Hannele Posio!

Tapasimme Posiolla vuonna 1996 kesällä.
Lähetit postia vielä samana vuonna vaalealle etelän miehelle.
Asuit tuossa kylänraitilla Posio hotellin lähellä.
Jos joku tunnistaa niin saisinko yhteystietoja.
15734
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Saatana,minä tunnistin heti....nimittäin sinut,helvetin etelännahjus,joka yritit vokotella minun rakkaan Hannelooran,ja tartutit häneen parantumattoman etelänsankkerin,johon ei mikään kuuri tepsi.PERKELE.
Sinulle ei mitään yhdyntätietoja lähetellä,pysy vaan siellä etelässä,ja vedä handyyn,niinkuin tähänkin asti.

Äänestä
  • Älähän nyt ukkeli säiky, olen tällä hetkellä jo majoittunut Hotelli Posioon ja tavannutkin hannelin,ai jai ku naitattaa

Äänestä

• Etelän mies kirjoitti:

Älähän nyt ukkeli säiky, olen tällä hetkellä jo majoittunut Hotelli Posioon ja tavannutkin hannelin,ai jai ku naitattaa

Vai sinne se Hanski menikin,vaikka sanoi menevänsä Tuijan luo yökylään?
    Perkele,nyt on etsittävä Eriksonnin äänenvaimentaja,ja lähettävä pikaisesti HoPoon.

Äänestä

Jep olikin yökylässä Posio hotelissa etelän miehen kaa monesti!

Äänestä
  • Voihan vit#u.Tommosia nuo saatanan jakorasiat ovat,on kai ruvettava ettiin uutta Hannelooraa.

Äänestä

• Iam lone again kirjoitti:

Voihan vit#u.Tommosia nuo saatanan jakorasiat ovat,on kai ruvettava ettiin uutta Hannelooraa.

Ja melkoinen jakorasia ollut poissa olessani,sama kuin polkis tulpatonta mopoa käyntiin.

Äänestä

• Etelän mies kirjoitti:

Ja melkoinen jakorasia ollut poissa olessani,sama kuin polkis tulpatonta mopoa käyntiin.

Perkules,kunhan tarkemmin ajattelen,taidat olla oikeassa,minustakin on tuntunut kuin heittäis ranskanpullan messuhalliin.
    Hyvä,että päästiin eroon tuosta Horolan Elinasta.

Äänestä

• tikitkö pelastus kirjoitti:

Perkules,kunhan tarkemmin ajattelen,taidat olla oikeassa,minustakin on tuntunut kuin heittäis ranskanpullan messuhalliin.
    Hyvä,että päästiin eroon tuosta Horolan Elinasta.

Oletteko TE nyt oikein ihan viisaita?

Äänestä

• Just`joo kirjoitti:

Oletteko TE nyt oikein ihan viisaita?

Just`joo,kyllä me varmaan ollaan,mäkin kävin mensan testissä,ja sain lukemaksi 32.Se kuullostaa tosi korkealta.

Äänestä

• Entäs Hannen äö kirjoitti:

Just`joo,kyllä me varmaan ollaan,mäkin kävin mensan testissä,ja sain lukemaksi 32.Se kuullostaa tosi korkealta.

Kakruilla pätemisen tarve?

Äänestä

Totta tosiaan olishan se yhteystietokin ihan jees! "saada"!
Kirjoittajat jopa käyttävät nimimerkkiäni kirjoituksissaan,joten päätin antaa oikean paikakunnan Hannelen tiedoksi.

Äänestä
  • Missäs sinulla se Vamma on?.Pärjäätkö Hannelen kanssa?

Äänestä

• Pösilö kirjoitti:

Missäs sinulla se Vamma on?.Pärjäätkö Hannelen kanssa?

Missäs pösilö oli maantiedon tunneilla kun ei tiedä etes suomen paikkakuntiakaan varmaan pösilässä!

Äänestä

• Etelän mies kirjoitti:

Missäs pösilö oli maantiedon tunneilla kun ei tiedä etes suomen paikkakuntiakaan varmaan pösilässä!

Pösilässähän minä,mistä tiesit?Mutta olisit itse ollut vaikka Karkkilasta,se kuulostais makeammalta,kuin tuo invalitipaikka.

Äänestä

Hannelelle Hyvää Joulua sekä Onnellista Uutta Vuotta!
ps. kesällä nähdään
t.etelän mies

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Etelän mies kirjoitti:

Tapasimme Posiolla vuonna 1996 kesällä.
Lähetit postia vielä samana vuonna vaalealle etelän miehelle.
Asuit tuossa kylänraitilla Posio hotellin lähellä.
Jos joku tunnistaa niin saisinko yhteystietoja.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu