"Mitä kello on?" -aloite

taka-ajatuksia?

Onko aloite kysyä kadulla vastaantulevalta vastakkaisen sukupuolen edustajalta "mitä kello mahtaa olla?"

Jäin vain miettimään, kun viehättävä nuori nainen teki yht'äkkiä aloitteen kävellessäni häntä vastaan kadulla noin puoli tuntia sitten.

Miksi hän kysyi, mitä kello on? Varsinkin kun tiedän hänen asuvan 5 minuutin kävelymatkan päässä siitä kohdasta. Asumme samassa korttelissa, mutta ihan eri kerrostaloissa. Hän on ulkonäöltään tuttu, olen nähnyt hänet ennenkin kahden koiransa kanssa, mutta emme "tietenkään" ole koskaan jutelleet sanaakaan. Näyttävä nainen kiinnittää huomion vaikka emme tunne toisiamme.

Miksi kysyä "mitä kello on?" Mietin tosiaan, että ei kai kysymyksellä ollut tarkoitus, hmm, saada lisää keskustelua aikaiseksi tai jotain... Meni tilanne niin nopeasti ohi. Vastasin vain, ettei minulla ole kelloa ja heitin arvaukseni mitä kello suurin piirtein on, ja jatkoin matkaani...

Olisiko pitänyt alkaa vääntää juttua jostain?

45

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiloalfa

Sinun olisi pitänyt sanoa: "Metallia, muovia, lasia, kumia - mitä ikinä vain haluat, beibe" ja vetää sladdi esille.

• taka-ajatuksia?

Olen siirtynyt ala-astejutuista seuraavalle tasolle.

• piiloalfa
        taka-ajatuksia? kirjoitti:

Miksi?

• taka-ajatuksia?
        piiloalfa kirjoitti:

Miksi?

Ala-astetason näppäryydet ja "hauskuudet" vetoavat vain naisiin, jotka ovat vielä sillä ala-astetasolla.

Aikuista naista ei paljon naurata tuollaiset heitot, vaikka jossain B-luokan elokuvassa repliikki voisikin kiistatta toimia.

• piiloalfa

Ala-astetason näppäryydet ja "hauskuudet" vetoavat vain naisiin, jotka ovat vielä sillä ala-astetasolla.

Aikuista naista ei paljon naurata tuollaiset heitot, vaikka jossain B-luokan elokuvassa repliikki voisikin kiistatta toimia.

No eipä tuollaisessa tilanteessa voi oikein muuta tehdä kuin nolata itsensä mahdollisimman typerällä heitolla ja toivoa, että naista alkaa hymyilyttää. Tuskinpa nainen olisi lämmennyt, jos olisit alkanut vaikka autismoida Krimin historiasta siinä kadulla.

• taka-ajatuksia?
        piiloalfa kirjoitti:

No eipä tuollaisessa tilanteessa voi oikein muuta tehdä kuin nolata itsensä mahdollisimman typerällä heitolla ja toivoa, että naista alkaa hymyilyttää. Tuskinpa nainen olisi lämmennyt, jos olisit alkanut vaikka autismoida Krimin historiasta siinä kadulla.

Olen niin tosikko, että ehkä minulla ei siksi ole koskaan naisseuraa tarjolla. Vinkkisi pitää laittaa harkintaan ja kokeiluun, kun seuraava tilaisuus tulee ehkä muutaman vuoden kuluttua.

• Reipas Mies

Nainen vain tsekkasi että sulla ei ole pua-taitoja, next. Toki jos sulla olis ollut rööki askin kokoinen Rolex vilauttaa niin sekin on eteenpäin.

Nimenomaan sun olis pitänyt piirtää hymiöiden kera paperilapulle kellon aika ja puhelin numerosi siihen kyytipojaksi.

• taka-ajatuksia?
        Reipas Mies kirjoitti:

Nainen vain tsekkasi että sulla ei ole pua-taitoja, next. Toki jos sulla olis ollut rööki askin kokoinen Rolex vilauttaa niin sekin on eteenpäin.

Nimenomaan sun olis pitänyt piirtää hymiöiden kera paperilapulle kellon aika ja puhelin numerosi siihen kyytipojaksi.

