X:n kanssa yhteistä vapaa-aikaa.Ok?

ocean1

Olemme tehneet päätöksen erota helmikuun puolessa välissä 21 vuoden jälkeen . Asunto on myynnissä ja muutamme erillemme kun saadaan asunto myytyä. MUTTA emme toistaiseksi ole kumpikaan laittaneet avioeropapereita eteenpäin vaan ajattelimme aluksi asua asumuserossa ja katsoa mitä tulevan pitää.

Miten muilla on mennyt?
Mieheni on herännyt kuin jostain horroksesta. Soittelee päivittäin minulle, suunnittelee matkoja, ja haluaa seksiä entistä enemmän... Muuten minulle sopisi olla sovussa mutta jos olemme päättäneet erota niin eikö tämänkaltainenkin toimita pitäisi loppua? ei seksiä, ei yhteisiä matkoja jne.
Onko muilla samanlaista?

9

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riina*

Tuossa on jotain kusetuksen makua, mielistelyä. Miksi ette laita eroa vireille? Menisi nuo ositusasiat siten mutkattomammin. Onko asunnosta puolet sinun?

"olemme päättäneet erota". Miksi ette sitten eroa? Ero tarkoittaa nimenomaan sitä, että erotaan. Sori, mutten ymmärrä tuommoista vehtaamista ollenkaan.

• ocean1

Joo, en minäkään. Enkä haluisi että hän soittelisi minulle päivittäin. Hän varmaan yrittää että peruisin eron ja minä yritän ettei hän heittäydy hankalaksi ennen asunnon myyntiä, sillä siihen voi mennä k a u a n. Lisäksi meillä ei ole varaa muuttaa erillemme ennenkuin talo on myyty.
        Seksin harrastaminen on minulle ihan ok, sillä en jaksaisi juosta baareissa ja pongata sieltä mitään randomeita enkä haluakkaan mitään vakavaa suhdetta niin kauan kun asutaan samassa osoitteessa.

• hyvä niin
        ocean1 kirjoitti:

Joo, en minäkään. Enkä haluisi että hän soittelisi minulle päivittäin. Hän varmaan yrittää että peruisin eron ja minä yritän ettei hän heittäydy hankalaksi ennen asunnon myyntiä, sillä siihen voi mennä k a u a n. Lisäksi meillä ei ole varaa muuttaa erillemme ennenkuin talo on myyty.
        Seksin harrastaminen on minulle ihan ok, sillä en jaksaisi juosta baareissa ja pongata sieltä mitään randomeita enkä haluakkaan mitään vakavaa suhdetta niin kauan kun asutaan samassa osoitteessa.

no jos tämä kaikki on sinulle ok, niin ei siinä mitään. jos et satuta itseäsi, niin kaikki ok. Tee ihan omien mieltymyksien mukaan. Mies ei sinua pakota, ja jos haluat, niin anna mennä. Ole kuitenkin tarkkana.

• ocea1
        hyvä niin kirjoitti:

no jos tämä kaikki on sinulle ok, niin ei siinä mitään. jos et satuta itseäsi, niin kaikki ok. Tee ihan omien mieltymyksien mukaan. Mies ei sinua pakota, ja jos haluat, niin anna mennä. Ole kuitenkin tarkkana.

Minulle tämä on ok. Mutta onko muilla ollut vastaavia tilanteita erotessaan? minulla on kuitenkin sellainen kutina, että tyyntä myrskyn edellä...

• ldldldldldldldldl

Onko miehellä taloudelliset asiat motiivina (yrittää jotenkin hämätä sinua), löytänyt uuden naiset (yrittää korvata sen sinulle), muuten vaan pienessä hyvässä soittelee. Tiedä häntä, itse olisin terävänä näissä jutuissa. Jotenkin haiskahtaa. Jos e haluaisi takaisin, kyllä miehesi sen sinulle sanoisi suoraan, miksi ei

• ihme jahkailua

Ei ole samanlaista. Meillä eropäätöksen jälkeen ei todellakaan enää harrastettu seksiä tai tehty yhteisiä matkoja vaikka hetken aikaa saman katon alla asuttiikin. Rakkaus loppui ja mä en pysty edes seksiin, jos ei ole tunteita toista kohtaan.

Tulee sun kertomasta mieleen, että eropäätös on hetken mielijohde. Onko näin? Jos oikeasti haluat miehestä erota, suosittelen muuttamista muualle asumaan. Ei asunnon myyntiä tarvitse saman katon alla odotella.

Ihme jahkailua teillä.

• 9i0'i0´å

Sama juttu täällä. Vuoden X maaliskuussa tehtiin eropäätös ja aloin etsiä uutta asuntoa itselleni ja tyttärelleni - ex:n kanssa sovittiin, että hän lunastaa minut ulos vanhasta kodista. Kevät meni asuntoesittelyissä juosten, kunnes juhannuksen tienoossa oli muuton aika. Seksi oli loppunut jo alkuvuodesta, en vain kertakaikkiaan pystynyt, kun rakkaus ja toista kohtaan tuntemani luottamus olivat hiipuneet pois. En harrasta seksiä "seksin vuoksi", vaan siksi, että rakastan ja haluan sitä toista osapuolta. Ainut yhteinen "matka" taisi olla Korkeasaaressa käynti kolmistaan juuri viikko-pari ennen muuttoa.

Onkohan nyt niin, aloittaja, ettei teidän eroajatuksenne ole kovin syvällisesti mietitty ollenkaan..? Tai ehkä sinun osaltasi on - mutta ei ainakaan miehen osalta, en tuollaista käytöstä oikein voi muulla tavoin ymmärtää kuin että yrittää pitää sinusta kiinni? Ja kuten kirjoitat, "ihme jahkailua", ei asunnon myyntiä saman katon alla tarvitse odotella.

• Sama tilanne

Kyse on varmaan siitä,että miehesi ei halua erota sinusta. Elän itse parasta aikaa samankaltaista elämäntilannetta kuin miehesi. Vaimoni on lähdössä pois yhteisestä kodistamme ja eropaperit odottavat allekirjoitustaan. Meillä tilanne siltä osin toinen, että vaimollani on toinen mies ollut jonkin aikaa kuvioissa ja vaimoni tuntuu kaipaavan häntä jatkuen. Minä parka yritän tässä vielä toivoa, että kaikki muuttuisi entiselleen mikä tietenkin on puhdasta itsepetosta, mutta minkä teet kun jotain tunteita vaimoa kohtaan vielä on ja se näkyy mm. siinä että lähetän hänelle kerran päivässä tekstiviestin jostakin asiasta ja toisinaan sanon hänelle suoraan, että en haluasi tätä eroa enkä ymmärrä tämän eron syitä. Asiat ovat olleet meillä suht`hyvin. Kaikki tämä on minulle suurta elämänmuutosta ja ottaa oman aikansa sopeutua tähän kaikkeen. Ehkä yksinäisyys on se mitä eniten pelkään tässä muutoksessa.

• Sinä päätät

Kaikkihan on kiinni siitä mitä sinä haluat. Me päätimme erota viime syksynä ja silti asuimme yhdessä vielä 2 kk kunnes itse löysin vuokra-asunnon ja muutin pois. Sinä aikana kun asuimme yhdessä, oli meillä vielä seksiä vaikka olikin päätetty erota. Olimme kuitenkin olleet yhdessä melkein 20 vuotta, koko aikuisikämme, joten tuntui vaikealta laittaa kaikki poikki kerrasta vaikka molemmat ajattelimme että ero on ainoa oikea asia tässä kohdassa elämää. Toivoin aina että voimme pysyä väleissä, koska lapset kuitenkin on yhteiset ja samoin kaikki muistot pitkältä ajalta. No, yrityksestä huolimatta mies oli katkera erosta lopulta ja pari kk oli tosi hankalaa kun muutin pois. Mutta lopulta ex mies tajusi myös ettei katkeruus ja toisen haukkuminen auta asiaa ja nyt olemme olleet ihan hyvissä väleissä, jopa lasten kanssa harrastaneet yhdessä vaikka emme olekaan enää naimisissa toistemme kanssa. Ajattelen kuitenkin että se mitä tapahtuu, ei kuulu kenellekään muulle. Te toimitte ihan niinkuin teistä hyvältä tuntuuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe