Rumalle miehelle kuuluu ruma nainen

Mies komerosta

Tyhmälle tyhmä, köyhälle köyhä ja assburgerille assburgeri. Ainoa poikkeus on että kokeneelle naiselle kokematon mies. Toiveet poikkinainnista oman riman yli tai ali ei johda kuin ikisinkkuuteen ja mielenterveysongelmiin.

31

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -lle

tavallinen

• jjhh

Minkä takia yksikään kokenut nainen haluaisi surkean tumpelon kokemattoman miehen?

• 16+8

Jottei jäisi kokonaan ilman miestä. Ne YTM:t kun panevat jo nuorempia naisia.

• Tosi on
        16+8 kirjoitti:

YTM yleensä serurustelevat meidän tasokkaiden naisten kanssa. Eivät pane siinä vaiheessa ketään, kun oikea kaunotar löytyy.

• jjhh
        16+8 kirjoitti:

Kun ytm:t eivät enää naista huoli niin nainen siirtyy ktm:ään jota ei vilkaissutkaan muutama vuosi takaperin. Sen sijaan jos ktm:kään ei huoli ja ainoa vaihtoehto on atm niin nainen löytää sisäisen aseksuaalisuutensa.

• 16+8
        Tosi on kirjoitti:

YTM yleensä serurustelevat meidän tasokkaiden naisten kanssa. Eivät pane siinä vaiheessa ketään, kun oikea kaunotar löytyy.

Kauneus ja hyvä luonne helpottaa käyttöasteen hyväksymistä, tämän myönnän itsekin. Toisaalta se itsessään jopa selittää käyttöasteen.

• Kokemanton ATM

Koska "juoksunsa juossut" ei kelpaa muille.

• Lisäystä listaan

Lisäystä listaan. Erittäin komealle korkeakouluja käymättömälle mutta varakkaalle liikemiehelle ÄLYKÄS korkeakoulut käynyt nainen. Naisen ulkonäöksi kokeneille liikemiehille riittää tavallinen, kunhan on älykäs ja oppinut nainen joka osaa tehokkaasti käyttää oppejaan hyväksi. (Yhteiseksi hyväksi liiketoimien edistämisen merkeissä.)
      Kokemattomilla komeilla liikemiehillä näkee yleensä tyhjäpäisien oloisia missejä ja malleja.

• no hyiiii....

"Ainoa poikkeus on että kokeneelle naiselle kokematon mies. "

Kokeneen naisen pitäisi tyytyä johonkin kokemattomaan räpeltäjään syystä että? Ilmeisesti jokin rangaistus tuo. Alan aseksuaaliksi tuossa vaiheessa ja lopetan seksin harrastamisen.

Kokenelle naiselle kuuluu kokenut mies.

• ................

Kerrankin järkevä nainen. Palstan naiset eivät millään meinaa uskoa, että kokemattomalle miehelle kuuluu kokematon nainen, vaan suuttuvat, kun palstan miehet vaativat kokematonta naista itselleen.

• 16+8

Rangaistuspa hyvinkin, molemmille osapuolille. Ihan sama minulle alatko aseksuaaliksi vai et, mutta päätöksesi tarkoittaa yksin olemista hautaan saakka.

• ffgg

Tuossa varmasti tarkoitetaan että kokematon mies siksi koska on vielä nuori. Voi kuitenkin olla hyvännäköinen. Ei todellakaan mitään yli 30v katkeraa ikineitsytpoikaa.

• zenhh
        16+8 kirjoitti:

Rangaistuspa hyvinkin, molemmille osapuolille. Ihan sama minulle alatko aseksuaaliksi vai et, mutta päätöksesi tarkoittaa yksin olemista hautaan saakka.

Palstapojat eivät tunnu ymmärtävän että kaikki naiset jos joutuisivat valitsemaan palstapoikien tai yksinäisyyden väliltä kallistuisivat ilman epäilyksen häivääkään yksinäisyyden puolelle.

• Suurin selviytyjä
        zenhh kirjoitti:

Palstapojat eivät tunnu ymmärtävän että kaikki naiset jos joutuisivat valitsemaan palstapoikien tai yksinäisyyden väliltä kallistuisivat ilman epäilyksen häivääkään yksinäisyyden puolelle.

Mutta minäpä kestän katkeraan loppuun asti, enkä tee itsemurhaa, vaikka en naisille kelpaakaan. Tehkööt yksinäiset naiset masennuksissaan itsemurhia, kun jäävät lapsettomiksi. Parittomistakin yksi kilpailija putosi jo pelistä pois kuin Selviytyjistä™ ikään.

• 16+8
        zenhh kirjoitti:

Epäilemättä tunne on molemminpuoleinen eli kohtaanto-ongelma jää pysyväksi. Kannattaa muuten välttää työttömyyttä viimeiseen asti, että on varaa maksaa kodinkoneiden yms. korjaamisesta ja pienistä remonttitöistä ulkopuolisille, kukaan mies niitä ei enää sinulle tee palveluksena.

Naisilla tosin varmaan yksinäisyyteen päädyttäessä vallitseva tunnetila on pettymys siihen mitä perseen jakamisesta ja vallan tunteesta miehiä kohtaan jäi käteen, miehillä taas voin pääasiassa kuvitella esiintyvän patologista naisvihaa henkilökohtaisista syistä ja yhteiskunnallisista olosuhteista johtuen. En itsekään ymmärrä miksi minun pitää veroina maksaa yksinhuoltajien elatustukia, lapsilisiä ja asumistukia yms. kun se lasten isättömyys on pääasiassa lutkanaisten omasta käytöksestä johtuva ongelma tässä maassa.

• Reilu peli
        ................ kirjoitti:

Kerrankin järkevä nainen. Palstan naiset eivät millään meinaa uskoa, että kokemattomalle miehelle kuuluu kokematon nainen, vaan suuttuvat, kun palstan miehet vaativat kokematonta naista itselleen.

SAMANIKÄINEN ja yhtä ruma kokematon.

• juuuustt....
        16+8 kirjoitti:

Epäilemättä tunne on molemminpuoleinen eli kohtaanto-ongelma jää pysyväksi. Kannattaa muuten välttää työttömyyttä viimeiseen asti, että on varaa maksaa kodinkoneiden yms. korjaamisesta ja pienistä remonttitöistä ulkopuolisille, kukaan mies niitä ei enää sinulle tee palveluksena.

Naisilla tosin varmaan yksinäisyyteen päädyttäessä vallitseva tunnetila on pettymys siihen mitä perseen jakamisesta ja vallan tunteesta miehiä kohtaan jäi käteen, miehillä taas voin pääasiassa kuvitella esiintyvän patologista naisvihaa henkilökohtaisista syistä ja yhteiskunnallisista olosuhteista johtuen. En itsekään ymmärrä miksi minun pitää veroina maksaa yksinhuoltajien elatustukia, lapsilisiä ja asumistukia yms. kun se lasten isättömyys on pääasiassa lutkanaisten omasta käytöksestä johtuva ongelma tässä maassa.

Naiset tekee remontteja siinä missä miehetkin. Mielenkiintoinen oletus, että nainen jäisi yksin, jos ei halua kokematonta kumppania. Ja vielä kaikki miehet; isästä veljiin ja ystäviin, kaikkoavat naisen elämästä, kun nainen ei ota kokematonta!

• ................
        Reilu peli kirjoitti:

SAMANIKÄINEN ja yhtä ruma kokematon.

Iällä ei ole merkitystä, mutta joo ulkonäön pitää olla samanlaatuinen. Itsehän olen komea ja kokematon mies, joten haluan kauniin ja kokemattoman naisen.

• 16+8
        juuuustt.... kirjoitti:

Naiset tekee remontteja siinä missä miehetkin. Mielenkiintoinen oletus, että nainen jäisi yksin, jos ei halua kokematonta kumppania. Ja vielä kaikki miehet; isästä veljiin ja ystäviin, kaikkoavat naisen elämästä, kun nainen ei ota kokematonta!

Pahimmat lutkat, joita olen elämässäni tavannut, ovat olleet "daddy issues" -tapauksia, eli isä, jos sellaista on ollut, oli alkoholisti, sika tai molempia. Alkoholisti-isät ovat harvoin pitkäikäisiä. Ilman "daddy issues" -taustaakin monen naisen isä on jo vanhus siinä vaiheessa kun rupsahtaminen ja miesten kaikkoaminen on ajankohtaista, jos on edes elossa enää. Tässä on ehkä yksi syy lisää, että märkä rätti lätsähtää päin naamaa todella rajusti, ei ole enää sitä viimeistäkään miestä elämässä turvana.

Miespuoliset "ystävät" ns. kaverimiehetkin muuttuvat vuosikausia löysässä hirressä roikuttuaan naistenvihaajiksi, ja todennäköisesti eläteltyään jotain toiveita sinun suhteesi, ikääntyessään valaistuvat ja loittenevat seurastasi kaljanjuonnin pariin.

Veljesi, jos ei sitten satu olemaan homo, on nähnyt pariutumisen koko kirjon, eikä tule hyväksymään elämäntapaasi. Välinne särkyvät, jos eivät kokonaan, niin ainakin muuttuvat hyvänpäiväntutun asteelle.

