Hannele Posio!

Etelän mies

Tapasimme Posiolla vuonna 1996 kesällä.
Lähetit postia vielä samana vuonna vaalealle etelän miehelle.
Asuit tuossa kylänraitilla Posio hotellin lähellä.
Jos joku tunnistaa niin saisinko yhteystietoja.

15

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä kehtaakin.....

      Saatana,minä tunnistin heti....nimittäin sinut,helvetin etelännahjus,joka yritit vokotella minun rakkaan Hannelooran,ja tartutit häneen parantumattoman etelänsankkerin,johon ei mikään kuuri tepsi.PERKELE.
      Sinulle ei mitään yhdyntätietoja lähetellä,pysy vaan siellä etelässä,ja vedä handyyn,niinkuin tähänkin asti.

      • Etelän mies

        Älähän nyt ukkeli säiky, olen tällä hetkellä jo majoittunut Hotelli Posioon ja tavannutkin hannelin,ai jai ku naitattaa


      • Olikin kiertopalkint
        Etelän mies kirjoitti:

        Älähän nyt ukkeli säiky, olen tällä hetkellä jo majoittunut Hotelli Posioon ja tavannutkin hannelin,ai jai ku naitattaa

        Vai sinne se Hanski menikin,vaikka sanoi menevänsä Tuijan luo yökylään?
        Perkele,nyt on etsittävä Eriksonnin äänenvaimentaja,ja lähettävä pikaisesti HoPoon.


    • Etelän mies

      Jep olikin yökylässä Posio hotelissa etelän miehen kaa monesti!

      • Iam lone again

        Voihan vit#u.Tommosia nuo saatanan jakorasiat ovat,on kai ruvettava ettiin uutta Hannelooraa.


      • Etelän mies
        Iam lone again kirjoitti:

        Voihan vit#u.Tommosia nuo saatanan jakorasiat ovat,on kai ruvettava ettiin uutta Hannelooraa.

        Ja melkoinen jakorasia ollut poissa olessani,sama kuin polkis tulpatonta mopoa käyntiin.


      • tikitkö pelastus
        Etelän mies kirjoitti:

        Ja melkoinen jakorasia ollut poissa olessani,sama kuin polkis tulpatonta mopoa käyntiin.

        Perkules,kunhan tarkemmin ajattelen,taidat olla oikeassa,minustakin on tuntunut kuin heittäis ranskanpullan messuhalliin.
        Hyvä,että päästiin eroon tuosta Horolan Elinasta.


      • Just`joo
        tikitkö pelastus kirjoitti:

        Perkules,kunhan tarkemmin ajattelen,taidat olla oikeassa,minustakin on tuntunut kuin heittäis ranskanpullan messuhalliin.
        Hyvä,että päästiin eroon tuosta Horolan Elinasta.

        Oletteko TE nyt oikein ihan viisaita?


      • Entäs Hannen äö
        Just`joo kirjoitti:

        Oletteko TE nyt oikein ihan viisaita?

        Just`joo,kyllä me varmaan ollaan,mäkin kävin mensan testissä,ja sain lukemaksi 32.Se kuullostaa tosi korkealta.


      • Just`joo
        Entäs Hannen äö kirjoitti:

        Just`joo,kyllä me varmaan ollaan,mäkin kävin mensan testissä,ja sain lukemaksi 32.Se kuullostaa tosi korkealta.

        Kakruilla pätemisen tarve?


    • Vammalan mies

      Totta tosiaan olishan se yhteystietokin ihan jees! "saada"!
      Kirjoittajat jopa käyttävät nimimerkkiäni kirjoituksissaan,joten päätin antaa oikean paikakunnan Hannelen tiedoksi.

      • Pösilö

        Missäs sinulla se Vamma on?.Pärjäätkö Hannelen kanssa?


      • Etelän mies
        Pösilö kirjoitti:

        Missäs sinulla se Vamma on?.Pärjäätkö Hannelen kanssa?

        Missäs pösilö oli maantiedon tunneilla kun ei tiedä etes suomen paikkakuntiakaan varmaan pösilässä!


      • aivoinvalidi
        Etelän mies kirjoitti:

        Missäs pösilö oli maantiedon tunneilla kun ei tiedä etes suomen paikkakuntiakaan varmaan pösilässä!

        Pösilässähän minä,mistä tiesit?Mutta olisit itse ollut vaikka Karkkilasta,se kuulostais makeammalta,kuin tuo invalitipaikka.


    • tapsa3

      Hannelelle Hyvää Joulua sekä Onnellista Uutta Vuotta!
      ps. kesällä nähdään
      t.etelän mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe