Liikunta + vartalo ym.

confusedwoman90

Mieheni hieroo aina vatsaani (olen 160 cm. 55 kg) joka on sellainen pehmeä pömppis ja kehuu vartaloa joka väliin. Hän itse urheilee hirveästi, käy puntilla usein ym. itse en mutta hän kannustaa aina mukaansa. Ihan kiva sinällään ja mielellään välillä lähdenkin mutta joskus nousee aina mieleen että haluaako hän kuitenkin minun laihtuvan ja muuttuvan jonkun fitnesstypyn näköiseksi ja siksi kannustaa niin kovasti.. Hän sanoo myös ettei muokkaisi mitään vartalossani ja että mahani on "ihana". Joten mitäs tää nyt on..? Kannustaako hän sitten liikkumaan ihan siksi että se on terveellistä ja tekee hyvää ym. vai vihjailee salaa?! Lisäksi hän on itse hirveän tarkka siitä ettei juuri vatsanseudulla ole mitään ylimääräistä, niinkuin minulla, onko mahdollista että hän silti pitää pehmeyttäni haluttavana? En ymmärrä.

5

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelko pois

Ensinnäkin yrität löytää piiloviesti asiasta, jossa sitä ei ole. Miehet ovat yleensä hyvin suoria kommenteissaan ja siksi myöskin tuntuvat joskus hmmm.. "tylyiltä". Meillä vain nyt on tarve olla läheiselle rehellisiä.

Toiseksi sellainen hieman pehmeä pömppö naisellinen vatsa on AIVAN IHANA. En kuuna päivänä vaihtaisi sitä pyykkilautaa. Tuskin miehesikään.

Kolmanneksi uskon liikunan tekevän miehellesi hyvää, siis henkisesti ja fyysisesti. Hän todennäköisesti haluasi jakaa sinun kanssa tämän hyvän olon tunteen. Tämä on siis täysin pyyteetön ja toisen parasta hakeva ajatus. Lisäksi yhteinen harrastus ei olisi suhteelle ollenkaan huono asia.

• Kiskisu

Ei ole kyllä kukaan mies koskaan vatsaa hieronut mutta nyt selvisi syy. Täytyy hommata ihana pömppis.

• KYSY SILTÄ!

Voi elämän kevät!
      Mistä me tiedetään, mitä sun miehesi haluaa!?

Veikkaukseni on, että ajattelee vain, että olis kiva kun kävisit salilla hänen kanssaan samaan aikaan.

• 70 / 65

Kuin peiliin katsoisin!

Olen onnistunut kahdesti houkuttelemaan vaimoni salille tutustumaan kulkuvaatteet päällä.
      Ei innostunut asiasta.
      Hän tekee 5krt/viikko 1 - 1,5:n tunnin patikkalenkin, käy kerran viikossa vesijumpassa ja vesijuoksussa.

Lähinnä ajattelin salia hänen yläkehonsa lihaskunnon vuoksi ja tietenkin, olisihan minunkin rattoisampaa äheltää jos hän olisi maisemissa.
      Nyt palautumiseni menevät toisten kanssa jutellessa.

Vaimoni pömppikset ovat pakaroissa ja lihakset pakaroiden lisäksi reisissä ja seläsä.

On selvää, ettei 65:n nainen voi olla 20:n treenanneiden naisten näköinen.
      Jäntevä olemus ja kohtuullinen hoikkuus ovat silmääni viehättäviä ja kotioloissa stimuloivia asioita muiden lisäksi.

Tietenkin pääasiallinen tarkoitukseni on vaimoni kunto ja terveys ajatellen itsekkäästi myös yhteiselämäämme.

Mistä hiivatista kukaan sivullinen voisi tietää sinun miehesi motiiveja?
      Kerroin vain omistani!

• confusedwoman90

Heh heh.. Ekalle vastaajalle, noin olen sen itsekin kuta kuinkin ajatellut, kiitos. :) Hän nimittäin joka väliin painottaa ja kehuu ettei muuttaisi mitään. Uskon että haluaa nimenomaan jakaa oman harrastuksensa ja sen hyvän olon minkä siitä saa. Muille: Luulin että tää palsta oli juuri sitä varten että saa kysellä jakaa ja pohtia muiden avulla parisuhteessa askarruttavia asioita? :D

70/65 Olemme tosiaan hieman eri-ikäisiä vaimosi kanssa, mutta hyvä jos löysit jotain yhteistä viestistäni heh..Hyviä jaksamisia teille molemmille vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4771
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3210
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2649
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      76
      2385
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1404
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1265
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1148
    Aihe