On tämäkin hommaa. Jos en liiku ja vähennän syömistä tarkoituksenani laihtua hiukan (huom. ei vähentää syömistä liikaa, ja panostaa tässäkin laatuun), niin energiatasot romahtavat ja lihakset kärsivät. Lisäksi laihduttajalle sopiva liikunta ei riitä minulle.
Jos taas liikun niin paljon kuin haluan ja jaksan (muutaman kerran viikossa pitkä lenkki lihaskuntoa arkiliikunta), niin saan helposti "lihaksikkaan olemuksen", jota miespuoliset kyllä ihailevat, mutta lähinnä lihasmassan saamisen helppouden takia, eivät ihaile todellakaan minua naisena. Muutama onkin tahdikkaasti sanonut, että pitäisikö sun vähentää treenaamista, naisella tuollainen lihaserottuvuus ei ole kaunista.
Se, joka antaa helpon neuvon, että lahduta, niin tiedoksi että yritetty on (ja vain, jotta saisin "naisellisemman olemuksen", jota hoikkuus ei edes takaa) Koko laihdutuspäähänpinttymä lähti aikoinaan tutun puolihuolimattomasta tokaisusta "voisit olla iha hottis, jos olisit hennomman oloinen ja muutaman kilon kevyempi".
Koska olen normaalipainoinen (näytän raskasrakenteisemmalta), niin ne "ylimääräiset" kilot ovat todella tiukassa. Taas tässä kesän lähetessä mieleen hiipii tuska siitä, että mitenkä sitä kehtaakaan kulkea kesävaatteissa näin miehekkäillä jaloilla.
En tiedä, kirjoittelin tämän ehkä turhautumista purkaakseni. En voi koskaan olla kenenkään ihannenainen ulkoisesti, ehkä joskus joku riittävän tyhmä on valmis tutustumaan ja hurmaantumaan luonteeseeni.
Ai niin! Onhan mulla sentään alaselkään yltävä pitkä, paksu tukka. Paljonkohan siitä saa kompensaatiopisteitä;)
OBS. en ole mikään teini, vaan puolessa välissä 30 ikävuotta. Pitänee hankkia itsetunto, mutta jo työympäristö murentaa sitä tehokkaasti ennen kuin saan moisen edes kasaan.
Joko laihaläski tai liian lihaksikas naiseksi
14
443
Vastaukset
- Kuka tahansa
voi laihtua, ei se ole niin vaikeaa! Syöt vain vähemmän kuin kulutat, ei voi olla ydinfysiikkaa. Motivaatiokysymys.
- Aito mies
Hei AP,
älä ole huolissasi! Meitä miehiä on moneen junaan ja osa meistä (kuten esim minä) arvostaa kyllä naisessakin treenattua olemusta! Ja sitten tuo pitkä paksu tukka! Nam! Aivan ehdoton iso plussa! Oikeastaan itselleni on päinvastoin, selvästi liikkumaton habitus ei ainakaan ole mikään turn on.
Eli positiivisella suhtautumisella en usko, että tuottaa mitään ongelmia tavata sopiva mies! Minkälaista miestä muuten olet itsellesi ajatellut ? :)
Ja muuten vinkki, joka on tietysti itsestään selvyys, niin hymyilemällä kohti miestä voi jo saada paljon aikaiseksi :) Tai ainakin takaisin miehelle :)- fat.or.bad
Kiitos rohkaisevasta viestistäsi:)
Onneksi tykkäänkin hymyillä:D en ole ulkonäöltäni se mieleenpainuvin tyttö, mitä kauneuteen tulee, mutta yleensä ihmiset muistavat minut nimenomaan hiuksistani ja hymystäni, joka kuulemma näkyy myös silmistä. Kiitos, annoit toivoa, että joku kelpuuttaa ihan tällaisenaan;) yksi sellainen ihminenhän riittää! - Aito mies
fat.or.bad kirjoitti:
Kiitos rohkaisevasta viestistäsi:)
Onneksi tykkäänkin hymyillä:D en ole ulkonäöltäni se mieleenpainuvin tyttö, mitä kauneuteen tulee, mutta yleensä ihmiset muistavat minut nimenomaan hiuksistani ja hymystäni, joka kuulemma näkyy myös silmistä. Kiitos, annoit toivoa, että joku kelpuuttaa ihan tällaisenaan;) yksi sellainen ihminenhän riittää!No hei AP, laita mulle sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
En voi taata mitään prinssiä valkealla ratsulla, mutta sen voin kyllä taata, että vastaan kyllä ja samalla tulee rakennettua itsetuntoa lisää ettei työympäristö ihan vallan murra sitä:)
- 65ygh66ijbhu65ttgukk
Mikä on pointti? Oikeastihan liikunnalla ei laihdu jollei itseään tolkuttomasti rääkkää, mutta se kehittää runkoa ja mielestäni hyvä runkoinen pullukka on aina parempi kuin laihaläski. Tosin eipähän muiden takia näitä pitäisi miettiä.
- Cloetta...
Helppo neuvo: sen sijaan, että keskittyisit vartaloosi ja siihen miten se vastaa kenenkin ihannetta, keskity korviesi väliin. Sinä olet sellainen kuin haluat olla, joku tykkää, joku ei Mitä sitten? Ei mitään sen kummempaa. Et voi koskaan kaikkia miellyttää, pääasia että olet itse tyytyväinen.
Lihava läski tai laiha läski, mitä ihmeen määritelmiä nuokin ovat. Älä mene massan mukana vaan keskity omaan hyvinvointiin ja tasapainoisuuteen.
Tämän neuvon antoin keski-ikäinen keskipainoinen riippurintainen löllömaha, joka nauttii naisellisuudestaan ja ilotseen monista elämän osa-alueista, joihin fyysisellä olemuksella on hyvin vähän merkitystä. - valio uros
kyllä l-xl nainen on seksikäs sellainen on nainen jota normaali mies haluaa ei muutama yli kilo ole pahitteeksi jos on laiha tai laihahko niin ei ole seksikkyyttä eli ei ole naisellinen ukk olen puhunut
- hegsu
Aerobisella liikunnalla et voi tulla liian lihaksikkaaksi. Katso vaikka pro-pitkän matkan juoksijoita, joten enempi aerobista liikuntaa ja sopivassa suhteessa kuntosalia ja siellä pitempiä sarjoja pienemmillä painoilla.
Tsemppiä treeneihin eläkä ainakaan luovu hiuksistasi ;) - ggggggwggw
En ole vielä tähän ikään (42) mennessä nähnyt livenä liian lihaksikasta naista, vaikka voimaluharrastusvuosia on aika paljon takana. Tv:ssä ja lehdissä sellaisia joskus kyllä näkee....
Voi olla, että tuo kritiikki ulkonäöstäsi on lähinnä oman pääsi sisällä. Tietenkään kaikkia ei voi miellyttää, mutta ehkä sä jotenkin korostuneesti kiinnität huomiota niihin negatiivisiin kommentteihin.
Mä oon aina ollu sitä mieltä, että mulla on ihan suhteettoman isot reidet verrattuna muuhun kroppaan, mutta en mä oo reenaamista ulkonäön takia lopettanu. Se on sivuseikka. Yllättäen saan kuitenkin miehiltä suurimmaks osaks kehuja nimenomaan treenatuista reisistä, vaikka toki löytyy niitäkin, joiden mielestä naisesta ei saa näkyä, että se treenaa.
Kaikkia ei voi mitenkään miellyttää, joten mitäpä jos alottasit ihan vaan ittes miellyttämisestä?- riuku ei kiva
Hyvä kuntoinen kroppa on terve jos meinaat niin kuin äidiksi joskus ruveta. pahimmat sairaat on laihoja hormoonihäiriöisiä joilla pimahtaa pää joka kk kun ei tule sitä toivottua perheenlisäystä. Ole onnellinen että omistat hyvät geenit. kestät kolhut ja kovat rääkit eli ihan selvästi geneettisesti parasta äiti ainesta.
- kookospalmu
kuules, naisen lihaksikkuus on seksikästä ja olen hyvin tyytyväinen, kun fitness on korvaamassa rumat laihat mallivartalot. tsemppiä sulle
"Jos taas liikun niin paljon kuin haluan ja jaksan (muutaman kerran viikossa pitkä lenkki lihaskuntoa arkiliikunta), niin saan helposti "lihaksikkaan olemuksen", jota miespuoliset kyllä ihailevat, mutta lähinnä lihasmassan saamisen helppouden takia, eivät ihaile todellakaan minua naisena."
*TOTAL REPS* XD
Älä kuule huoli ei kukaan nainen saa ihan noin vaan helposti ohimennen sitä lihasmassaa! ;D
Sellaista geneettistä poikkeavuutta ei olekkaan, joten pois turhat pelot ja liiku ihan vapaasti.
Jos jollekkin "miehelle" hyväkuntoinen nainen on uhka, ni kannattaa muutenkin sitten jättää sellaiset kynäniska pojut ihan omaan arvoonsa. ;)- muita lukematta
Jos noi on sun vaihtoehdot, niin ilman muuta lihaksikas - terveempi ja paremman näköinen, molemmat yhtä aikaa! Sittenhän saat syödäkin reippaammin etkä varmasti ole "läski" siinä mielessä, että rasvakudosta olisi naiselle ja juuri sinun rakenteellesi liikaa. Ne, jotka arvostelevat, ovat useimmiten sellaisia, jotka arvostelisivat joka tapauksessa, olit aivan millainen tahansa. Anna heidän itkeä tai vastaa takaisin arvonsa mukaisesti.
Luulen tosin, että ongelma on pääsi sisällä - eipä naisella lihas yleensä pääse kasvamaan suunnattoman suureksi paljonkaan liikunnan seurauksena ikään kuin vahingossa - ja hyvä niin. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354236Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.482225Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471375- 851210
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381158Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251126Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501081Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161945Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175879- 57865