ei edes kiitetä

kukkalähetti

Onko nykynaiset niin ylpeitä, etteivät vaivaudu kiittämään, jos suomi24 treffeissä lähettää kukkatervehdyksen. Lähetin kokeeksi kymmenelle naiselle "tässä sinulle kukkia"-viestin. Sain yhden kiitosvastauksen.... Normaaliviesteihin ei vastata yleensä ollenkaan. Älkää ihmetelkö miksi olette edelleen sinkkuja =)

9

194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nirpat nokat

He ottavat sen, vähintäänkin kosintana. No, todellisuudessa
      täällä ei kiitellä, eikä kumarrella ja sen taidon hallitsee sekä
      naiset, että miehet. Iälläkään ei ole mitään merkitystä.

Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen tätä siunaileva.

• sinkku123

Äläkä sä ihmettele jos oot edelleen sinkku lähetettyäsi kymmenelle naiselle kukan kuvan interernetissä ;)

• Unelmien Pokamies

Kukkia viestillä?

• ei kiitos

Oletko kuullut pyyteettömästä antamisesta, eli antamisesta pelkästään antamisen ilosta ja toisen ilahduttamisesta?

Jos et ole osoittanut mitään tutustumisen halua naiseen, niin pelkkä kukka on tosi säälittävä keskustelun avaus, joka ei johda mihinkään. Sitä paitsi koen säälittävinä myös tyypit, jotka ovat maksullisena netissä, sillä maksullisuus on epätoivoista.

• herne.

Noh jos tolla asteella mennään ja otetaan se kuuluis herne nenään...kuuluu kategoriaan: moi mitä kuuluu, automaatti flirtit yms.

Kyllä se on nykyaiakka tuo nettideittailu eikä epätoivoisten hommaa mutta se on eri asia jos muutama hilu kaataa sen budjetin kun ei sillä saa sen kuin muutaman kaljan.

• uskallappas lähestyä

Suomalaisille jyrmyille, kaikki lähestymisen (paitsi turpaan
      veto), on suorastaan, hirveen kamalaa. Treffeillä halaaminenkin
      on joutavaa lääppimistä. ihan oksettaa, jos joku hipaisee,
      mikä lie pedofiili. Flirtinkin lähettäjät luulee itestään liikoja.

Niin, että kyllä me ollaan säälittäviä nahjuksia, laidasta laitaan.

• Ai jaa. Minä kun olen aina kuvitellut, että ellei treffeillä edes halata niin eipä niille kyllä jatkoakaan tule. Tosin viimeisin kokemukseni on jostain vuodelta kirves ja kivi, kun eipä ole enää muutamaan vuoteen päässyt netin kautta edes treffeille asti.

• just me...

No kyllä minä olen kiittänyt virtuaalikukista aina
      ...kuuluu ihan perus "käytöstapoihin" kiittää viestistä, jos joku sellaisen lähettää!

huolimatta siitä onko kukat tulleet 20 "kollilta" tai 60 vaarilta!

Se onko juttu jatkunut siitä...onkin jo toinen tarina....

Olen myös vastannut ukkomiehille etsiväni vapaata seuraa ja todella ilahtuneita kiitoksia on tullut...ei se muutaman sanan kirjoittaminen ole suuri vaiva...

Olen myös hiukan hämmentynyt siitä että miehiltä ei juuri vastauksia tule, siis sitä kiitos mutta ei kiitostakaan...vaikka ihannenaisen "mittoihin" sovin ja profiili on aktiivisena

Mutta eipä sillä enää väliä...mukava treffikaveri löytyi ja nyt nokka kohti kevättä hyvässä seurassa :-)

• eewa

Kyllä kiitin kukkaviestistä.Mutta siihen se loppuikin.Ei tullut enempää viestejä kimpunlähettäjältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      8
      12412
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2849
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2388
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      44
      2155
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe