Varokaa miehet äskettäin eronneita yh-äitejä. Joudutte vain koston välineeksi muijan ex.älle. Eronnut rouva yrittää parantaa menetettyä itseluottamustaan laastarisuhteilla ja kaikennäköisillä kännisekoiluilla. Kun yh-huomaa että nuoruus ja kauneus on eilispäivää, niin katkeroidutaan ja yritetään kostaa koko maailmalle. Tälläisessa suhteessa menee vain rahat uudelta mieheltä, ja saa katkeroituneen yh-äidin loppuelämänsä riesaksi haukkumisineen ja häiriköintineen.
Koston välikappale
15
300
Vastaukset
- vesipisara
No just joo, voi hitto, mitä porua!
Jos oma arviointikykysi on pettänyt ja olet alkanut suhteeseen tällaisen ongelmallisen tapauksen kanssa, mitä sitten? Ei se kaikista eronneista rouvista samanlaisia tee. Aivan omaa tyhmyyttäsi, jos joku on rahasi päässyt viemään!
Viisi vuotta erosta ja tässä pitkät yöunet rankan työviikon jälkeen nukkuneena juon kahvia YKSIN. Lapset ovat isällään ja nautin siitä, ettei kukaan mies ole määräämässä tekemisistäni! Saan olla rauhassa, mennä ja tulla miten haluan. En välttele sosiaalisia kontakteja, vaan käyn ulkona ja harrastuksissa - ja saan huomiota miehiltä. Viiden vuoden aikana on vastaan tullut tasan yksi mies, josta olen ajatellut, että voisin jopa tinkiä henk koht vapaudestani hänen vuokseen. Minulla ei ole ollut eikä ole mitään "kostettavaa" kenellekään, puhumattakaan koko maailmasta. Ikää on 40 , mutta mitä sitten, jokainen meistä vanhenee, kuka enemmän ja kuka vähemmän kauniisti. Ei minun tarvitsekaan alle 3-kymppisille kolleille kelvata! Olen aina tienannut itse rahani, joten en tarvitse miestä elättäjäkseni eivätkä lapseni tarvitse uutta isää, heillä on hyvä isä kaiken aikaa. - ei jämä-ämmille
Juot kahvia yksin koska olet pudonnut pois miesmarkkinoilta. Kaltaisillesi "itsenäisille" hempukoille kelpaa kyllä miesten tarjoamat ruuat ja ulkomaanmatkat, kunhan enää ei tarvitse itse ottaa vastuuta mistään. Yhteiskunta o n tehnyt yh-äideistä täysin flekmaattisia apurahojen ja elatusmaksujen odottajia. Edut kyllä kelpaa, vastuu ei. Jää vain loputon katkeruus ex miestä kohtaan jota yritetään parantaa purkamalla pahaa syytömiin miehiin.
- Suora kysymys
Miten minusta vaikuttaa siltä että sä olet katkera jollekin yh-äidille. Jätettiinkö sinut?
- vesipisara
Kylläpäs sinua nyt kyrsiikin yh:t, voi voi.. Kannattaa varmaan pysyä sisällä lukkojen takana turvassa, ettei joku elättäjän puutteessa oleva katkera munahaukka iske kimppuun!
Kukapa sitä lehmää ostaa, jos maitoa haluaa... Siksi join tänään aamukahvini yksin. Ennemmin juon jatkossakin sen yksin kuin törmään esim kaltaiseesi luuserille haiskahtavaan yleistäjään. Maksan ja valitsen itse ruokani ja matkani, samoin kuin lasteni ruuat ja matkat. Käyn töissä ja lyhennän asuntolainaa, kuten monet muutkin eli en ole tukien varassa eläjä. Totta kai lasten isä maksaa elarit, mutta kohtuulliset sellaiset, koska intresseihini ei kuulut, että mukava ihminen joutuisi kuseen ahneuteni vuoksi. En ole exälle katkera, miksi olisinkaan? Ei ole yksin hänen syynsä, ettemme sopineet yhteen, suhteemme toimii paremmin kavereina. - Matti47.
Näitä jätetyksi tulleita ja tätä kautta naisiin katkeroituneita miehiä riittää. Miehenä ihan hävettää tällainen yh-äitien solvaaminen.
- joppe jou
Matti47. kirjoitti:
Näitä jätetyksi tulleita ja tätä kautta naisiin katkeroituneita miehiä riittää. Miehenä ihan hävettää tällainen yh-äitien solvaaminen.
Et sinä vaikuta mieheltä, tekstisi peruteella. Enemmän ämmältä.
- tosimies 18"
vesipisara kirjoitti:
Kylläpäs sinua nyt kyrsiikin yh:t, voi voi.. Kannattaa varmaan pysyä sisällä lukkojen takana turvassa, ettei joku elättäjän puutteessa oleva katkera munahaukka iske kimppuun!
Kukapa sitä lehmää ostaa, jos maitoa haluaa... Siksi join tänään aamukahvini yksin. Ennemmin juon jatkossakin sen yksin kuin törmään esim kaltaiseesi luuserille haiskahtavaan yleistäjään. Maksan ja valitsen itse ruokani ja matkani, samoin kuin lasteni ruuat ja matkat. Käyn töissä ja lyhennän asuntolainaa, kuten monet muutkin eli en ole tukien varassa eläjä. Totta kai lasten isä maksaa elarit, mutta kohtuulliset sellaiset, koska intresseihini ei kuulut, että mukava ihminen joutuisi kuseen ahneuteni vuoksi. En ole exälle katkera, miksi olisinkaan? Ei ole yksin hänen syynsä, ettemme sopineet yhteen, suhteemme toimii paremmin kavereina.Olisiko siinä vaiheessa kun alko haarukoitaan levittelemään, kannattanut miettiä että suhde voisi toimia paremmin ilman lapsien kärsimystä kaveripohjalta.
Kaltaisiasi agressiivisia yh-humppamakkaroita on nykyään baarit pullollaan.
- tosi on
Juu näitä vain rusinat pullista syöviä yh-äitejä on Suomessa enemmän nykyään kuin lutikoita.
- nouhätä
Tota noin, kyllä niitä rusinoita syöviä miehiäkin on. Luulen jopa. että paljon enämpi kuin naisia.
Kokemusta on juuri sellaisesta miehestä. Lapsen rahat kelpasi mutta lapsi ei.
Olen myös jo vuosia sitten eronnut, juon aamukahvini useimmiten yksin koska minulla on uusi mies jonka kanssa en ole suostunut muuttaan yhteen.
Kokemani perusteella haluan pitää oman elämän, oman vapauden, päättää itse omista rahoistani ym.
Kumppanillani on myös lapsia edellisistä liitoista, kun tavattiin niin hänen exällä oli huoli, että mies tuhlaisi lapsille kuuluvia rahoja minuun. Tuon kuultuani päätin, että lusikoita ei laiteta samaan laatikkoon, pidetään erilään niin ei exälläkään huolta. - hieno ihminen
nouhätä olet harvinaisen älykäs ihminen.
Varmasti elämäsi on parempaa ja turhaan et tee lapsillekaan painajaista kodista.
Enemmän kaltaisijasi ihmisiä.
Olet itsenäinen ja silti onnellista elämää viettävä ihminen. Hienoa.- nouhätä
hieno ihminen. Kiitos. Meillä arvostetaan kummankin jälkikasvua. HArrastetaan asioita yhdessä lastenkin kanssa mutta pidetään kuitenkin oma koti omana.
- ei jämä-ämmille
Lapset kärsii aina hiljaisesti avioerossa. Se että yh-äiti raahaa uusia isäehdokkaita lapsen ainoaan turvapaikkaan kotiinsa, saa lapsen maailman romahtamaan lopullisesti.
Rahalle ja muulle perso yh-äiti on viimeinen henkilö huolehtimaan lapsistaan vaan huostaanotto olisi huomattavasti parempi vaihtoehto. Mikään raha maailmassa ei riitä yh-äitien eheyttämiseen.
Vaikka ne suunapäänä ovatkin joka puolella etuuksia vaatimassa. - nina*
"Kun yh-huomaa että nuoruus ja kauneus on eilispäivää, niin katkeroidutaan ja yritetään kostaa koko maailmalle!"
Höpöhöpö :) - Moukka olet ap
Jaa,a. Etkös sinä Ap-mies usko koskaan vanhenevasi? Miksi sitten olet jo nyt katkeroitunut ja vihaat yh-äitejä? Elele sinä yksinäsi ja jätä seurusteluhommat fiksummille.
- toinen moukka
aloittaja taitaapi vaan olla nainen. Kaikki ei ole sitä, miltä näyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583