kumpako ohjaa etiketin mukaan ensimmäisessä rakastelussa elimen sisään?
kysymys rakastelusta
9
694
Vastaukset
- joppop
Se nyt vähän riippuu naisesta, mutta nainen! mutta se kysymys lieneekin siinä, että tietääkös sen reiänkohdan sitten..
- amoriatar
Nainen minunkin mielestäni...ainakin itse olen sen tehnyt. :)
- Anteeks'i
Repesin.
- Täh
Mitenkäs sitten menetellään toisessa rakastelussa??
Mäkin repesin. - miehen työt
Miehen tehtävä, nainen on luonnostaan kainompi.
- Been there..
Moikka.
muutaman kerran kokemuksella ;-) Parhaiten menee, kum kunnon suudelmien ja
hipelöintien jälkeen otat itse homman haltuun. Ohjaa ja ole päällä.
Been there done that ;-) - ;-)
Ei rakastelussa ole sääntöjä ja ohjeita. Muuta kuin ettei pidä tehdä mitään mistä kumppani ei pidä.
- amanthea
Mukavan varovaiselle kuulostaa, ohjatkaa vuoronperään ja nauttikaa tuntein siitä ensi kerrasta toistenne kanssa.
- 10+6
Ihmiskunta on jatkunut näin pitkään ihan siksi, että siihen ei onneksi ole tarvittu ohjeita netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762