pätkääkään) niin rakkaus on jälleen lopussa. Alkaa mökötys, jonka voi kuitata ainoastaan lemmellä ja kenties romanttisella illallisella. Ja kukilla tietysti, ne toimivat aina. Kukkakimpulla nainen kuin nainen sulaa, se on varma.

Nainen haluaa näkyviä merkkejä yhteiselosta ja keskinäisestä rakkaudesta. Näitä merkkejä ovat esim. lapset tai suhteen alkupuolella kotieläimet. Koira tai kissa on hankittava, tai vähintään kultakalat, joita sitten yhdessä hoivataan. Juostaan, perkele, yhdessä pitkin puistoa ja "koulutetaan" yhteistä koiranpentua. Heitellään keppiä ja käskytetään niin perkeleesti. Nauretaan yhdessä, kun on niin ihanaa yhteisen harrastuksen äärellä, keräillä jotain koiranpaskaa puiston nurmikolta paperipussiin pienellä lapiolla tai kumihanskalla. Miestä koko touhu yleensä vain vituttaa, hän tekisi koirasta mielellään vaikka lämpimän karvahatun, mutta ei auta, ei. Koiran kanssa on peuhattava, muuten mies ei rakasta naista tarpeeksi ja sanomista tulee.

On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä.

40

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+17

Osaan ottoni, 1 2=3 !

Jo sulla on parisuhde, mut itse olet kumppanis valinnut!
      Älykkyydellä ei ole väliä!
      --väitän et saattaa olla, sillä älykkäämällä naisella on omakin elämä.---

On olemassa tietty kiintiö seksiä.
      --tässä kohtaa repesin jo nauruun. Se kuules on normaalisti tunteesta/halusta lähtevä kipinä, jotta sänkyyn/aktiin päädytään.
      Naisen kemia on toinen kuin miehen.---

Krapulainen vastaan hankoitteleva äijä on nyt viimeinen asia, jonka vaateostoksille lähtiessäni haluaisin ottaa mukaani! Pilais vaan koko shoppailu fiiliksen.

Silloin tällöin poikien kanssa pikkutunneille asti ryypiskelyn voin sietää hyvinkin, jos äijä ei palaa vieraalle hajuvedelle tuoksuen. Siitä tuoksustaan äijän on syytä pitää huoli, vanhan viinankaan tuoksu ei harmita,mutt..silloin saattaa lentää tavaratkin.

On mulla omatkin ystäväni, jotka aion myös säilyttää, parisuhteesta huolimatta. Osasta ystäviäni voi tietenkin tulla myös yhteisiä ystäviä, sen näkee aikanaan.

Keittiössä voi joskus puuhailla yhdessä, mut vois se mies joskus yksinkin jotain yrittää väsätä kasaan. En tosiaan panis pahakseni,vaikka sotkua joutuisinkin sit selvittämään.

Yhteinen harrastus on kyllä kiva olla olemassa.
      Mut elukoita en itse kyllä kaupunkiin ottaisi,
      maaseudulla taas; kyllä kissa olis mieluinen otus talossa.
      Itse käyn 3-5 kertaa viikossa juoksemassa 5-10 km per kerta.
      Kalastamisesta tykkään.... niin et jos äijää kiinnostais samat asiat...mikä ettei!

Toi kyllä pitää paikkaansa et kukkakimppu usein "sulattaa" ja saa auringon paisteen taas aikaiseksi.
      On vaan niin ihana saada kukkia. Ja parasta; jos ne on itse poimittuja kedon kukkia!

Sovinto lempi: se on miesten keksintöä!!!
      Ensin saavat tieten tahtoen riidan aikaiseksi et sit.... no joo :))

Kyllä rakkaus munsta on jotain muuta, kuin mitä sä sen kuvittelet olevan...
      Se on huolenpitoa, ymmärtämistä, anteeksi antamista, hyväksyntää, toisen kunjoitusta ja uskollisuutta. Se on RAKKAUTTA!
      --ei pelkkä nainti sitä ole---

• luomakunnan kruunu

Noin luulee 25v femakko

• luomakunnan kruunu kirjoitti:

Noin luulee 25v femakko

Asiallinen kirjoitus edellinen oli, eikä mikään "femakko". Miksi ärhentelet rentukalle?

Aloittaja taas ei hevon hittoakaan tiedä naisista tai parisuhteista mitään. Tai omaa yhdenlaisen kokemuksen, jota fantasioi yleiseksi.

Kiintiö? Pakolliset.. on mentävä...on tultava ... on tehtävä...on hankittava..

....höpö höpö. Armeijameiningiltä tuo kuulostaa eikä parisuhteelta.

• Musti-
        elisakettu kirjoitti:

Asiallinen kirjoitus edellinen oli, eikä mikään "femakko". Miksi ärhentelet rentukalle?

Aloittaja taas ei hevon hittoakaan tiedä naisista tai parisuhteista mitään. Tai omaa yhdenlaisen kokemuksen, jota fantasioi yleiseksi.

Kiintiö? Pakolliset.. on mentävä...on tultava ... on tehtävä...on hankittava..

....höpö höpö. Armeijameiningiltä tuo kuulostaa eikä parisuhteelta.

Vuh vuf hau hau Elsa Repolainen
        itsehän tuo femakoksi tunnustatui

Taidatkin itse olla pääfemakko L Airiston hallituxessa
        nyt seuraavassa femujen kokouksess kyöpelinvuorella

• Musti- kirjoitti:

Vuh vuf hau hau Elsa Repolainen
        itsehän tuo femakoksi tunnustatui

Taidatkin itse olla pääfemakko L Airiston hallituxessa
        nyt seuraavassa femujen kokouksess kyöpelinvuorella

Kuten arvata saattaa, Mustikin ilmestyi leukojaan louskuttamaan.

Vai pääfemakko? Arvelet olevan järkevämpää sitten kohdistaa kiukkusi minuun, sinä naisiin pettynyt sanallinen teurastaja.

Se on jokseenkin turhaa, koska en sen paremmin ole uhka kuin hyödyke kenellekään.

Menehän nyt sinäkin kiltisti emäntäsi sievään koriin pötköttelemään ja näkemään vähän iloisempia unia :) *öitä*

• Musti-
        elisakettu kirjoitti:

Kuten arvata saattaa, Mustikin ilmestyi leukojaan louskuttamaan.

Vai pääfemakko? Arvelet olevan järkevämpää sitten kohdistaa kiukkusi minuun, sinä naisiin pettynyt sanallinen teurastaja.

Se on jokseenkin turhaa, koska en sen paremmin ole uhka kuin hyödyke kenellekään.

Menehän nyt sinäkin kiltisti emäntäsi sievään koriin pötköttelemään ja näkemään vähän iloisempia unia :) *öitä*

Uros koira on jo paaaaljon ovelampi,
        kuin kaksi femakkokettua:DDD

http://www.youtube.com/watch?v=XVRqr_Amrek

• Ruma oli koira

• Musti-
        Ruma oli koira kirjoitti:

Ihan dille video, piskikin oli kuin kuollut raakki.

ei ol koiraa karvoihin katsomista--wn pökiö

koitappas itse napata kax radikaalitelaketjufemakkoa yhdellä iskulla

• mummuikiä

Sellaista se on nuoren naisen ja vanhuksen välillä.

• Siitä vaan

Huh huh, näin pervoa miestä ei kyllä ole aiemmin tullut vastaan. Noh makunsa kullakin. Onhan niitäkin, jotka pitävät ruumiista..

• Hellyyskiintiöitä, krapulashoppaamista ja kultakalojen hyysäämistä yhdessä tuumin... Ei ihan vastaa omaa käsitystä parisuhteesta, mutta kukin tietty tyylillään.

• rosestar

jaaha. mun mies kyllä antoi "minun leikkiä tänään kavereiden kanssa käski tulla 15.30 kotio" minulla on hyvä mies.
      itselläni ei ollut yhtään lasta mukana mutta pääsin katselemaan vauva pupuja.

• opit ajallaan ;)

Oletpa sä läpsi ihan naurattaa tuo teksti, pystytkö parempaan aika pehmohan sä olet vielä, naisen kaipuussako kirjoittelet

*tarjoaa kainaloa*

• K Mikko

• pusi pusi

Ota vanhempi nainen joka ei enää tarvitse tuota koirankoulutusleikkiä, jo kerran pari sen tehneenä ja parit miehet mieleisekseen muokanneena. ;) yhdessä saunotaan ja ollaan vaan, parit kaljat korkataan, ei turhista puhuta, huomiota haeta, mutta tuheroa saat kyllä nuolla, omillasi toimeentulla ;)

• aIbatrossi

yo besate mucho chiquita
        pero tengo que estar libre
        vapaana liitää vaikka Tasmanian kaislamekko tyttöjä
        hurmaamaan pois ahdasmielisestä sarvikuonojen maasta

http://www.youtube.com/watch?v=1jNBTrHPVN4

sin lagrimas amiga mia

• liikaa soopaa

Jaksoiko joku muka lukea ton läpi?

• 6/2=2+4

Pelkkä ämmien luontainen uteliasuuskoa pakotti lukemaan?

• lättäpildeallerginen

Femakkojen invaasio taas johtuu keväthuumasta
      femuallergisten on hyvä aloittaa jo astmapiiputtelu

• sapelihammastaikeri

Yes..
        Hyvä vaihtoehto on lentää Thaikkulaan heti keväällä, pois femakkojen jaloista.
        Suosittelen lämpimästi, allergikoille
        Säästyy kaikki mielipahalta sekä körmy äijät että femakot.

• aibatrossi

Olemme sepelihammas taikurin kanssa täsmällensä
      samaa mieltä

suurkiitos hänen kommentistansa

Ainoa hiukkasen huonoa se, että udmurtit ottavat esimerkkiä
      ja tulee kultaryntäys
      http://www.youtube.com/watch?v=duwFi06mHO0

löydän kultaa--teen sormuksia kullille

• sapelihammas taikeri
      • Villirentukka

Ei voi olla totta!
        Tziisus, mulle on jäänyt joskus kultaketju kaulaan ja löylyssä se kuumenee.
        Kun se pikkaisen liikahtaa kaulalla, se on kuin polttoraudalla kärventäis.
        Siis tunne on hetken sellainen, ei kyllä ole tehnyt pysyvää jälkeä kaulalle.

Tuskin tämä mieskään kauaa löylyssä istuu, vaikka hammasta puriskin.=)))))
        Sanotte et naiset on turhamaisia, mikäs sit on enää tämä mies????
        Siinä on vakka kantensa valinnut, kaks typerystä kimpassa täss pariskunnassa.

• sun rakkaas
        Villirentukka kirjoitti:

Ei voi olla totta!
        Tziisus, mulle on jäänyt joskus kultaketju kaulaan ja löylyssä se kuumenee.
        Kun se pikkaisen liikahtaa kaulalla, se on kuin polttoraudalla kärventäis.
        Siis tunne on hetken sellainen, ei kyllä ole tehnyt pysyvää jälkeä kaulalle.

Tuskin tämä mieskään kauaa löylyssä istuu, vaikka hammasta puriskin.=)))))
        Sanotte et naiset on turhamaisia, mikäs sit on enää tämä mies????
        Siinä on vakka kantensa valinnut, kaks typerystä kimpassa täss pariskunnassa.

hehhee
        onnistuin manamaan estradille lemmikki hupakkoni

• Villirentukka
        sun rakkaas kirjoitti:

hehhee
        onnistuin manamaan estradille lemmikki hupakkoni

Ootkos sä noin kaino? Voi himputti vie, eikä täällä ole edes kaihtimia vielä.
        Kaupungin valot valaisee kaikki huoneet hämäriks asti,paitsi eteisen ja kylppärin.

Muutin tänään faijan asuntoon, kun mun harjoittelu jakso päättyi, ja faija on emon luona.
        Faija osti ensin asunnon itselleen ja matkusti sit Espanjaan.
        Varmaan sitä kuuluisaa miesten logiikaa!! =)))))))))))

Mulla on tilaa........huoneet tyhjinä, paitsi nojatuoli ja mun sänky, telkkari ja mikro.
        Huomenna menen osteleen huonekaluja...kirppareilta ja osto ja myyntiliikkeist.
        Siis katsoon mitä mä löydän....lastulevy tai melamiini ym hökötyksiä en huoli.

Mulla ei ole kiirus saada kalusteita, haen ajalla ja hyvät.

Mulla pikkasen toi muisti pätkii...
        ....olikos se niin et;sä et skitson kanssa halunut olla enää missään tekemisissä?

Broidi pelkäs mun hakevan täältä "laastaria" kolhuilleni ja kolhivan itseäni lisää!!
        Ollaan nyt juteltu...tein kerralla hänelle selväks; etten mä ole muuttamassa tapojani.

Et meillä on juttu tuokioita ja et sun vonkaamises on vaan ns.jutus suola/sokeri.

Kai tästä pitää mennä nukkuun et huomenna ehtii kaupoille...

Öitä!

• compus sui
        Villirentukka kirjoitti:

Ootkos sä noin kaino? Voi himputti vie, eikä täällä ole edes kaihtimia vielä.
        Kaupungin valot valaisee kaikki huoneet hämäriks asti,paitsi eteisen ja kylppärin.

Muutin tänään faijan asuntoon, kun mun harjoittelu jakso päättyi, ja faija on emon luona.
        Faija osti ensin asunnon itselleen ja matkusti sit Espanjaan.
        Varmaan sitä kuuluisaa miesten logiikaa!! =)))))))))))

Mulla on tilaa........huoneet tyhjinä, paitsi nojatuoli ja mun sänky, telkkari ja mikro.
        Huomenna menen osteleen huonekaluja...kirppareilta ja osto ja myyntiliikkeist.
        Siis katsoon mitä mä löydän....lastulevy tai melamiini ym hökötyksiä en huoli.

Mulla ei ole kiirus saada kalusteita, haen ajalla ja hyvät.

Mulla pikkasen toi muisti pätkii...
        ....olikos se niin et;sä et skitson kanssa halunut olla enää missään tekemisissä?

Broidi pelkäs mun hakevan täältä "laastaria" kolhuilleni ja kolhivan itseäni lisää!!
        Ollaan nyt juteltu...tein kerralla hänelle selväks; etten mä ole muuttamassa tapojani.

Et meillä on juttu tuokioita ja et sun vonkaamises on vaan ns.jutus suola/sokeri.

Kai tästä pitää mennä nukkuun et huomenna ehtii kaupoille...

Öitä!

buenas noches amiga mia

emmää sunt hyljäny ol viäläkä

kuivartte sun broidis taik sää itte luulee

et mää sunt koitan pokata?

kavereit me vaan ollaan

hasta la amor siempre

mää olen aika paljoki ton Chen näkönenki latino krhm;-)
        http://www.youtube.com/watch?v=nMcNnFLxRn4&list=RDnMcNnFLxRn4

yäpusu maistuu nyh shit airishkaffelt......cara mia

• Villirentukka
        compus sui kirjoitti:

buenas noches amiga mia

kavereit me vaan ollaan

hasta la amor siempre

Tiramisu juustokakun makuinen takas!

• rentukan miälitiätty
        compus sui kirjoitti:

buenas noches amiga mia

kavereit me vaan ollaan

hasta la amor siempre

Ompas sull kaihdin--oikke salusiinit -huijarihupakko
        mää pirssis het näjin varmax
        http://www.youtube.com/watch?v=F4Ptyg3d5HY

mää lährin takasi pirssil hakemaa muavist tantodori
        treenaus veitten ja pelargonian akkunalt

kummas tahrot shit ku mää tulen

Voit shit antteexki saara taik strutsin sulast nakupeffaas

• =O)))

• seurustelu-upseeri
        Villirentukka kirjoitti:

Tiramisu juustokakun makuinen takas!

Juu njom njom
        Mun pusus maistt myäs länskärsaleetin katkarapu ja valkosipul
        ammaatisalaisuus, jota en kuolinvuoteellinakin paljasta
        sull voisin senttäs, mukkun sun perssiis kasva jo nurmennunnuja
        shit ku teräsfaari kualee
        Noi Thaihieresklyt nuarentt niimpal kauhjast
        ett jos mää otn liikkaa, tulen ihan vauvaxi
        mut kyl toi herttane rosesta vauval tissihuikat tarjoo
        ku jo lupasinki sill semmosen kultapatsaa jököttämään piironkin bääl
        sillon tukkaki niin pikä ette vessan klaffi vaan lyhentääpi

• rosestar
        seurustelu-upseeri kirjoitti:

