Näyttää homolta?

heerh

En nyt taas tiennyt mihin tämänkin kuuluisi, mutta ongelma on siis se, että useammin kuin kerran minulle on (känniset) naiset kysyneet turhia kainostelematta, että olenko homo. Kuulemma näytän ja vaikutan sellaiselta..

Ja, kun en yhtään tiedä mikä sellaisen vaikutelman antaa. En riuhdo kylillä nahkahousuissa koppalakki päässä enkä puhu pikkurilli pystyssä tai muitakaa stereotyyppisiä "homomaisia" asioita...

Jos useammat kerran ovat kehdanneet tuollaista kysyä niin kuinkahan moni sitä niin ajattelee, mutta ei kehtaa sanoa? Selittäisi kyllä osaltaan semihuonoa naismenestystä...

16

2285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin

      Ei homoja voi lokeroida mihinkään eri karsinaan, eikä niillä ole mitään tiettyjä kriteereitä mitä yrität tuossa luetella. Vaan homot ovat ihan tavallisia miehiä kuten kaikki muutkin. Ainoa ero on vain se että homot tykkäävät samasta sukupuolesta kuten heterot taas vastakkaisesta. Ainoa mistä homon voi tunnistaa päältä päin on se että näkee 2 poikaa joko suutelemassa tai kävelemässä käsi kädessä. Mistään muusta niitä ei voi tunnistaa niin kuin ei heteroitakaan.

    • aaapee

      No kyllä kai minä nyt tiedän mikä homo on ja siksi kysyinkin, että miksi minua "aina" sellaiseksi luullaan... Ja kyllä niitä on ihan selviä tapauksia vaikkei näkisikään nuoleskelemassa kenenkään kanssa..

    • miun näkemys

      No jos luulen itse jotakuta miestä homoksi, niin se on sen takia, kun he tuntuvat olevan liian hyviä minulle: he eivät ikinä riitele turhasta, osaavat pukeutua ok:n näköisesti, heillä on makeat tukat ja pitävät hygienistaan huolta. Ovat aivan mahdottoman hyvää seuraa, uskaltavat olla hassuja, tanssia ja laulaa! Kaiken huipuksi suurin osa heistä ovat hyviä kuuntelemaan ja ottavat tosissaan murheet, kun kukaan muu ei usko, että mitään on edes tapahtunut.

      Uskon, että sinä olet vain niin hyvä persoona itsekkin, että sinua saatetaan luulla homoksi sen takia.

      • fag hag

        Tuollaiset homot on just parhaita tyyppejä ja ihmisiä!

        Rajanveto jättekiva homo / metroseksuaali, itsestään keskivertojunttia paremmin huolehtiva, hyvä tyyppi.


    • gffggfgfgf

      Jos olet iloinen ja puhelias ja pukeudut kireisiin tai värikkäisiin vaatteisiin. Oletko liian sliipattu? Tukka muotoiltu ja jopa kulmakarvat nypitty? Korvis? Katso julkkishomojen kampauksia. Onko sinulla samanlainen?

    • fgjfj

      No en todellakaan mikään moottoriturpa ole. Suosin kyllä enemmän semikireitä T-paitoja kuin löysiä. Minkäänlaisia lävistyksiä ei ole missään, tukan kyllä pidän siistinä ja aina kupille lähtiessä pistän geelillä pystyyn, mutta sen nyt ei luulisi kenestäkään vielä edes homon näköistä tekevän.

      • nuorimies25vee

        Pukeutuminen vaikuttaa. Mulla oli viimekesänä sama ongelma, ja pääsin siitä eroon muuttamalla pukeutumistyyliä. Käytin melko kireitä vaatteita (olen hoikka, ne vaan näyttää hyvältä omasta mielestäni)
        Nykyisin käytän edelleen HYVIN ISTUVIA vaatteita, mutta esim. farkut olen ostanut kokoa isompana. Kireät paidat vaihdoin vaan slim fit kauluspaitoihin. Jätin myös kaulakorun pois.
        Hiukset laitan edelleen ja huolehdin hygieniasta. Nykyisin näytän (luulen ainakin näyttäväni) tyylikkäältä herrasmieheltä. Pikkutakkikin istuisi, mutta en ole käyttänyt.

        Käytös vaikutti myös. Itsevarmasti ennen menin yksin tanssimaan tanssilattialle. Siitäpä ne monet luuli homoksi, kun tanssin. Minusta se on hauskaa, tykkäsin tanssia yksinkin. No, nykyisin tanssin vain, jos saan tytön mukaani.

        Olin ennen ja olen nykyäänkin liikkeellä yksin. Se herättää A) homoksi haukkumista B) tytöt arvaa, että olen pelimies.

        Minulle tulee tyttöjä toisinaan juttelemaan ihan oma-aloitteisesti, joten pidän tyylini. Eilen sain ennätysmäärän pakkeja, joten tyylikään ei aina pure. Asun pienehkössä kaupungissa (25 000 asukasta) ja yöelämä ei aina ole kovin vilkasta.


      • gffggfgfgf

        Eli kuulostat juuri Sauli Koskinen -tyyppiseltä homolta. Kireät paidat ja geelitukka, sitähän Teuvo Lomankin edustaa. Jos tuohon vielä yhdistyy pillifarkut ja tennarit, niin olet kyllä homojen homo naisen silmissä.

        Koita miettiä vähän maskuliinisempaa pukeutumistyyliä. Vaikka reisitaskuhousut ja löysempiä paitoja tai miehekkäitä kauluspaitoja.
        Kannattaa myös treenata habaa, narukädet edustaa juuri tuota poikahomo-tyyppiä. Treenaaminen tuottaa sinulle lisäksi testosteronia, joka automaattisesti tekee sinusta paljon miehekkäämmän ja superisti paremman näköisen. Alkaa naisiakin kiinnostaa enemmän! Kyllä lihakset ne Miehen tekee!!!


      • nuorimies25vee
        gffggfgfgf kirjoitti:

        Eli kuulostat juuri Sauli Koskinen -tyyppiseltä homolta. Kireät paidat ja geelitukka, sitähän Teuvo Lomankin edustaa. Jos tuohon vielä yhdistyy pillifarkut ja tennarit, niin olet kyllä homojen homo naisen silmissä.

        Koita miettiä vähän maskuliinisempaa pukeutumistyyliä. Vaikka reisitaskuhousut ja löysempiä paitoja tai miehekkäitä kauluspaitoja.
        Kannattaa myös treenata habaa, narukädet edustaa juuri tuota poikahomo-tyyppiä. Treenaaminen tuottaa sinulle lisäksi testosteronia, joka automaattisesti tekee sinusta paljon miehekkäämmän ja superisti paremman näköisen. Alkaa naisiakin kiinnostaa enemmän! Kyllä lihakset ne Miehen tekee!!!

        Vaihdoinkin pukeutumistyyliäni. En mihinkään mallia "teltta" kauluspaitoihin, vaan hyvin istuviin vaatteisiin. Sellaiset, jotka ei kiristä, mutta eivät ole isotkaan.
        Pillifarkkuja en käytä, ihan sopivan kokoiset farkut löytyi (myyjänkin) opastuksella.

        En näe enää tarvetta muuttaa mitään, jos tytöt haluaa tulla mun luo, luulis tyylini olevan okei. Ulkonäön perusteella lähestyvät, muuhan selviää vasta myöhemmin :)
        Harrastan paljon liikuntaa, en ole bodari, mutta sixpäkki näkyy ;) Hoikka ruumiinrakenne on ja pysyy, kun harrastan kestävyyslajeja. Kasvaahan siinä habakin, totta, mutta ei ole tarkoitus ollakaan painonnostaja.

        Mutta olet oikeassa kommentissasi, olkoon ohjeena muillekin saman ongelman kanssa painiville.


      • nuorimies25vee
        gffggfgfgf kirjoitti:

        Eli kuulostat juuri Sauli Koskinen -tyyppiseltä homolta. Kireät paidat ja geelitukka, sitähän Teuvo Lomankin edustaa. Jos tuohon vielä yhdistyy pillifarkut ja tennarit, niin olet kyllä homojen homo naisen silmissä.

        Koita miettiä vähän maskuliinisempaa pukeutumistyyliä. Vaikka reisitaskuhousut ja löysempiä paitoja tai miehekkäitä kauluspaitoja.
        Kannattaa myös treenata habaa, narukädet edustaa juuri tuota poikahomo-tyyppiä. Treenaaminen tuottaa sinulle lisäksi testosteronia, joka automaattisesti tekee sinusta paljon miehekkäämmän ja superisti paremman näköisen. Alkaa naisiakin kiinnostaa enemmän! Kyllä lihakset ne Miehen tekee!!!

        ps. Joidenkin naisten mielestä koskinen voi näyttää hyvältäkin.

        https://www.google.fi/search?q=sauli koskinen&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HSAfU4-TDaKGywOM84D4DQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643&dpr=1

        Osassa kuvista on enempi homoa kuin toisissa.


