Jos mies ei kelpaa naisille niin antaa olla. Kyllähän sitä elämän voi yksinkin elää. Yksin eläessä jää paljon aikaa harrastuksille, voi matkustella ja puuhailla kaikenlaista.
Yksinolosta ei kannata paineita ottaa. Jos ei naisille kelpaa niin se on naisen menetys ei sinun.
Tämä kirjoitettuna miehen näkökulmasta mutta aivan sama pätee myös naisen näkökulmasta.
Kannattaa opetella elämään hyvää elämää yksin ja sinkkuna.
Jos parisuhdetta ei löydy
10
291
Vastaukset
- Yaksi
Kyllä. Ja onnellisen näköinen mies alkaa vetää naisiakin puoleensa enemmän kuin onnettoman.
- .,.,.,.
No ei siitä mitään hyödy että vetää puoleensa, jos on kuitenkin työtön ja kaveriton, kuten vaikkapa minä. Olen onnellinen näin ja huomaan kyllä, että naiset sen huomaavat, mutta enpä jaksa edes aloittaa treffailua, kun lopputuloksen tietää. Olisipa palstan vasemmistoanarkisti nainen.
- Se olisi liikaa
Olen pitkäaikaistyötön ja kaveriton. Nyt jos alkaisin vielä naisia vetämään puoleeni, sehän olisi jo liian paljon onnea yhdelle ihmiselle. Minun on lopulta parempi näin yksin, kun saan olla vain oma itseni, eikä minun tarvitse yrittää saada hyväksyntää ihmiseltä, joka kumminkin vain tuomitsisi minut ihmisenä ja kaiken mitä olen.
Naiset ovat palveluun tottuneina tuomitsevia, ja vaativat mieheltä kaikenlaisia suorituksia ja normien mukaan elämistä, mihin minulla ulkopuolisena hylkiönä ei kertakaikkiaan ole varaa. Mies joka ei kykene suorittamaan naiselle tätä uhriveroa on nykymaailmassa huono ja kelvoton ihmiseksi. Siksi minun onkin vain parasta puuhastella yksin ihan omiani, mikä milloinkin minut tekee onnelliseksi.
Toki aina joskus haaveilen naisesta, mutta sellainen ei koskaan voi muuttua todeksi. Jotkut haaveet ovat tarkoitettu vain haaveiksi, ja todellisuus olisi sitten jotain aivan muuta. Rahanhimoinen narsisti jatkuvasti kimpussa ja haukkumassa minua olisi aivan liian kova hinta parisuhteesta.
Tämä on totta. Vaikka voisihan se parisuhde olla ihan kiva, mutta kyllä sitä ilmankin pärjää. On sitä muutakin elämää kuin parisuhde tai sen tavoittelu.
- Reipas Mies
Kyllä Suomen rakenne on jo sellainen että olemalla loner mies ei oikeastaan pääse kuin tiettyyn pisteeseen asti, paitsi jos keksii uuden kännykkä hittipelin tai maailman suosioon nousevan rap-kappaleen youtubeen.
Eli siis kapitalistisessa markkinataloudessa tulee osata "pelata" niin ihmisillä kuin hyödykkeilläkin.
Kilttejä duunari kuhnureita lohduttanee tieto että joskus joku pomo aina tulee vanhaksi, mutta jaetaankohan hänen tuoli muun kuin kultaisen kädenpuristuksen saaneiden aateveljien kesken?
Kieltämättä ajatus kiehtoo. Miksi ei voi olla mahdollisuutta jäädä pois oravanpyörästä?
Väestökato-alueilta saanee halvalla mummon mökin ja tilkun maata, sellaiseen vain ja omavaisuutta kokeilemaan. Putoamalla soskun luukulle on vain käki valmiissa pesässä.
No nämä on näitä. Aloitukseen:
Kovin jäykkämielinen mielipide. Nykyään moderni mies voi jo katsella muuta maata, sekä kulttuuriakin. En koeta yliromantisoida ulkomaita, mutta sitä en koe järkeväksi jäädä seurattomaksi setämieheksi ennen aikojaan koska ei ole siunattu komealla naamalla sekä hyvällä naisten viihdyttämis taidoilla.
Ja iso kysymys on että kun mies harrastaa ja duunissa ahkeroi parhaan nuoruutensa, niin naisetkin vanhenevat, saavat lapsia, eroavat, ja pakka on uudelleen jaossa.
Siis kysymys on että onko niissä uudelleen tarjolle tulevista naisissa oman mielikuvan mukaiseen parisuhteeseen sopivaa naista joka tuollaisen miehen hyväksyisi?- iiooppp
Siinä vaiheessa kun nuoria naisia ei enää saa niin ne hieman vanhemmat ns toisella kierroksella olevat naiset joita voisi saadakin eivät edes kiinnosta.
- ei kiinnosta lutkat
Heti kun sain ison perinnön isältä niin naiset alko soittelee. Minuapas ei nää kiinnostanut. Yksikin nainen josta olin kiinnostunut pari vuotta antoi aina pakit ja heti se oli kiinnostunut kun kuuli perinnöstäni. Halusi tulla jopa katsomaan kesämökkiäni jonka sain perinnöksi mutta minuapa ei enää kiinnosta. Kesällä meen yksin mökille ainoastaan.
- sinkkumies.
Pakko olla sinkku vaikka se ei yhtään kiinnostaisi. Sen verran tätä on jo nähty. Yksin ei oikein jaksa mitään, ei jaksa käydä missään muualla kuin salilla.
- deebsteri
Useimmat filosofiat ja hengentieteet korostavat ihmisten välisen vaihdon tärkeyttä. Opimme toisiltamme ja niin myös itsestämme. On omien puutteiden lisäksi myös muiden puutteet. Kannattaa tyynesti katsoa ympärilleen ja yrittää oppia jotain siitäkin, että tulee syrjityksi. Eristyssellissä tai jossain ihminen voisi jopa erakoitua. Saisi luukusta päivän aterian, ja tavoitemaailma pikkuhiljaa romahtaisi. Varmasti hyvin vaikea toteuttaa eristyssellifilosofiaa yhteisön keskellä.
Toisella puolen galaxia todennäköisesti nämä ns. Atmt kuitenkin ovat seksuaalisesti varattuja.
Diippiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2111441Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa483991Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1163207Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1562513Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1022237Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001834Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3121100Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18895- 59827
Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143805