Juu njom njom
        Mun pusus maistt myäs länskärsaleetin katkarapu ja valkosipul
        ammaatisalaisuus, jota en kuolinvuoteellinakin paljasta
        sull voisin senttäs, mukkun sun perssiis kasva jo nurmennunnuja
        shit ku teräsfaari kualee
        Noi Thaihieresklyt nuarentt niimpal kauhjast
        ett jos mää otn liikkaa, tulen ihan vauvaxi
        mut kyl toi herttane rosesta vauval tissihuikat tarjoo
        ku jo lupasinki sill semmosen kultapatsaa jököttämään piironkin bääl
        sillon tukkaki niin pikä ette vessan klaffi vaan lyhentääpi

oletko kuullut että hiukset voi siirtää eteen, istunnon ajaksi ja jos ei riitä, heilauttaa kaulan ympäri.
        kyllä niitä vuosien ajan osaa käsitellä esim, nutturalle laitto pelastaa monet siivouksen ajat, ettei kastu ämpäriin. eikä täällä vauvan maitoa heru muille.

• Kas, olet deittaillut exääni. Osanottoni

• Know what you're talkin'about, bro...

Onnekseni minulla ei ole enää ollut vastaavanlaisia ongelmia. Ihana nainen...

• Talu vin

Mixei gempsu ole saanut ihanaa ämmää?

Tallinnassa on pikkuhotelli Susi---KGB:n exmajapaikka
        respa osaa hyvin suomea ja tilaa haluamasilaisen kaunottaren
        Tavallisesti ummikkovenakon, jotka pitävät kivoista lahjoista
        joita ei pimp vie..tyttökullilta

• Talu vin kirjoitti:

Mixei gempsu ole saanut ihanaa ämmää?

Tallinnassa on pikkuhotelli Susi---KGB:n exmajapaikka
        respa osaa hyvin suomea ja tilaa haluamasilaisen kaunottaren
        Tavallisesti ummikkovenakon, jotka pitävät kivoista lahjoista
        joita ei pimp vie..tyttökullilta

Gempsu on unohtanut enemmän ihania ämmiä kuin sinä tulet ikinä saamaan...

Luepa uudestaan ylläoleva Gempsun viesti. Ihana nainen...Possessed by her...

https://www.youtube.com/watch?v=aYSTICPqlo8

• Joodik Gempsu
        Genio.Mente kirjoitti:

Gempsu on unohtanut enemmän ihania ämmiä kuin sinä tulet ikinä saamaan...

Luepa uudestaan ylläoleva Gempsun viesti. Ihana nainen...Possessed by her...

https://www.youtube.com/watch?v=aYSTICPqlo8

http://www.youtube.com/watch?v=EFZg9KmzUF0

Kyllä gempsun "ihanat panot" jo tiedetään kaikki

juppitimanttia ja Rovaniemen maria

gempsu sammui jo Pasilassa ja joutui juoppoputkaan

aika lyhyt riiureissu:DDDD

• trossi
        Joodik Gempsu kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=EFZg9KmzUF0

Kyllä gempsun "ihanat panot" jo tiedetään kaikki

juppitimanttia ja Rovaniemen maria

gempsu sammui jo Pasilassa ja joutui juoppoputkaan

aika lyhyt riiureissu:DDDD

gemsun mikälie possussikafixi on gemsun slaavilanen surumarssi
        tai jotain sen tyylis marmatusta-----vaikka gempsu itse lienee
        pälvikaljuinen balttilaine spurgu........

Tekeekö rankka alkoholismi noin melankoolisexittömäksi

femakkoja ja hihhuli kukkahattuja....... kettuämmiä-Elsa
        lukuunottamatta on ehkä noin 5% ämmistä oiken mukavia
        ja söpöjä niin, että tyhjänpäiväistä kälätystäkim kuuntelee ihan mielellänsä--vaikka sanat ovatki sekavat, mut sexy ääni
        http://www.youtube.com/watch?v=KPlT276O5nI
        Kyllä niitä tytönhupakoita joka mies kuksii ja minä oikke miälellänikin............muttei hautaisvirsien tahdissa edes nalli laukeakaan

Ei gemsuseni sun bändäripissiltä lohkea muuta, kuin veneerisiä tauteja kännissä paneskella rupareikään

Minua viettelevät jo palstallaki firabeli duuneiksi kaunottaria
        blondit, gingerit, turkkilanen napatansija a jopa yx riski
        betoniraudoittaa karjukin

• PÖÖÖÖ

Mitä AP unohti mainita on se että tarina on Jouni hynysen pakina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe