Tiedän kyllä jo vastauksen tähän tilanteeseen, mutta jos nyt sattuisi olemaan niin, että olenkin väärässä, esitän tilanteen täällä.
Eli tapasin miehen, johon mielelläni tutustuisin. Mies tekstaa silloin tällöin, muttei juuri koskaan ehdota treffejä/tapaamista! Itse olen ehdottanut, mutta hänellä oli kiire. Olemme tosin treffeillä käyneet, mutta äärimmäisen harvakseltaan..
Ensin ajattelin ettei hän ole kiinnostunut/treffaa toisia, joten päätin unohtaa hänet. Sitten kivat tekstiviestit kuitenkin saavat minut vähän ihmetyksiin. Miksi tekstata minulle, jos ei todella kiinnosta?
Ajattelen, että hän jostakin syystä haluaa pitää minua "lämpimänä", ottamatta seuraavaa askelta kuitenkaan... Itse haluaisin kuitenkin selvittää onko tässä mitään. Ja se selviää tapaamisella. Vai voiko hänella oikeasti muka olla niin kiire?
Minulla ainakin alkaa kohta kiehahtamaan, joten jos hän ei kohta pyydä treffeille, en enää vastaa myöskään tektiviesteihinsä.
Onko teillä muilla tekstailijoilla aina kyseessä se, että teillä on muitakin naisia/ei kiinnosta tarpeeksi? Itse en ole koskaan harrastanut mitään lämpimikseen tekstailuja miesten kanssa, joten en ymmärrä tällaista. Yleensä aiemmatkin miehet/deitit tekstaavat usein sitten jos kiinnostaa ja myös _tavataan_ säännööllisesti/usein. Haiskahtaa pleijerimäiseltä hyvin vahvasti... Toisaalta en halua tuomita mahd kiireistä ihmistä.
Mies tekstaa muttei pyydä ulos?
18
7528
Vastaukset
- Kiskisu
Tiedätkö miehen oikean nimen ja missä asuu?
- Typy Tipunen
Tähän haluaisin itsekin kuulla vastauksen, koska aika monta vastaavanlaista tapausta on tullut vastaan. Olen päätynyt omalla tahollani siihen ajatukseen, että on varmaan kiinnostanut, mutta ei tarpeeksi - odottelee parempaa, tai ehkä joku parempi onkin jo "melkein koukussa". Nytkin kaksi viestittelijää ympärillä, toisen kanssa takana kk viestittelyä. Saatiin jopa sovittua tapaaminen, mutta perui sen vedoten epämääräiseen syyhyn. Toisen kanssa on jopa tavattu, mutta paikalla oli isompi ihmisporukka. Yleensä itse kyllästyn viestittelyyn tai toinen jossain vaiheessa. Yhden ihmisen kanssa olen sinnillä katsellut korttia niin pitkään kuin sitä on tarjolla - Viestitelty nyt 2,5 vuotta, noin parin viikon välein (viime näkemisestä siis tuo aika). Olisi kiva tietää miesten ajatuksia tästä tekstailusta tai viestittelystä - missä vaiheessa kannattaa luovuttaa ettei tuhlaa aikaansa tai kehittele tunteita joille ei tule saamaan vastinetta?
- Käyttäjätutkimus
Ai monta vastaavanlaista tapausta? Oletko antanut niille kaikille pillua? Monelleko olet antanut kaiken kaikkiaan?
- Merkit viittaavat
Eiköhän nuo tuommoiset "kiireiset" ole varattuja, jotka yrittävät elää kaksoiselämää.
- Kympin Nainen
”Toisaalta en halua tuomita mahd kiireistä ihmistä.”
Niin, ainakin yhdessä asiassa ihmiset ovat tasa-arvoisia. Meillä kaikilla on 24h tuntia vuorokaudessa. Valitsemme omien prioriteettiemme ja mieltymystemme mukaan miten sen käytämme. Tärkeät asiat tai ihmiset ovat aina korkealla prioriteettilistalla ja menevät muiden, ei niin tärkeiden ohi. Jos joku sanoo siis, että on kiireinen, niin se tarkoittaa, että esillä oleva asia joutaa hänen mielestään odottamaan. Sori. Sinuna en riippuisi tuollaisen jojon jatkona hetkeäkään.- Typy Tipunen
Hyvin puettu sanoiksi. Sitä en silti ymmärrä miksi nähdä sen viestittelyn vaiva jos on prioriteettilistan hännillä, mutta toisaalta saattahan ihmiset viestitellä tylsyyteensä (ja tottakai kiinnostuneen ihmisen yhteydenotot imartelevat). Näin aion itsekin toimia, kiitos!
- Move on
Hänellä on monta rautaa tulessa. Olet joku varavaihtoehto nro 7, jos sitäkään. Nauttii siitä, kun hänellä "on naisia". Minulla on tällaisia ystäviä.
- älä itke
Mies haluaa olla kaveri eikä usko että olet ihastunut. Etsiis ole potentiaalinen tyttöystävä ehdokas. Jos haluat jotain sutinaa niin pyydä se itse ulos. Naiset ei tee ikinä mitään itse ja haluavat että mies tulee valkoisella ratsulla oven taakse kosimaan ja itkevät heti jos mies ei halua seurustella
- 24:7
Siis eikö voi olla kiireinen?
Mitäs valtapeliä tämän naisen päässä oikein liikkuu? Miehen pitäisi siis pyytää treffeille useammin kuin mies ehtii. Hohohoo! - monta naista
Itseä alkoi kiinnostaa tämä kyseinen mies koska minulle on meinaa käynyt melkeen ihan samoin mitä aloittajalle ja niin tuntuu käyneen myös muillekkiin sinkku palstan kirjoittajille kuka tämä mies on?
Kysyn nyt suoraan asuuko hän Pohjois-Pohjanmaalla ja alkaako hänen etunimensä J:llä alkaa jo tuntuun, että sama mies pyörittää monta naista vaikka yhdennäköisyys onkin pieni mutta ihan mielenkiinnosta kysyn? - dghko
Entä sellainen tilanne, että viestittelijä on kaksvitonen, ujo neitsytpoika; tuskin haluttomuus (?) tavata johtuu kiireistä, jotka on toisia naisia. Olen yrittänyt rohkaista tapaamiseen, josta ei tarvitse ottaa paineita, vaan voi vaikka istua hiljaa. Tykkään tyypistä, mutta hankalaa, jos vaan viestitellään...
- vvhhuuhvcbjkuhggghjk
Kaikkia vain ei kiinnosta deittailu, eikä se tarkoita että olisi varattu tai muita kierrossa.
- mies 28v
Niin, sinuna laittaisin tekstarin jonka sisältö on tiedustelu mieheltä onko kiinnostunut oikeasti sinusta.Itse ymmärrän pari kertaa että on oikeasti kiire mutta raja se pitää tulla jossain vaiheessa toisellakin puolella.Ja suora puhe tarvittaessa, se selventää ilmapiiriä eikä tarvitse enään miettiä eipäs-ehkä-juupas akselia edes takaisin.
- ninjagirl_83
lisää vastauksia , kiitos! Itse just taas tänään mietin tota asiaa, kun mies tekstaa, kysyy kuulumisia, flirttailee ja utelee ja yrittää olla hauska... Eikä ehdota tapaamista??? ollaan nähty ja tunnettu pitkään, mutta nytkin pari kuukautta siitä kun tavattiin seksin merkeissä. Haluaako hän vain sitä yhtä asiaa ja pitää mut lämpimänä kunnes hänellä pukkaa tarvetta nähdä ja harrastaa seksiä?? Itse olen hyvinkin ihastunut mutta väsynyt tähän peliin ja tiedän jo vastauksen siihen että pitäisikö mun vaan antaa hänen olla ja unohtaa koko mies, minussahan ei ole tyttöystävä matskuu :((
- Kis-kisu
Yleensä ollaan puolin ja toisin aktiivisia, eli jos hän ehdotti viimeisimmän tapaamisenne niin nyt olisi sinun vuoro.
- Käyttäjätutkimus
Monenko nussima olet? Tietääkö tämä mies, että olet jo ennestään monen miehen käyttämä? Silloin kelpaat vain panoon, etkä todellakaan ole tyttöystävämatskua.
- Käyttäjätutkimus
Oletko jo antanut pillua? Monelleko olet antanut? Jos olet usean miehen käyttämä, et kelpaa muuhun kuin kertapanoalustaksi.
- Anonyymi
Itse kirjoitan myös nyt miehen kanssa joka asuu Pohjois pohjanmaalla ja etunimi alkaa J-kirjaimella. Ollaan viestitelty noin 3 kk mutta ei vieläkään tapaamista. Mies flirttailee välillä, laittaa sydämiä ja kirjoittaa että haluaa minut vaimoksi. Välimatka on pitkä mutta kuitenkin. Olen tarjoutunut menemään hänen luo mutta vetoaa väsymykseen ja sotkuiseen kotiin yms. Ettei vaan olisi sama josta aiempi kirjoittaja kirjoitti? Missä kaupungissa kyseinen J:llä alkava mies asui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564