• nti ampiainen

Iällä ei ole merkitystä, mutta joo ulkonäön pitää olla samanlaatuinen. Itsehän olen komea ja kokematon mies, joten haluan kauniin ja kokemattoman naisen.

Komea muidenkin kuin äitisi ja mummosi mielestä?

• ................
        nti ampiainen kirjoitti:

Komea muidenkin kuin äitisi ja mummosi mielestä?

He eivät ole kommentoineet minua koskaan komeaksi. En itsekään pidä itseäni komeana, mutta kai se pitää naisia uskoa. Ehkä noin kymmeneltä selvältä naiselta olen saanut kuulla olevani komea tai söpö. Ovat olleet sellaisia seurustelevia, joten on turvallista vähän flirttailla miehen kanssa, kun mitään odotuksia ei ole. Sinkkunaiset pelkäävät minua.

Sukulaisista puheenollen, serkkutyttö kyllä sanoi kerran, että yrittäisi iskeä minua, jos en olisi hänen serkkunsa.

• Tämmöistäkin mietin

He eivät ole kommentoineet minua koskaan komeaksi. En itsekään pidä itseäni komeana, mutta kai se pitää naisia uskoa. Ehkä noin kymmeneltä selvältä naiselta olen saanut kuulla olevani komea tai söpö. Ovat olleet sellaisia seurustelevia, joten on turvallista vähän flirttailla miehen kanssa, kun mitään odotuksia ei ole. Sinkkunaiset pelkäävät minua.

Sukulaisista puheenollen, serkkutyttö kyllä sanoi kerran, että yrittäisi iskeä minua, jos en olisi hänen serkkunsa.

Kokemattomat usein pelkäävät seksuaalisuutta ja seksiä ja siksi kokemattomia ovatkin. Sekin on estoisuutta jos vain hyvin tietynlainen (kokematon ja kaunis) nainen kelpaa.

Mitä pidät syynä omaan kokemattomuuteesi?

• ................
        Tämmöistäkin mietin kirjoitti:

Kokemattomat usein pelkäävät seksuaalisuutta ja seksiä ja siksi kokemattomia ovatkin. Sekin on estoisuutta jos vain hyvin tietynlainen (kokematon ja kaunis) nainen kelpaa.

Mitä pidät syynä omaan kokemattomuuteesi?

Minun kokemattomuuteni syynä on sosiaalinen taidottomuus ja yleinen passiivisuus ihmissuhteissa. Lapsuuden koti ei ollut rakastava ja vanhemmat eivät jutelleet oikeastaan mistään kanssani paitsi silloin kun kielsivät tekemästä jotain, joten en oppinut tärkeitä vuorovaikutustaitoja kriittisessä iässä.

Nykyään olen päässyt nuoruuden ujoudesta eroon, mutta tilalle on tullut häpeä kokemattomuudesta ja pitkäaikaistyöttömyydestä, mikä on myös hyvin lamauttavaa naisjuttuja ajatellen. Pääsisin varmaan panemaan helposti, jos lähtisin vetämään viinaa baariin, mutta ei sellainen tyhjä seksi kiinnosta.

• fgjlo
        16+8 kirjoitti:

Pahimmat lutkat, joita olen elämässäni tavannut, ovat olleet "daddy issues" -tapauksia, eli isä, jos sellaista on ollut, oli alkoholisti, sika tai molempia. Alkoholisti-isät ovat harvoin pitkäikäisiä. Ilman "daddy issues" -taustaakin monen naisen isä on jo vanhus siinä vaiheessa kun rupsahtaminen ja miesten kaikkoaminen on ajankohtaista, jos on edes elossa enää. Tässä on ehkä yksi syy lisää, että märkä rätti lätsähtää päin naamaa todella rajusti, ei ole enää sitä viimeistäkään miestä elämässä turvana.

Miespuoliset "ystävät" ns. kaverimiehetkin muuttuvat vuosikausia löysässä hirressä roikuttuaan naistenvihaajiksi, ja todennäköisesti eläteltyään jotain toiveita sinun suhteesi, ikääntyessään valaistuvat ja loittenevat seurastasi kaljanjuonnin pariin.

Veljesi, jos ei sitten satu olemaan homo, on nähnyt pariutumisen koko kirjon, eikä tule hyväksymään elämäntapaasi. Välinne särkyvät, jos eivät kokonaan, niin ainakin muuttuvat hyvänpäiväntutun asteelle.

Kommenttisi kertoikin sinusta kaiken tarpeellisen eli sen, että sosiaaliset ympyräsi koostuvat wt-väestä. Noista lähtökohdistasi on varmasti vaikea kuvitella raittiita isejä ja miespuolisia naisen ystäviä, joilla on myös seurustelukumppani. Meistä kaikki ei ole alaluokkaisia ja epäsosiaalisia häviäjiä.

• Tämmöistäkin mietin

Minun kokemattomuuteni syynä on sosiaalinen taidottomuus ja yleinen passiivisuus ihmissuhteissa. Lapsuuden koti ei ollut rakastava ja vanhemmat eivät jutelleet oikeastaan mistään kanssani paitsi silloin kun kielsivät tekemästä jotain, joten en oppinut tärkeitä vuorovaikutustaitoja kriittisessä iässä.

Nykyään olen päässyt nuoruuden ujoudesta eroon, mutta tilalle on tullut häpeä kokemattomuudesta ja pitkäaikaistyöttömyydestä, mikä on myös hyvin lamauttavaa naisjuttuja ajatellen. Pääsisin varmaan panemaan helposti, jos lähtisin vetämään viinaa baariin, mutta ei sellainen tyhjä seksi kiinnosta.

Hyvä että miehetkin myöntää, että se kokemattomuuden syy on omat preferenssit. Että seksiä kyllä sais, mutta ei nappaa sellainen mitä sais.

Niin se on kokemattomilla (ja vähän seksiä harrastavilla) muutekin. Sellaiset on usein vaikeita niin kumppaneina kuin pokaamisen kohteinakin. Vaikeampia kuin itse tajuavatkaan, kun omat estot eivät välttämättä näy itselle vaikka muile olisivat ihan selviä.

• ................
        Tämmöistäkin mietin kirjoitti:

Hyvä että miehetkin myöntää, että se kokemattomuuden syy on omat preferenssit. Että seksiä kyllä sais, mutta ei nappaa sellainen mitä sais.

Niin se on kokemattomilla (ja vähän seksiä harrastavilla) muutekin. Sellaiset on usein vaikeita niin kumppaneina kuin pokaamisen kohteinakin. Vaikeampia kuin itse tajuavatkaan, kun omat estot eivät välttämättä näy itselle vaikka muile olisivat ihan selviä.

Ei minulla ole seksuaalisia estoja. En vain ole kiinnostunut satunnaisseksistä. Emotionaalisia estoja on varmaan paljonkin ja olisin varmasti vaikea kumppani, mutta myös poikkeuksellisen rehellinen ja luotettava. En muista yhtäkään kertaa, jolloin kaverini olisivat ilmasseet olleensa jollain tavalla pettyneitä toimintaani.

• gghhg

"Pääsisin varmaan panemaan helposti, jos lähtisin vetämään viinaa baariin",

Tuhannet miehet läpi Suomenmaan luulevat noin mutta luulo ei ole tiedon väärtti. Jos asia olisi noin helppo niin mitään naisettomuusongelmaa ei olisi olemassakaan.

• Ankanpoika

Mikä on ruma ja mikä kaunis? Tiedä pari ns. "rumaa" naista joiden kanssa tulen hyvin toimeen ja joilla erinomainen huumorintaju. Jos katsoo vain ulkokuorta voi yllättyä kun se uskomattoman kaunis nainen onkin täysin itsekeskeinen. Itse näen rumuudessakin kaunista. Varsinkin kun tutustuu ihmisiin.

• 35582286393693146939

Ruma mies ei saa edes rumaa naista ellei nainen ole todella epätoivoinen. Komea mies taas saa naisen vaikka mies olisi kuinka ku.sipää pettäjä ja väkivaltainen.

• ruma.

Mistä niitä rumia naisia löytää? Nainen valitsee miehen joten ei tässä voi kun odottaa että joku ruma mut löytää.

• sadsdaasd

Paitsi, että ne aspektit joita naisissa arvostetaan on eri, kuin mieihissä. Naisten suurimmat valtit, on nuoruus, ja yleensä kauneus. Koulutuksella, tienaamisella, autolla, asunnolla ym. ei ole kauheasti väliä.

Miehillä nuo asiat on taas pituus, tienaaminen, koulutus, sosiaaliset taidot. Olen nänhyt mitään sanomattomien, huono vartaloisten, pitkien ja isojen miesten löytävän tyttöystävän toisensa jälkeen, ilman sen suurempaa hakemista.

Olen myöskin huomannut sen, että 40 tai 50 vuotiaasta miehestä on kiinnostuneet. 30-vuotiaat naiset, jos hänellä on rahaa.

Eli ei noissa pariutumis jutuissa ole kauheasti mitään reiluutta. Eläimellistä meininkiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      718
    Aihe