      • aloittaja234342
        gffggfgfgf kirjoitti:

        Eli kuulostat juuri Sauli Koskinen -tyyppiseltä homolta. Kireät paidat ja geelitukka, sitähän Teuvo Lomankin edustaa. Jos tuohon vielä yhdistyy pillifarkut ja tennarit, niin olet kyllä homojen homo naisen silmissä.

        Koita miettiä vähän maskuliinisempaa pukeutumistyyliä. Vaikka reisitaskuhousut ja löysempiä paitoja tai miehekkäitä kauluspaitoja.
        Kannattaa myös treenata habaa, narukädet edustaa juuri tuota poikahomo-tyyppiä. Treenaaminen tuottaa sinulle lisäksi testosteronia, joka automaattisesti tekee sinusta paljon miehekkäämmän ja superisti paremman näköisen. Alkaa naisiakin kiinnostaa enemmän! Kyllä lihakset ne Miehen tekee!!!

        "gffggfgfgf":lle

        Semikirellä tarkoitin nyt semmoista hyvin istuvaa, en mitään ihonmyötäistä. Sellaiset löysät kolme numeroa liian ison näköiset roikkuvat paidat nyt vaan ovat karmean näköisiä "joumään" osastoon meneviä vaatteita. Ja sama pätee farkkuihin.

        Mitä tukkaan tulee niin aika lailla tälläinen http://s1.hubimg.com/u/5522006_f260.jpg eli ei mitenkään tuollainen kuin tällä Saulilla. Pakko se lyhytkin tukka on geelillä laittaa tai valuu otsalle kuin 15 kesäisillä nörttipojilla konsanaan.

        Ja käyn salilla ja lenkillä ihan tarpeeksi, sitä hauberia ja hartioita löytyy enemmän kuin 90%:lla miehistä. (Anteeksi pieni itsekehu) mutta niinhän bodareitakin pidettiin aikanaan homoina, että tee mitä teet niin pieleen tuntuu menevän.


      • nuorimies25vee
        aloittaja234342 kirjoitti:

        "gffggfgfgf":lle

        Semikirellä tarkoitin nyt semmoista hyvin istuvaa, en mitään ihonmyötäistä. Sellaiset löysät kolme numeroa liian ison näköiset roikkuvat paidat nyt vaan ovat karmean näköisiä "joumään" osastoon meneviä vaatteita. Ja sama pätee farkkuihin.

        Mitä tukkaan tulee niin aika lailla tälläinen http://s1.hubimg.com/u/5522006_f260.jpg eli ei mitenkään tuollainen kuin tällä Saulilla. Pakko se lyhytkin tukka on geelillä laittaa tai valuu otsalle kuin 15 kesäisillä nörttipojilla konsanaan.

        Ja käyn salilla ja lenkillä ihan tarpeeksi, sitä hauberia ja hartioita löytyy enemmän kuin 90%:lla miehistä. (Anteeksi pieni itsekehu) mutta niinhän bodareitakin pidettiin aikanaan homoina, että tee mitä teet niin pieleen tuntuu menevän.

        Huomasin sellaisenkin asian, että älä välitä toisten mielipiteistä. Silloin pärjää parhaiten.


    • kaunis poikako

      Suomeksi, oot liian kaunis mieheksi. Oletko? Tämä on se yksi tekijä, mikä saa aikaan naisissa pelon ja sitä kautta heittäydytään sitten törkeiksi.

      • kaunis mies

        Mitä tarkoitat tuolla pelolla? Siis, että nainen pelkää, että ei kelpaa vai pelkää, että mies on homo?

        Nuorimies 25vee:n jutut nimittäin kuulostaa todella tutulta.

        Itse olen kärsinyt samasta ongelmasta ja miehet tulee välillä iskemään. Ja juu, olen kaunis mies. Aina ollut. Nyt iän myötä on tullut vähän rosoa naamaan ja pidän sänkeä etten ole liian siloposkinen.

        Aika sliipattu look mulla, mutta en mä osaa muutenkaan olla. Slim fit kauluspaidassa näytän mielestäni hyvältä, mutta saan myös pelimies -pakkeja naisilta, vaikken ole.


    • gggrrr

      Naisilla on aina homotutka päällä.Homon hormonit tuoksuvat ja kuukautiskiertonsa herkässä vaiheessa nainen Haistaa homon.Et pääse pakoon.

    • been--there

      Mulla oli sama juttu. Lopuksi selvisi, että se oli vaatteista kiinni. Heteromiehet käyttää yleensä sellaisia vaatteita, jotka ei esim. värinsä puolesta sovi yhteen. Jos miehen vaatteet sopii yhteen, niin miestä luullaan homoksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe