Kokemuksistani kirjan,osittain ihan hauskaa ja opettavaista tarinaa ja vähemmän hyvää juttua.
Mun kielioppi ja kirjoitustaidot ihan peestä..
Mutta suullinen ilmaisu on hyvää voisin kertoa 3 romaanin mittaisen tarinan,nettitreffeistä ja helposta pillusta johon jäin koukkuun..Varmasti tulisi hyvä opus..
Mistä löytäisin hyvän kirjoittajan ? voisi tehdä
5
59
Vastaukset
- terveisiä perseestä!
kukaan ei sun kirjojas kaipaa!
- lottamari.
Minulla on työn alla käsikirjoitus/tutkielma naisten kokemuksista petetyiksi ja huijatuiksi tulemisesta nettitreffimaailman kautta. Minulle voit laittaa materiaalia, koska nettipelurin oma kertomus osiota siinä ei vielä olekaan.
- äitis
Älä valehtele lottamari. Sinähän olet 38 vuotias vanha mies.
- lottamari.
äitis kirjoitti:
Älä valehtele lottamari. Sinähän olet 38 vuotias vanha mies.
Se oli se minuksi tekeytynyt huijari lottamari?, johon olet törmännyt. En ole mies vaan harrastekirjailija tutkijanainen. Näin naistepäivän kunniaksi olisi pitänyt teokseni saada valmiiksi, mutta materiaalia on niin paljon tutkittavana ja käsiteltävänä, että se on isompi työ kuin osasin odottaakaan.
- Hiirinen
Kysy tuolta Ikävä -puolelta.
Oletko kenties vammainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 243712
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402712Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532270Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131739Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621231Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194