Näyttää homolta?

heerh

En nyt taas tiennyt mihin tämänkin kuuluisi, mutta ongelma on siis se, että useammin kuin kerran minulle on (känniset) naiset kysyneet turhia kainostelematta, että olenko homo. Kuulemma näytän ja vaikutan sellaiselta..

Ja, kun en yhtään tiedä mikä sellaisen vaikutelman antaa. En riuhdo kylillä nahkahousuissa koppalakki päässä enkä puhu pikkurilli pystyssä tai muitakaa stereotyyppisiä "homomaisia" asioita...

Jos useammat kerran ovat kehdanneet tuollaista kysyä niin kuinkahan moni sitä niin ajattelee, mutta ei kehtaa sanoa? Selittäisi kyllä osaltaan semihuonoa naismenestystä...

16

1778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin

      Ei homoja voi lokeroida mihinkään eri karsinaan, eikä niillä ole mitään tiettyjä kriteereitä mitä yrität tuossa luetella. Vaan homot ovat ihan tavallisia miehiä kuten kaikki muutkin. Ainoa ero on vain se että homot tykkäävät samasta sukupuolesta kuten heterot taas vastakkaisesta. Ainoa mistä homon voi tunnistaa päältä päin on se että näkee 2 poikaa joko suutelemassa tai kävelemässä käsi kädessä. Mistään muusta niitä ei voi tunnistaa niin kuin ei heteroitakaan.

    • aaapee

      No kyllä kai minä nyt tiedän mikä homo on ja siksi kysyinkin, että miksi minua "aina" sellaiseksi luullaan... Ja kyllä niitä on ihan selviä tapauksia vaikkei näkisikään nuoleskelemassa kenenkään kanssa..

    • miun näkemys

      No jos luulen itse jotakuta miestä homoksi, niin se on sen takia, kun he tuntuvat olevan liian hyviä minulle: he eivät ikinä riitele turhasta, osaavat pukeutua ok:n näköisesti, heillä on makeat tukat ja pitävät hygienistaan huolta. Ovat aivan mahdottoman hyvää seuraa, uskaltavat olla hassuja, tanssia ja laulaa! Kaiken huipuksi suurin osa heistä ovat hyviä kuuntelemaan ja ottavat tosissaan murheet, kun kukaan muu ei usko, että mitään on edes tapahtunut.

      Uskon, että sinä olet vain niin hyvä persoona itsekkin, että sinua saatetaan luulla homoksi sen takia.

      • fag hag

        Tuollaiset homot on just parhaita tyyppejä ja ihmisiä!

        Rajanveto jättekiva homo / metroseksuaali, itsestään keskivertojunttia paremmin huolehtiva, hyvä tyyppi.


    • gffggfgfgf

      Jos olet iloinen ja puhelias ja pukeudut kireisiin tai värikkäisiin vaatteisiin. Oletko liian sliipattu? Tukka muotoiltu ja jopa kulmakarvat nypitty? Korvis? Katso julkkishomojen kampauksia. Onko sinulla samanlainen?

    • fgjfj

      No en todellakaan mikään moottoriturpa ole. Suosin kyllä enemmän semikireitä T-paitoja kuin löysiä. Minkäänlaisia lävistyksiä ei ole missään, tukan kyllä pidän siistinä ja aina kupille lähtiessä pistän geelillä pystyyn, mutta sen nyt ei luulisi kenestäkään vielä edes homon näköistä tekevän.

      • nuorimies25vee

        Pukeutuminen vaikuttaa. Mulla oli viimekesänä sama ongelma, ja pääsin siitä eroon muuttamalla pukeutumistyyliä. Käytin melko kireitä vaatteita (olen hoikka, ne vaan näyttää hyvältä omasta mielestäni)
        Nykyisin käytän edelleen HYVIN ISTUVIA vaatteita, mutta esim. farkut olen ostanut kokoa isompana. Kireät paidat vaihdoin vaan slim fit kauluspaitoihin. Jätin myös kaulakorun pois.
        Hiukset laitan edelleen ja huolehdin hygieniasta. Nykyisin näytän (luulen ainakin näyttäväni) tyylikkäältä herrasmieheltä. Pikkutakkikin istuisi, mutta en ole käyttänyt.

        Käytös vaikutti myös. Itsevarmasti ennen menin yksin tanssimaan tanssilattialle. Siitäpä ne monet luuli homoksi, kun tanssin. Minusta se on hauskaa, tykkäsin tanssia yksinkin. No, nykyisin tanssin vain, jos saan tytön mukaani.

        Olin ennen ja olen nykyäänkin liikkeellä yksin. Se herättää A) homoksi haukkumista B) tytöt arvaa, että olen pelimies.

        Minulle tulee tyttöjä toisinaan juttelemaan ihan oma-aloitteisesti, joten pidän tyylini. Eilen sain ennätysmäärän pakkeja, joten tyylikään ei aina pure. Asun pienehkössä kaupungissa (25 000 asukasta) ja yöelämä ei aina ole kovin vilkasta.


      • gffggfgfgf

        Eli kuulostat juuri Sauli Koskinen -tyyppiseltä homolta. Kireät paidat ja geelitukka, sitähän Teuvo Lomankin edustaa. Jos tuohon vielä yhdistyy pillifarkut ja tennarit, niin olet kyllä homojen homo naisen silmissä.

        Koita miettiä vähän maskuliinisempaa pukeutumistyyliä. Vaikka reisitaskuhousut ja löysempiä paitoja tai miehekkäitä kauluspaitoja.
        Kannattaa myös treenata habaa, narukädet edustaa juuri tuota poikahomo-tyyppiä. Treenaaminen tuottaa sinulle lisäksi testosteronia, joka automaattisesti tekee sinusta paljon miehekkäämmän ja superisti paremman näköisen. Alkaa naisiakin kiinnostaa enemmän! Kyllä lihakset ne Miehen tekee!!!


      • nuorimies25vee
        gffggfgfgf kirjoitti:

        Eli kuulostat juuri Sauli Koskinen -tyyppiseltä homolta. Kireät paidat ja geelitukka, sitähän Teuvo Lomankin edustaa. Jos tuohon vielä yhdistyy pillifarkut ja tennarit, niin olet kyllä homojen homo naisen silmissä.

        Koita miettiä vähän maskuliinisempaa pukeutumistyyliä. Vaikka reisitaskuhousut ja löysempiä paitoja tai miehekkäitä kauluspaitoja.
        Kannattaa myös treenata habaa, narukädet edustaa juuri tuota poikahomo-tyyppiä. Treenaaminen tuottaa sinulle lisäksi testosteronia, joka automaattisesti tekee sinusta paljon miehekkäämmän ja superisti paremman näköisen. Alkaa naisiakin kiinnostaa enemmän! Kyllä lihakset ne Miehen tekee!!!

        Vaihdoinkin pukeutumistyyliäni. En mihinkään mallia "teltta" kauluspaitoihin, vaan hyvin istuviin vaatteisiin. Sellaiset, jotka ei kiristä, mutta eivät ole isotkaan.
        Pillifarkkuja en käytä, ihan sopivan kokoiset farkut löytyi (myyjänkin) opastuksella.

        En näe enää tarvetta muuttaa mitään, jos tytöt haluaa tulla mun luo, luulis tyylini olevan okei. Ulkonäön perusteella lähestyvät, muuhan selviää vasta myöhemmin :)
        Harrastan paljon liikuntaa, en ole bodari, mutta sixpäkki näkyy ;) Hoikka ruumiinrakenne on ja pysyy, kun harrastan kestävyyslajeja. Kasvaahan siinä habakin, totta, mutta ei ole tarkoitus ollakaan painonnostaja.

        Mutta olet oikeassa kommentissasi, olkoon ohjeena muillekin saman ongelman kanssa painiville.


      • nuorimies25vee
        gffggfgfgf kirjoitti:

        Eli kuulostat juuri Sauli Koskinen -tyyppiseltä homolta. Kireät paidat ja geelitukka, sitähän Teuvo Lomankin edustaa. Jos tuohon vielä yhdistyy pillifarkut ja tennarit, niin olet kyllä homojen homo naisen silmissä.

        Koita miettiä vähän maskuliinisempaa pukeutumistyyliä. Vaikka reisitaskuhousut ja löysempiä paitoja tai miehekkäitä kauluspaitoja.
        Kannattaa myös treenata habaa, narukädet edustaa juuri tuota poikahomo-tyyppiä. Treenaaminen tuottaa sinulle lisäksi testosteronia, joka automaattisesti tekee sinusta paljon miehekkäämmän ja superisti paremman näköisen. Alkaa naisiakin kiinnostaa enemmän! Kyllä lihakset ne Miehen tekee!!!

        ps. Joidenkin naisten mielestä koskinen voi näyttää hyvältäkin.

        https://www.google.fi/search?q=sauli koskinen&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HSAfU4-TDaKGywOM84D4DQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643&dpr=1

        Osassa kuvista on enempi homoa kuin toisissa.


      • aloittaja234342
        gffggfgfgf kirjoitti:

        Eli kuulostat juuri Sauli Koskinen -tyyppiseltä homolta. Kireät paidat ja geelitukka, sitähän Teuvo Lomankin edustaa. Jos tuohon vielä yhdistyy pillifarkut ja tennarit, niin olet kyllä homojen homo naisen silmissä.

        Koita miettiä vähän maskuliinisempaa pukeutumistyyliä. Vaikka reisitaskuhousut ja löysempiä paitoja tai miehekkäitä kauluspaitoja.
        Kannattaa myös treenata habaa, narukädet edustaa juuri tuota poikahomo-tyyppiä. Treenaaminen tuottaa sinulle lisäksi testosteronia, joka automaattisesti tekee sinusta paljon miehekkäämmän ja superisti paremman näköisen. Alkaa naisiakin kiinnostaa enemmän! Kyllä lihakset ne Miehen tekee!!!

        "gffggfgfgf":lle

        Semikirellä tarkoitin nyt semmoista hyvin istuvaa, en mitään ihonmyötäistä. Sellaiset löysät kolme numeroa liian ison näköiset roikkuvat paidat nyt vaan ovat karmean näköisiä "joumään" osastoon meneviä vaatteita. Ja sama pätee farkkuihin.

        Mitä tukkaan tulee niin aika lailla tälläinen http://s1.hubimg.com/u/5522006_f260.jpg eli ei mitenkään tuollainen kuin tällä Saulilla. Pakko se lyhytkin tukka on geelillä laittaa tai valuu otsalle kuin 15 kesäisillä nörttipojilla konsanaan.

        Ja käyn salilla ja lenkillä ihan tarpeeksi, sitä hauberia ja hartioita löytyy enemmän kuin 90%:lla miehistä. (Anteeksi pieni itsekehu) mutta niinhän bodareitakin pidettiin aikanaan homoina, että tee mitä teet niin pieleen tuntuu menevän.


      • nuorimies25vee
        aloittaja234342 kirjoitti:

        "gffggfgfgf":lle

        Semikirellä tarkoitin nyt semmoista hyvin istuvaa, en mitään ihonmyötäistä. Sellaiset löysät kolme numeroa liian ison näköiset roikkuvat paidat nyt vaan ovat karmean näköisiä "joumään" osastoon meneviä vaatteita. Ja sama pätee farkkuihin.

        Mitä tukkaan tulee niin aika lailla tälläinen http://s1.hubimg.com/u/5522006_f260.jpg eli ei mitenkään tuollainen kuin tällä Saulilla. Pakko se lyhytkin tukka on geelillä laittaa tai valuu otsalle kuin 15 kesäisillä nörttipojilla konsanaan.

        Ja käyn salilla ja lenkillä ihan tarpeeksi, sitä hauberia ja hartioita löytyy enemmän kuin 90%:lla miehistä. (Anteeksi pieni itsekehu) mutta niinhän bodareitakin pidettiin aikanaan homoina, että tee mitä teet niin pieleen tuntuu menevän.

        Huomasin sellaisenkin asian, että älä välitä toisten mielipiteistä. Silloin pärjää parhaiten.


    • kaunis poikako

      Suomeksi, oot liian kaunis mieheksi. Oletko? Tämä on se yksi tekijä, mikä saa aikaan naisissa pelon ja sitä kautta heittäydytään sitten törkeiksi.

      • kaunis mies

        Mitä tarkoitat tuolla pelolla? Siis, että nainen pelkää, että ei kelpaa vai pelkää, että mies on homo?

        Nuorimies 25vee:n jutut nimittäin kuulostaa todella tutulta.

        Itse olen kärsinyt samasta ongelmasta ja miehet tulee välillä iskemään. Ja juu, olen kaunis mies. Aina ollut. Nyt iän myötä on tullut vähän rosoa naamaan ja pidän sänkeä etten ole liian siloposkinen.

        Aika sliipattu look mulla, mutta en mä osaa muutenkaan olla. Slim fit kauluspaidassa näytän mielestäni hyvältä, mutta saan myös pelimies -pakkeja naisilta, vaikken ole.


    • gggrrr

      Naisilla on aina homotutka päällä.Homon hormonit tuoksuvat ja kuukautiskiertonsa herkässä vaiheessa nainen Haistaa homon.Et pääse pakoon.

    • been--there

      Mulla oli sama juttu. Lopuksi selvisi, että se oli vaatteista kiinni. Heteromiehet käyttää yleensä sellaisia vaatteita, jotka ei esim. värinsä puolesta sovi yhteen. Jos miehen vaatteet sopii yhteen, niin miestä luullaan homoksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1563
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1085
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      48
      857
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      791
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      124
      755
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      738
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      711
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe