Tyttöystävä ei halua seksiä?

Mä vaan99

Olemme seurustelleet 7kk tyttöystäväni kanssa ja meillä on ollut todella hyvä seksi elämä, mutta nyt sen on latistunut. Teen tyttöystävälleni päivittäin kivoja asioita ja olen huomaavainen, kerron hänelle joka aamu ja ilta, kuinka paljon rakastan häntä jne. Viime kuukauden aikana seksiä on ollut todella vähän, en tiedä mistä tämä johtuu? Joka kerta, kun teen aloitteen niin saan samantien pakit, yleensä hän sanoo olevansa väsynyt ja että ei nyt jaksa. Hän ei jaksa aamulla eikä päivällä no eikä myöskään illalla... Hän on kyllä huomannut, että minua harmittaa se, kun emme ole vähään aikaan harrastaneet seksiä. Yleensä myös jos teen aloitteen hän saattaa jopa suuttua tai tältä ainakin minusta tuntuu. Ja se vähäinen seksi mitä meillä on vielä on ollut, on todella lahnamaista hän ei ole ollenkaan siinä mukana..

5

310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

Seksi ystävysten kesken on syntiä,Jumalan tahdon rikkomista.

• 14+1

Niin, sinun kannattaisi koittaa kysyä ihan suoraan mistä hommassa on kyse.Ihan yleisestikkin, kaikesta pitää voida puhua, on asia mikä tahansa.

• 878797

Suoraan kysymistä minäkin suosittelisin. Onko kenties masentunut, käyttääkö e-pillereitä, jotka voivat aiheuttaa haluttomuutta.... Hyvä, että kuitenkin kerrot tykkääväsi hänestä.

• Kommentti Keijo

Vonkaat liikaa pil-lua/ahdistat tyttösi nurkkaan. Tyttöystävääsi riepoo, ettei saa omaa tilaa. Eli anna vähän tilaa ja toppuuttele himojasi niin naisesi syttyy taas.

• Avio arki

No tervetuloa vaan tähän niin monen aviomiehen arkeen LOL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4484
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3220
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2892
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2412
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2116
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1791
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe