Hei vaan, kyselen teiltä kokeneemmilta, onko yhdestä paastopäivästi viikossa hyötyä? Ja tarkoitan nimenomaan terveyden kannalta? Laihdutus ei tässä ole nyt oleellisena. Olen paljon lukenut ja kuullut paastoamisen hyvistä terveydellisistä vaikutuksista, siksi haluaisin tietää millaista paastoamista terveyhyötyjen saanti edellyttää. Jotkut ihmiset tuntuvat paastoavan myös niin, että ilta ja aamusyömisen väliin tulee pitkä aika. Toimiiko se ja kuinka monta tuntia paaston pitää kestää hyötyjen saamiseksi, 12 h?
Kiitos vastauksista!
Onko yhdestä paastopäivästä viikossa hyötyä?
pallooooo
1
171
Vastaukset
- vatsalle lepoa
24 tunnin paasto antaa tilaisuuden vatsalle ja sisäkalustolle rauhoittua ja tyhjentyä. Vettä ei tarvitse yliannostaa tuona aikana.
Sopii oikein hyvin vaikka kerran viikossa tehtäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810