Hei! Kysyisin että mikä on jousiammunan (harrastuksena) ikäraja? Olen 11 vuotias todella jousiammunnasta innostunut tyttö ja haluaisin aloittaa harrastuksen mahdollisimman pian.
Ikäraja
11vuotiastyttö
1
282
Vastaukset
- Jousimieskö
Ei tuossa varsinaisesti mitään ikärajaa ole. Pääasia on, että omaa rittävän pitkäjänteisyyden harjoitteluun ja ymmärtää varomääräykset. Jousi on kuitenkin vaarallinen ase jolla voi saada suurta vahinkoa aikaiseksi jos ei ole huolellinen. Jousia on lukuisia eri "vahvuuksia" ja joukosta löytyy varmasti sopiva lähes kaiken ikäisille. Ainakin jotkut seurat edellyttävät, että kovin nuorilla harrastajilla tulee olla vanhempi mukana harjoituksissa. Kannattaa olla rohkeasti yhteydessä lähimpään jousiammuntaseuraan ja kysyä heiltä paikallisia suosituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699