-Mies:
-Insinööri
-Ajaa VolksWagen merkkisellä autolla
-puhuu kirjakieltä
-ei polta mutta ei voisi koskaan luopua alkoholista - rakastaa ja puolustaa sitä
-katsoo trendoohjelmat ja tilaa seiskan
Kuvaile tylsin mahdollinen mies/naisehdokas?
17
491
Vastaukset
- moilaska
Periferiassa asuvan peräkammarin pojan filosofiaa??
- ...
Sukupuolesta riippumatta:
- Huumorintajuton
- Ei kaipaa vaihtelua eikä halua koskaan kokeilla mitään uutta
- Viihtyy aina kotona
- Ei ole utelias eikä tiedonjanoinen
- Ahdasmielinen ja suvaitsematon, arvomaailmaltaan konservatiivinen
- Materialistinen ja pinnallinen, asettaa paljon painoarvoa sellaisille varsin pinnallisille seikoille kuin ammatti, koulutus, status, varallisuus, auto ja sen merkki/malli
- Ei osaa keskustella tai kuunnella- ...
Auts! Juuri tuollainen mies olen.
- Voi teitä reppanoita
Paheksuu kaikkea mitä ei itse tee, esittää syvällisempää ja viisaampaa kuin onkaan, ei osaa irrotella, ei naura, vaan hymähtelee, luulee, että on "hienoa" istua pikkurilli pystyssä mukavuosikertaviiniä lipitellen,....
- -jurporaattori-
Nainen..
-Yliopistopinkoliisa..
-Lausuu Deittikliseitä, "uusia tuttavuuksia" "kemiat kohtaa" "kipinöi"
-Palvoo tupakoimattomuutta mutta miehen PITÄÄ ryypätä muta samalla vaaditaan viinaongelmattomuutta (kumma paradoksi)
-"sidu" "punaviini ja kynttilät" kuuluvat myös sanavarastoon
-Ajaa koppimopo-autolla
-Katsoo kaikki typerät tv-ohjelmat (selviytyjät,BB,putous,salatut elämät,voice of finland) PLÄÄÄÄ:: Tylsimmällä miesehdokkaalla on mm. tällaisia ominaisuuksia, ei tärkeysjärjestyksessä:
- Ei älykäs
- Tekee erittäin yksinkertaista ja tylsää ("liukuhihnaduunia"), missä ei viihdy
- Sosiaalisesti rajoittunut ja ihmisiä pelkäävä
- Ei osaa/halua/uskalla keskustella
- Aina kotona nysväävä, ei sosiaalista elämää
- Umpimielinen, rasisti, tiedonhaluton, epävarma itsestään
- Puhuu vain itsestään, ei kysele mitään
- Ei osaa/uskalla tehdä aloitetta, vaan jää kaveriasteeelle
- Ei ole matkustanut tai halua matkustaa
- Ei anna mitään järkeviä singnaaleja kiinnostiko vai ei
- Yhteen asiaan hurahtanut, esim. uskovainen, peliriippuvainen
- Ei halua kehittyä ihmisenä, haluaa itse olla aina oikeassa
- Liian "kaunis poika" (mielenkiinnon kohteet vaihtelevat liian usein..)
- Pinnallinen, kehuu omaisuudellaan
- Ei arvosta naisia
Siinäpä niitä. :D- MatkustelevaMies
En ole koskaan tajunnut tätä matkustelua. Se jos mikä on materialismia tavallaan. Itse en ole koskaan matkustanut.
A) Yksin en jaksa lähteä
B) Ei ole varaa
C) Jos olisi varaa ei ole kaveria kenen kanssa lähteä
Ihan vitun typerää tuo että jos ei ole matkustanut niin ei voi tavata. - Eskapismipilde
MatkustelevaMies kirjoitti:
En ole koskaan tajunnut tätä matkustelua. Se jos mikä on materialismia tavallaan. Itse en ole koskaan matkustanut.
A) Yksin en jaksa lähteä
B) Ei ole varaa
Ihan vitun typerää tuo että jos ei ole matkustanut niin ei voi tavata.Samaa mieltä... toi matkustelu on vaan oikeasti hienompi versio kirjojen lukemisesta ja leffojen katselemisesta, eli pakoa arjesta mutta rahaa kuluttaen se tietysti on asia jonka soisi miehen myös osittain maksavan.
Eli yhtä v*tun kulutusjuhlaa tuokin, kuten melkein kaikki naisten eskapismiharrastukset sisustuksesta lähtien... - Suomen matkaaja
MatkustelevaMies kirjoitti:
A) Yksin en jaksa lähteä
B) Ei ole varaa
Ihan vitun typerää tuo että jos ei ole matkustanut niin ei voi tavata.Myös samaa mieltä. Naisilla on lähes jokatoisella tuo matkustelu juttu profiilissaan ja mitä ihmettelen että vaikka henkilö on työtön tai opiskelija niin profiili menee näin "ainakin kerran vuodessa täytyy päästä johonkin lämpimään" On käyty Amerikat, Afrikat, Intiat, Australiat jne ja herää kysymys millä rahalla työttömät opiskelijat matkustaa??
Itse olen vakkari duunissa mutta jo pelkästään suomessa elo on niin kallista että hyvä jos kotimaassa on varaa viikon parin kesäloma reissu tehdä. Sekin onnistuu toiselle puolen suomea vain kun sattuu kavereita asumaan siellä. - Tuukka1777
Tuolta toisesta ketjusta päädyin vilkaisemaan tätä listaasi huvikseni, ja täytyy sanoa, että allekirjoitan melkeinpä kaiken tuolta listalta.
Itse olen aavistuksen ihmisiä kartteleva enkä erityisen paljon kaipaa vilkasta seuraelämää, vaikka toisaalta ihmisten kanssa tulenkin toimeen. Muilta osin minustakin tärkeitä ovat suunnilleen samat asiat, voisin listata tylsimmän naisehdokkaan ominaisuuksiksi nämä:
- Yksinkertainen
- Lahjaton
- Keskustelutaidoton
- Rasisti, homofoobikko, juntti, persu
- Haluaa bilettää joka lauantai
- Viihtyy pelkästään kotona
- Ei ole kiinnostunut kulttuurista ja taiteista, ei halua koskaan käydä taidenäyttelyissä, elokuvissa, konserteissa, teatterissa
- Halveksii koulutusta
- Ei ole tiedonjanoinen, eikä halua oppia tai kokea mitään uutta
- Ei ole kovin seksuaalinen
- Ei ole kiinnostunut näkemään uusia kaupunkeja, valtioita ja maanosia
- On hyvin konservatiivinen ja kaipaa parisuhteeseen joka tilanteeseen vain perinteisiä sukupuolirooleja
- Välittää enemmän miehen statuksesta ja tuloista kuin siitä, millainen persoona mies on
- On fanaattinen absolutisti tai rapajuoppo
- On ilkeä, katkerta ja vihamielinen
- On intohimoton, ei ole yhtään asiaa, jota rakastaisi toden teolla (oli se sitten harrastus, työ tai mikä hyvänsä) - 10+10
Suomen matkaaja kirjoitti:
Myös samaa mieltä. Naisilla on lähes jokatoisella tuo matkustelu juttu profiilissaan ja mitä ihmettelen että vaikka henkilö on työtön tai opiskelija niin profiili menee näin "ainakin kerran vuodessa täytyy päästä johonkin lämpimään" On käyty Amerikat, Afrikat, Intiat, Australiat jne ja herää kysymys millä rahalla työttömät opiskelijat matkustaa??
Itse olen vakkari duunissa mutta jo pelkästään suomessa elo on niin kallista että hyvä jos kotimaassa on varaa viikon parin kesäloma reissu tehdä. Sekin onnistuu toiselle puolen suomea vain kun sattuu kavereita asumaan siellä.Jos olet vakkariduunissa, niin kaiken järjen mukaan rahaa matkustamiseen pitäisi periaatteessa löytyä, ellei palkkasi ole sitten niin kehno, että jäät reippaasti köyhyysrajan alapuolelle. (Tämäkin on kyllä valitettavasti tämän päivän Suomessa mahdollista. :( )
Joka tapauksessa harvan rahat ovat niin tiukassa, että kaikki menee asumiseen ja perusruokaan (ainoat oikeasti välttämättömät asiat), vaan jonkin verran jää myös yli. Sen jälkeen kyse onkin sitten puhtaasti priorisoinnista, eli mihin rahansa haluaa laittaa ja mitä pitää tärkeänä. Myös asumisen ja ruoan suhteen on yleensä varaa valita. Monet asuvat suhteettoman kalliisti ja törsäävät ajattelemattomasti ruokaan.
Jos ajatellaan miesten rahankäyttöä, niin monilla menee paljon rahaa kaikennäköiseen viihde-elektroniikkaan ja teknisiin vempaimiin, mikä on omasta mielestäni käsittämätöntä rahankäyttöä ja suunnatonta tuhlausta. :D Ruokakaupassa miesten ostoskorit tai –kärryt pursuavat usein limsoja, energiajuomia, kaljaa, makkaraa, pitsaa, sipsejä....Sama kuin laittaisi rahaa kankkulankaivoon ja vielä oman terveytensä kustannuksella.
Sitten vielä esimerkki omasta elämästä: Olin itse juuri noin vuoden työttömänä, ja elin hyvin pienillä rahoilla. Työkkäriraha, asumistuki ja toimeentulotuki yhdessä nettona n. 870 €/kk Minulla on eräs pieni, mutta krooninen terveysongelma, jonka hoitamiseen/terveyden ylläpitämiseen menee 50-75 euroa kuukausittain. Hoito ei tapahdu julkisella puolella, joten sossu ei huomioinut sitä terveydenhoitokuluina.
Jos minulla ei olisi tuota ongelmaa, olisin voinut käyttää tuon 600-900 € vuodessa johonkin muuhun....vaikkapa matkusteluun. Jos olisi ollut hirveä hinku päästä jonnekin, olisin voinut nipistää vielä pari kymppiä kuukaudessa parista harrastuksestani.
En siis pidä mitenkään outona, jos työtön tai opiskelija matkustaa kerran vuodessa jonnekin. Äkkilähtöjä saa halvalla eikä matkalla ole aina pakko niin hirveästi törsätä. Jos matkustamsta rakastaa, niin voi tinkiä jostain muusta. Suomen matkaaja kirjoitti:
Myös samaa mieltä. Naisilla on lähes jokatoisella tuo matkustelu juttu profiilissaan ja mitä ihmettelen että vaikka henkilö on työtön tai opiskelija niin profiili menee näin "ainakin kerran vuodessa täytyy päästä johonkin lämpimään" On käyty Amerikat, Afrikat, Intiat, Australiat jne ja herää kysymys millä rahalla työttömät opiskelijat matkustaa??
Itse olen vakkari duunissa mutta jo pelkästään suomessa elo on niin kallista että hyvä jos kotimaassa on varaa viikon parin kesäloma reissu tehdä. Sekin onnistuu toiselle puolen suomea vain kun sattuu kavereita asumaan siellä.Ei minullakaan olisi varaa kotimaassa matkustaa mutta ulkomaille normipalkalla pääsen 2-4 kertaa vuodessa. Lentämisestä tunnen hieman huonoa omaatuntoa mutta Suomesta se on ainoa vaihtoehto ehtiä käydä jossain.
Miehen ei tarvitse matkustaa mutta hänen ei pidä myöskään odottaa, että itse luovun harrastuksestani vain siksi, ettei se häntä kiinnosta.- etno
10+10 kirjoitti:
Jos olet vakkariduunissa, niin kaiken järjen mukaan rahaa matkustamiseen pitäisi periaatteessa löytyä, ellei palkkasi ole sitten niin kehno, että jäät reippaasti köyhyysrajan alapuolelle. (Tämäkin on kyllä valitettavasti tämän päivän Suomessa mahdollista. :( )
Joka tapauksessa harvan rahat ovat niin tiukassa, että kaikki menee asumiseen ja perusruokaan (ainoat oikeasti välttämättömät asiat), vaan jonkin verran jää myös yli. Sen jälkeen kyse onkin sitten puhtaasti priorisoinnista, eli mihin rahansa haluaa laittaa ja mitä pitää tärkeänä. Myös asumisen ja ruoan suhteen on yleensä varaa valita. Monet asuvat suhteettoman kalliisti ja törsäävät ajattelemattomasti ruokaan.
Jos ajatellaan miesten rahankäyttöä, niin monilla menee paljon rahaa kaikennäköiseen viihde-elektroniikkaan ja teknisiin vempaimiin, mikä on omasta mielestäni käsittämätöntä rahankäyttöä ja suunnatonta tuhlausta. :D Ruokakaupassa miesten ostoskorit tai –kärryt pursuavat usein limsoja, energiajuomia, kaljaa, makkaraa, pitsaa, sipsejä....Sama kuin laittaisi rahaa kankkulankaivoon ja vielä oman terveytensä kustannuksella.
Sitten vielä esimerkki omasta elämästä: Olin itse juuri noin vuoden työttömänä, ja elin hyvin pienillä rahoilla. Työkkäriraha, asumistuki ja toimeentulotuki yhdessä nettona n. 870 €/kk Minulla on eräs pieni, mutta krooninen terveysongelma, jonka hoitamiseen/terveyden ylläpitämiseen menee 50-75 euroa kuukausittain. Hoito ei tapahdu julkisella puolella, joten sossu ei huomioinut sitä terveydenhoitokuluina.
Jos minulla ei olisi tuota ongelmaa, olisin voinut käyttää tuon 600-900 € vuodessa johonkin muuhun....vaikkapa matkusteluun. Jos olisi ollut hirveä hinku päästä jonnekin, olisin voinut nipistää vielä pari kymppiä kuukaudessa parista harrastuksestani.
En siis pidä mitenkään outona, jos työtön tai opiskelija matkustaa kerran vuodessa jonnekin. Äkkilähtöjä saa halvalla eikä matkalla ole aina pakko niin hirveästi törsätä. Jos matkustamsta rakastaa, niin voi tinkiä jostain muusta.Ei kukaan normi ekoihminen suosi matkustamista. Harrastuksena se on huikean itsekästä, työssäkäyntialueena vielä menettelee (esim. spr/ africa 6kk).
Yrittäjänä yli 30 v toimineena en ole edes pystynyt matkustamaan muuten kuin työasioissa. Ei ole lomia.
- mies 28v
- Nainen joka pynttää naaman täyteen meikkiä
- juoksee merkivaatteiden perässä kaiken vapaa-ajan
- kuvittelee että omat mielipiteet on aina oikeat
- kaakattaa ja vouhottaa julkkisjutuista yms. tyhjänpäiväisestä
- elämässä tärkeintä on tyttöjen illat
- haaveilee rikkaasta miehestä joka maksaisi kaiken - Roooosa
mies tai nainen
- haukkuu muita
- kokee olevansa über älykäs ja tuo sitä esiin
- suvaitsematon
- katsoo itsestään poikkeavia ihmisiä nenänvartta pitkin
- leuhii omaisuudellaan
- krooninen rahapula ja siltikin rahaa merkkivaatteisiin ja laukkuihin
- valittaa rahapulaa ja on baarissa ryyppäämässä viikottain
- arvottaa ihmiset ulkonäön perusteella
- on kateellinen
- arvottaa ihmisiä omaisuuden tai koulutuksen perusteella
- väheksyy vähemmän kouluttautuneita työssä olevia
- pyrkii siipeilemään
- ei kestä eriäviä mielipiteitä
- jne. - PiiviHee
Mies joka,
-ei omaa huumorintajua
-puhuu vaan työstään
-ei uskalla pukeutua persoonansa mukaan
-on tapojensa orja
-on perfektionisti ja/tai suorittaja
-näkee vaan pintapuolen kaikessa
-sanallisesti vajaa, huono keskustelija
-ei osaa haaveilla- Äijä vaan
Hyvänoloinen lista, , ,siis olen mies joka yrittää elää niin ettei tuo listasi sovi minuun, , no tuo pukeutumis kohta kyllä ei sovi, nimittäin annan vaimoni valita vaatteet itselleni,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664