Millä piirrät? Taskussa vain kotiavain ja lompakko, jossa on pari korttia ja 450 euron edes 50 euron seteleitä.

En minulla kyniä ole lenkillä mukana.

• taka-ajatuksia?

Millä piirrät? Taskussa vain kotiavain ja lompakko, jossa on pari korttia ja 450 euron edes 50 euron seteleitä.

edes = edestä

• Naisen vinkkki

Olen niin tosikko, että ehkä minulla ei siksi ole koskaan naisseuraa tarjolla. Vinkkisi pitää laittaa harkintaan ja kokeiluun, kun seuraava tilaisuus tulee ehkä muutaman vuoden kuluttua.

Kello on....., ethän vielä myöhästynyt mistään? Ja hymy päälle... Siitä se lähtee kuin itsestään.

• 15+6

Siis yläastetasolle.

• 450$

No jos oli niin paljon rahaa, olisi kannattanut esitellä lompakon sisältöä ja antaa ymmärtää, että tällä hetkellä on rahaa poikkeuksellisen vähän mukana.

• taka-ajatuksia?
        450$ kirjoitti:

No jos oli niin paljon rahaa, olisi kannattanut esitellä lompakon sisältöä ja antaa ymmärtää, että tällä hetkellä on rahaa poikkeuksellisen vähän mukana.

Tällä hetkellä lompakossa on 15 euroa ja pankkitilillä 45 euroa, joka sekin lähtee keskiviikkona, kun ostin tänään ruokaa kaupasta 47 eurolla. Eli miinukselle mennään.

Että näinkin vahvasti menee.

• toinen urpo

jotain kai kertoo se oliko nainen kovaa vauhtia jatkamassa matkaa vai vaikuttiko siltä, että ois halunnu jäädä juttelemaan. Ois kannattanu koittaa kepillä jäätä, oli taka-ajatuksia tai ei.

• taka-ajatuksia?

Jotenkin siinä oli vähän sellainen olo, että nainen ei olisi kysynyt kelloa vain kellonajan takia. Siksi asia jäikin mieltäni askarruttamaan koko loppu lenkin ajaksi...

Tuli vaan niin yht'äkki se tilanne, ettei keksinyt mitään sanottavaa. Vastasin kysymykseen ja parin sekunnin empimisen jälkeen jatkoin matkaa, miettien heti olisiko pitänyt sanoa tai kysyä jotain muuta?!?!?!

Mitäpä siinä olisi sanonut? "Kivat koirat sulla." "On muuten ilmoja pidellyt."

Täysin ventovieraan kanssa on vaikea aloittaa keskustelua ihan tyhjästä, yht'äkkiä. Mielessäni pyörivät jo huomisen ajatukset. AIka moni ihminen kulkee niin ajatuksissaan, että jo se yllättää, kun joku kysyy ylipäänsä yhtään mitään vastaantulijalta.

• Ernosto

Jotenkin siinä oli vähän sellainen olo, että nainen ei olisi kysynyt kelloa vain kellonajan takia. Siksi asia jäikin mieltäni askarruttamaan koko loppu lenkin ajaksi...

Tuli vaan niin yht'äkki se tilanne, ettei keksinyt mitään sanottavaa. Vastasin kysymykseen ja parin sekunnin empimisen jälkeen jatkoin matkaa, miettien heti olisiko pitänyt sanoa tai kysyä jotain muuta?!?!?!

Mitäpä siinä olisi sanonut? "Kivat koirat sulla." "On muuten ilmoja pidellyt."

Täysin ventovieraan kanssa on vaikea aloittaa keskustelua ihan tyhjästä, yht'äkkiä. Mielessäni pyörivät jo huomisen ajatukset. AIka moni ihminen kulkee niin ajatuksissaan, että jo se yllättää, kun joku kysyy ylipäänsä yhtään mitään vastaantulijalta.

"Kuka kysyy?"

Sitten voitte vaihtaa nimet, puhua siitä miten olette nähneet toisianne aina välillä ulkona, kysyä asutko sä siinä talossa jne. ja sitten vedät sladdin esiin.

• Ernosto
        Ernosto kirjoitti:

"Kuka kysyy?"

Sitten voitte vaihtaa nimet, puhua siitä miten olette nähneet toisianne aina välillä ulkona, kysyä asutko sä siinä talossa jne. ja sitten vedät sladdin esiin.

Niin ja jos se sanoo "no ehe-ehe" ja kävelee pois, niin silloin se oli kiinnostunut vain kellonajasta.

• Ikävää murskata päiväunesi mutta ainakin silloin kun itse viimeksi ihan samanlaisessa tilanteessa kysyin vastaantulevalta mieheltä kelloa niin ainoa kiinnostuksen kohteeni oli kellonaika. Koirien kusetuslenkki oli venähtänyt suunniteltua pitemmäksi (en enää muista miksi) ja minun piti vielä ehtiä yhteen kokoukseen, joten halusin tietää pitäisikö suurin piirtein juosta se viimeinen puoli kilsaa kotiin että ehtisin. Silloin kun lähden koiralenkille niin en ota kännykkää mukaani, koska en kuitenkaan pysty niiden kanssa puhumaan (saati tekstaamaan) kun tarvitsen molempia käsiä, ja rannekelloa en omista.

• Ikuinen Realisti

Naisista on "ikävää" murskailla näitä miesten toivonkipinöitä, ja sitten toisaalta taas harmittelevat sitä, etteivät miehet ymmärrä heidän mikrosignaaleitaan ja lähesty sitä toivovaa naista.

• taka-ajatuksia?
        Ikuinen Realisti kirjoitti:

Naisista on "ikävää" murskailla näitä miesten toivonkipinöitä, ja sitten toisaalta taas harmittelevat sitä, etteivät miehet ymmärrä heidän mikrosignaaleitaan ja lähesty sitä toivovaa naista.

Sehän tässä juuri niin haastavaa onkin.

Jokainen katsekontakti ja hymyn häivähdys pitäisi osata tulkita ja analysoida mahdollisena naisen tekemänä "aloitteena". Tai sitten kyseessä ei ollutkaan mitään ja mies vain ylianalysoi tilannetta!

Yritä tässä sitten voittaa jotenkin.

• ht ...

Sehän tässä juuri niin haastavaa onkin.

Jokainen katsekontakti ja hymyn häivähdys pitäisi osata tulkita ja analysoida mahdollisena naisen tekemänä "aloitteena". Tai sitten kyseessä ei ollutkaan mitään ja mies vain ylianalysoi tilannetta!

Yritä tässä sitten voittaa jotenkin.

Joo. Tätähän se. Käytännössä täysin mahdottoman urakan edessä yrittää millään varmuudella tuollaisista tietää mistä on kyse.

Kesällä minultakin jokin nuori nainen kyseli että missä on sejase tie. Ja oltiin siis sillä hetkellä juuri sillä kyseisellä tiellä. Koko tuon ajan nainen tuijottaa tapitti suoraan silmiin ja naamalla oli leveä hymy.

No itse tietysti kerroin kohteliaasti että ollaan juuri sillä tiellä. En nyt tietenkään odottanu että joku itseäni varmaan ainakin 10 vuotta nuorempi nainen olisi minkään iskemisen takia tullu juttelemaan, vaan oletin että ihan oli rehdisti vaan jonnekin matkalla ja halusi tietää missä kyseinen tie on.
        Totta kai heti tilanteen mentyä ohi tajusin että olisi pitänyt vähintään heittää jotain juttua kyselemällä että minnekäs nainen on tarkalleen matkalla, tms. - mutta eihän nyt tuollaisessa täysin yllättävässä ja odottamattomassa tilanteessa ehdi niin pitkälle ajatella.

Oleellista oli kuitenkin että naisella oli se hyvin pirteä hymy kasvoilla ja tuijotus silmiin (mutta luultavsti ei ollut silti minua iskemässä), joten jos nyt noita asioita pitäisi joksikin aloitteeksi tulkita, niin aika mahdottomaksi menee.

Luultavasti ainoa keino miehille voittaa tossa signaalin-arvaus pelissä on se, että on sitä itsevarmuutta olettaa että kaikki on aina naiselta signaalia kiinnostuksesta. Ja aina yrittää flirttailla kaikissa tilanteissa, menipä täysin metsään tai ei.

• taka-ajatuksia?
        ht ... kirjoitti:

Joo. Tätähän se. Käytännössä täysin mahdottoman urakan edessä yrittää millään varmuudella tuollaisista tietää mistä on kyse.

Kesällä minultakin jokin nuori nainen kyseli että missä on sejase tie. Ja oltiin siis sillä hetkellä juuri sillä kyseisellä tiellä. Koko tuon ajan nainen tuijottaa tapitti suoraan silmiin ja naamalla oli leveä hymy.

No itse tietysti kerroin kohteliaasti että ollaan juuri sillä tiellä. En nyt tietenkään odottanu että joku itseäni varmaan ainakin 10 vuotta nuorempi nainen olisi minkään iskemisen takia tullu juttelemaan, vaan oletin että ihan oli rehdisti vaan jonnekin matkalla ja halusi tietää missä kyseinen tie on.
        Totta kai heti tilanteen mentyä ohi tajusin että olisi pitänyt vähintään heittää jotain juttua kyselemällä että minnekäs nainen on tarkalleen matkalla, tms. - mutta eihän nyt tuollaisessa täysin yllättävässä ja odottamattomassa tilanteessa ehdi niin pitkälle ajatella.

Oleellista oli kuitenkin että naisella oli se hyvin pirteä hymy kasvoilla ja tuijotus silmiin (mutta luultavsti ei ollut silti minua iskemässä), joten jos nyt noita asioita pitäisi joksikin aloitteeksi tulkita, niin aika mahdottomaksi menee.

Luultavasti ainoa keino miehille voittaa tossa signaalin-arvaus pelissä on se, että on sitä itsevarmuutta olettaa että kaikki on aina naiselta signaalia kiinnostuksesta. Ja aina yrittää flirttailla kaikissa tilanteissa, menipä täysin metsään tai ei.

"Totta kai heti tilanteen mentyä ohi tajusin että olisi pitänyt vähintään heittää jotain juttua kyselemällä että minnekäs nainen on tarkalleen matkalla, tms. - mutta eihän nyt tuollaisessa täysin yllättävässä ja odottamattomassa tilanteessa ehdi niin pitkälle ajatella..."

Juuri tämä on ongelmana, kun nainen tekee "Mitä kello on?" -tyyppisen aloitteen. Sitä vaan vastaa kysymykseen ja jatkaa matkaa, ja alkaa 45 sekuntia myöhemmin miettiä, että heipä hei: "Oliko naisen kysymys sittenkään vain kysymys ilman taka-ajatuksia?"

• joku..

Oisit heittänyt että mennäänkö nus.simaan

• Munakello

Olisit sanonut: "Kello on nyt niin paljon, että on isojen tyttöjen nussima-aika."

• hahahahhaahahhahaha

Kiitos nauruista :)

• kuiva kurpake
        hahahahhaahahhahaha kirjoitti:

Kiitos nauruista :)

Mäkin nauroin tuolle (häpeäkseni myönnän).

• anonyymi kurppa

En tiedä..mutta jos näin on niin Sepi Kumpulainen on siis yrittänyt tehdä minulle kadulla aloitteen kysymällä kelloa. Jos joku siis muistaa tämän "laulavan talonmiehen". Hitto, joku muusikko on yrittänyt iskeä mua enkä tajunnut...

• tricky q?

Minä olen kysynyt "käytsä täällä usein", jota tietenkin pidettiin vitsinä, vaikka oikeasti halusin tietää, onko mahista törmätä ko. paikassa jatkossakin....

• flirttendaal

Jos mies kysyisi multa, että mitä kello on, niin ensimmäinen ajatukseni olisi varmaan se, että apua, nyt toi ukko haluaa pölliä mun kännykän..

AP:n tilanteessa olisin kertonut kellonajan ja hymyillyt. Jos nainen ei olisi lähtenyt siitä samantien kiireessä juoksemaan pois, niin olisin sanonut, että söpöt koirat sulla on. Pelimies olisi ehkä sanonut siihen jatkoksi vielä, että mutta sun koirat ei oo kuitenkaan niin söpöjä kuin sinä;-D

• taka-ajatuksia?

Jep. Jokainen voi analysoida itsekseen, mitä naisella oli mielessä ja yleensä miettiä ihmisten käyttäytymistä ja syitä käytökseen. Kerrataanpa ketjun tilanne ja sen jälkeinen puoli vuotta

Eli tämä nainen tulee ihan "puskista" maaliskuussa 2014 kysymään kellonaikaa kadulla kävellessään minua vastaan. Tämän jälkeen joka kerta, kun tulimme kadulla sattumalta vastaan toisiamme hän moikkasi minua ja minä tietysti vastasin aina tervehdykseen, mutta en sitten sanonut mitään muuta. Tätä jatkui maalis-huhtikuu. Näimme sattumalta ehkä neljä kertaa maalis-huhtikuun aikana.

Tämä kadulla tervehtiminen oli sikäli erikoista, että en tunne tätä naista. En tiedä hänen nimeään, eikä hän käsittääkseni tunne minua. Hän siis alkoi tervehtiä minua, ventovierasta miestä! Mutta mitä sitten tapahtui?

Sitten tuli toukokuu ja näimme taas sattumalta. Emme tulleet kadulla vastaan vaan olimme eri puolilla katua. Nyt tervehtiminen ei tullutkaan enää luonostaan. Minä en moikannut häntä eikä hän myöskään minua. Tämä oli vapun aattona.

Koko kesän aikana sattuma ei saattanut meitä kohtaamaan, mutta nyt syksyllä syyskuun aikana olemme "törmänneet" kaksi kertaa, viimeksi tänään. Nyt mielenkiintoista on ollut se, että hän ei ole "huomannut" minua vaan katseemme ei vaan kohtaa vaikka osumme kaupassa samaan hyllyväliin. On selvää, että hän huomaa ja tunnistaa minut, mutta välttää katsekontaksia. Minä olen ollut valmiina moikkaamaan, mutta en ole mokannut, kun katsekontaktia ei ole tullut.

Erikoinen tilanne, vai mitä? Se että nainen alkaa kadulla tervehtiä ventovierasta miestä, mutta muutama kuukausi myöhemmin lopettaa tervehtimisen eikä enää "tunne".

Jokainen voi rauhassa miettiä syitä ihmisten käytökseen ja käytöksen motiiveihin. Minä sanon tilanteesta vain, että mielenkiintoista.

Mitenkö näemme sattumalta, mutta säännöllisesti toisemme kaupassa tai kadulla? Asumme Porin keskustassa samassa korttelissa. Esim. viimeksi eilen nainen oli pysäköinyt autonsa kerrostaloni alaoven eteen. Tai siis sen kerrostalon alaoven eteen, jossa asun. En nyt sentään omista koko taloa. Valitettavasti.

Että tällaista tällä kertaa Porista, rakkauden kaupungista.

• taka-ajatuksia?

Jep. Jokainen voi analysoida itsekseen, mitä naisella oli mielessä ja yleensä miettiä ihmisten käyttäytymistä ja syitä käytökseen. Kerrataanpa ketjun tilanne ja sen jälkeinen puoli vuotta

Eli tämä nainen tulee ihan "puskista" maaliskuussa 2014 kysymään kellonaikaa kadulla kävellessään minua vastaan. Tämän jälkeen joka kerta, kun tulimme kadulla sattumalta vastaan toisiamme hän moikkasi minua ja minä tietysti vastasin aina tervehdykseen, mutta en sitten sanonut mitään muuta. Tätä jatkui maalis-huhtikuu. Näimme sattumalta ehkä neljä kertaa maalis-huhtikuun aikana.

Tämä kadulla tervehtiminen oli sikäli erikoista, että en tunne tätä naista. En tiedä hänen nimeään, eikä hän käsittääkseni tunne minua. Hän siis alkoi tervehtiä minua, ventovierasta miestä! Mutta mitä sitten tapahtui?

Sitten tuli toukokuu ja näimme taas sattumalta. Emme tulleet kadulla vastaan vaan olimme eri puolilla katua. Nyt tervehtiminen ei tullutkaan enää luonostaan. Minä en moikannut häntä eikä hän myöskään minua. Tämä oli vapun aattona.

Koko kesän aikana sattuma ei saattanut meitä kohtaamaan, mutta nyt syksyllä syyskuun aikana olemme "törmänneet" kaksi kertaa, viimeksi tänään. Nyt mielenkiintoista on ollut se, että hän ei ole "huomannut" minua vaan katseemme ei vaan kohtaa vaikka osumme kaupassa samaan hyllyväliin. On selvää, että hän huomaa ja tunnistaa minut, mutta välttää katsekontaksia. Minä olen ollut valmiina moikkaamaan, mutta en ole mokannut, kun katsekontaktia ei ole tullut.

Erikoinen tilanne, vai mitä? Se että nainen alkaa kadulla tervehtiä ventovierasta miestä, mutta muutama kuukausi myöhemmin lopettaa tervehtimisen eikä enää "tunne".

Jokainen voi rauhassa miettiä syitä ihmisten käytökseen ja käytöksen motiiveihin. Minä sanon tilanteesta vain, että mielenkiintoista.

Mitenkö näemme sattumalta, mutta säännöllisesti toisemme kaupassa tai kadulla? Asumme Porin keskustassa samassa korttelissa. Esim. viimeksi eilen nainen oli pysäköinyt autonsa kerrostaloni alaoven eteen. Tai siis sen kerrostalon alaoven eteen, jossa asun. En nyt sentään omista koko taloa. Valitettavasti.

*)Minä olen ollut valmiina moikkaamaan, mutta en ole moikannut, kun katsekontaktia ei ole tullut.

Toi ja vähän muitakin näppäilyvriheitä eksyi mukaan...

• jo,,

*)Minä olen ollut valmiina moikkaamaan, mutta en ole moikannut, kun katsekontaktia ei ole tullut.

Toi ja vähän muitakin näppäilyvriheitä eksyi mukaan...

Jospa se löysi miehen ennen vappua.....

• taka-ajatuksia?
        jo,, kirjoitti:

Jospa se löysi miehen ennen vappua.....

Ehkäpä. Yksin vaan tuntuu olevan nainen aina liikkeellä kun näen. Hän oli tänäänkin yksin kaupassa, mutta sehän ei vielä kerro mitään.

• åpoiuytresdfg

Sosiaalipsykologia todennäköisesti selittäisi että urbaanissa ympäristössä on mahdotonta tervehtiä kaikkia naamatutuiksi tulleita ihmisiä vain sen perusteella, että käydään samassa kaupassa. Nainen kysyi sinulta aikanaan jotain ja se loi välillenne tilapäisen kontaktin, mutta koska kyseessä ei ollut mitään sen enempää niin se kuihtui omia aikojaan pois. Todennäköisestii hän ei enää edes muista sinua tai sitä miksi aloitte tervehtiä toisianne eli kyse ei ole tietoisesta katsomisen tai tervehtimisen välttelystä vaan välinpitämättömyydestä. Välissä on sentään ollut puolisen vuotta.

• Ex PUA

On se tätä nykyä.

Tai siis jokaisessa paikassa jokaisella on jonkinlainen kello, joten tuo on niitä avauksia joita naiset yleensä tekevät sillä he eivät aina ole niissä kovinkaan kekseliäitä, eikä heidän edes tarvitse olla - se on helpotus molemmille että nainen osoittaa huomiota.

Se on nähnyt sinua, on miettinyt että nyt olisi sauma kunnon palstaurokseen, joten miksi en toimisi?

Voit korjata tilannetta niin, että jatkossa sinä keksit puheenaihetta, small talkia yms. kunnes jompikumpi pyytää toistaan ulos.

Onnea matkaan! :)

• Ex PUA

Oho, en yhtään katsonut koska tuo oli lähetetty. :D

Noh, joku muu ottakoot opikseen.

• taka-ajatuksia?
        Ex PUA kirjoitti:

Oho, en yhtään katsonut koska tuo oli lähetetty. :D

Noh, joku muu ottakoot opikseen.

Tässä luodaan tällainen puolen vuoden tilannekatsaus siihen, miten homma luisuu näpeistä. Nainen osoittaa pari kuukautta kiinnostusta, tai siis moikkaa kadulla. Onko se sitten kiinnostuksen osoittamista? En tiedä. Siksi kysyin sitä puoli vuotta sitten.

Nyt sitten kun melkin jo tunnetaan (moikkasihan hän minua pari kuukautta), niin nyt hän enää tunnekaan minua.

Tämä on tätä naisten logiikkaa. Eli oliko "Mitä kello on" -kysymys sittenkin iskuyritys, tai ainakin osoitus mielenkiinnosta? Sillä hetkellä se ei siltä vaikuttanut, mutta puoli vuotta myöhemmin on niin helppo leikkiä jälkiviisasta...

• Hukattu tilaisuus

Tässä luodaan tällainen puolen vuoden tilannekatsaus siihen, miten homma luisuu näpeistä. Nainen osoittaa pari kuukautta kiinnostusta, tai siis moikkaa kadulla. Onko se sitten kiinnostuksen osoittamista? En tiedä. Siksi kysyin sitä puoli vuotta sitten.

Nyt sitten kun melkin jo tunnetaan (moikkasihan hän minua pari kuukautta), niin nyt hän enää tunnekaan minua.

Tämä on tätä naisten logiikkaa. Eli oliko "Mitä kello on" -kysymys sittenkin iskuyritys, tai ainakin osoitus mielenkiinnosta? Sillä hetkellä se ei siltä vaikuttanut, mutta puoli vuotta myöhemmin on niin helppo leikkiä jälkiviisasta...

Todennäköisesti oli iskuyritys kyseessä kun kerran alkoi sen jälkeen tervehtimään. Koska et osoittanut kiinnostustasi naista kohtaan tarpeeksi selkeästi menetti hän mielenkiintonsa sinuun.

• taka-ajatuksia?
        Hukattu tilaisuus kirjoitti:

Todennäköisesti oli iskuyritys kyseessä kun kerran alkoi sen jälkeen tervehtimään. Koska et osoittanut kiinnostustasi naista kohtaan tarpeeksi selkeästi menetti hän mielenkiintonsa sinuun.

Nämä kuviot on helpoin huomata jälkikäteen. Ja kun naisista puhutaan, niin tämän "ikkunan" sulkeuduttua ei mahdollisuutta enää ole.

Siis kun naisen mielenkiinto lopahtaa, niin on liian myöhäistä huudella perään, että "Hei, nyt vois kiinnostaa!"

Too little, too late.

• Hukattu tilaisuus

Nämä kuviot on helpoin huomata jälkikäteen. Ja kun naisista puhutaan, niin tämän "ikkunan" sulkeuduttua ei mahdollisuutta enää ole.

Siis kun naisen mielenkiinto lopahtaa, niin on liian myöhäistä huudella perään, että "Hei, nyt vois kiinnostaa!"

Too little, too late.

Näin on asian laita, valitettavasti.

• Ex PUA

Too little, too late.

No juuri noin ne tapaavat ajatella.

Eihän siiinä mitään häiviä tietty jos vielä yrität, minäkin viime viikonloppuna sain jo käytännössä pakit mutta lopulta tyttö päätyi kysymään yhteystietoja minulta. :D

Joten se voi tapahtua, mutta lähinnä tämä taitaa jäädä opetukseksi tulevan varalle.

Itse myöskin inhoan tuollaisia epämääräisiä avaustilanteita, jotka muistuttaa silti ihan liikaa normaaleja arjen tilanteita että voisi kääntää iskuvaihteen päälle.

• taka-ajatuksia? kirjoitti:

Too little, too late.

Usein nämä tilaisuudet tajuaa vasta jälkikäteen, joskus niitä tulee vielä mietittyä vuosienkin päästä, että olisi pitänyt uskaltaa toimia.

• uusi yritys

Yritä saada uudestaan tervehtimisyhteys. Seuraavan kerran kun näette, kysyt vaikka mikä päivä nyt on ja sen jälkeen aina kun näette, tervehdit. Siitä se homma etenee hiljalleen.

• lottamari<3

Porilaisilta kun kysyy "mitä kello on", niin ne vastaa, että "hommaa itteles kello, nii tiedät"

• taka-ajatuksia?

Niin just. Porilaisilta kun kysyy "mitä kello o?", niin ne vastaa, että "hommaa ittelles kello, ni tiät".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12356
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      195
      3513
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3037
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2769
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2098
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1925
    Aihe