mies ei halua lapsia

vauvakuume1

mieheni ei halua kanssani lapsia sillä edellsestä suhteesta kaksi poikaa
ollaan oltu miehen kanssa yhessä 4 vuotta ja olisi mukava saaha yksi lapsi
välistä mies kertoo et ehkä joskus taas sot sanoo et ei ikinä

mitä tehdä ??

12

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 28v

Ensinnäkin, opettele erottelemaan lauseet pisteillä.Itse en ole todellakaan mikään oikean kirjoituksen mestari, mutta edes jotain osaan.

Ja itse aiheesta, ikävä todeta, mutta eikö tämmöisistä puhuta jo ihan seurustelun aloittamisvaiheessa... tai ainakin lapsista jollain tasolla.Itselleni nettideitissä aiheet Lapset on sellainen minkä vamistan jo kirjoittelu vaiheessa.On meinaan hieman junttia aloitaa suhde jonka tietää, että se tulee kaatumaan johonkin asiaan tai jää kaipaamaan jotain isoa osaa haaveista.Tätä varten itse kysyn ja kymmeniä on lempattu ehkä,mahdollisesti - vastausten takia.

• Miehellä on älyä

Nuo kaksi poikaa näyttävät riittävän miehelle hyvin, joten jätä vauvakuume tai vaihda lapsettomaan.

• kukukku

Kannattaa uskoa miestä, eli jos haluat itse lapsia, etsi toinen mies. Hän tietää jo mitä haluaa ja mitä ei halua. Minullakin on lapsi ja tiedän, että se yksi riittää, enkä halua koskaan enää toista.

• sdgvvg

ei mulla mikään pakkomielle ole saaha lapsia mutta halusin kuulla mielipiteitä kokeneilta

se sanoo et nuoruudessaan tehnyt sen virheen et hankkinu lapsia

• 8+3

No jos ne lapset on sen mielestä virhe, niin kannattaako niitä sitten enempää tehdä? Kannattaisi ehkä etsiä mies, joka oikeasti haluaa lapsia.

• 13+15
        8+3 kirjoitti:

No jos ne lapset on sen mielestä virhe, niin kannattaako niitä sitten enempää tehdä? Kannattaisi ehkä etsiä mies, joka oikeasti haluaa lapsia.

Täällä taas olisi sellainen mies joka olisi halunnut lapsia jo kymmenen vuotta. Yksikään nainen taas ei. Niin ja ikää on 33v. Olen ne haaveet jo jättänyt koska näyttää vain siltä että perhettä haluavia naisia ei ole olemassakaan.

• kyllä heitä on
        13+15 kirjoitti:

Täällä taas olisi sellainen mies joka olisi halunnut lapsia jo kymmenen vuotta. Yksikään nainen taas ei. Niin ja ikää on 33v. Olen ne haaveet jo jättänyt koska näyttää vain siltä että perhettä haluavia naisia ei ole olemassakaan.

Seurustelet vääräntyyppisten naisten kanssa. Jos pidät naisista, jotka ovat esim. uranaisia tai omistautuneet jollekin harrastukselle tai tykkäävät viettää paljon aikaa ravintoloissa yms, niin ehkä heissä voikin löytyä naisia, jotka eivät halua lapsia. Miksi et katsele hiljaisia "kotihiiriä", jotka rakastavat kotona olemista ja perhettä...sellaisia naisia, jotka eivät ehkä ensi näkemältä käännä miesten katseita, mutta voivat olla hyvinkin varteenotettavia elämänkumppaneita. Kun olin sinkku ja etsin aviomiestä, niin eipä monikaan suomalainen mies viitsinyt kiinnostua minusta...kotihiiri kun olen, mutta useampi vakavissaan vaimoa etsivä muslimimies näki minussa kiinnostavan naisen. Eli sinun pitää vain katsella toisentyyppisiä naisia...

• ideapark.

Lapsia voi myös ostaa. Matkusta afrikaan niin saat halvalla lapsia.

• sgwsgtf

mulla oli itellä sellanen tunne et se johtuu minusta ettei mieheni halua lisää lapsia
      , oli noista kommenteista apua

mulla on ollut vain sellaisia haaveita et mieheni haluasi lapsen mut onneksi
      vauvakuume hiipuu yleenä pois mut olishan se mukava jos olisi sellainen mies mikä oikeSti haluaa lapsia OLEN 24V

• Ei rakasta sua

Mikäs se tuollainen "mies" oikein on? nyt näyttää siltä ettei mies halua yksinkertaisesti edes tehdä lapsia sinun kanssasi ja hän ei toisinsanoen rakasta sinua.

• kommenttisi outo

en tuosta miehestä tiedä, mutta yleensä ottaen ihminen voi rakastaa, vaikkei lapsia tahtoisikaan jonkun kanssa.

• tert435w3r
        kommenttisi outo kirjoitti:

en tuosta miehestä tiedä, mutta yleensä ottaen ihminen voi rakastaa, vaikkei lapsia tahtoisikaan jonkun kanssa.

Täällä toinen samoin ajatteleva. Suvussa on pari tällaista tapausta, jossa naisella on lapsi kolmen eri miehen kanssa ja ehkei jää ihan vielä tuohonkaan... Lapsi "tehdään" rakastumisen alkuhuumassa ja kun arki koittaa, mies nostaa kytkintä.

Aiemman parisuhteen päätyttyä eroon tapasin nykyisen miesystäväni 35-vuotiaana, hänkin eronnut ja parin lapsen isä. Keskustelimme asian jo varsin alkuvaiheessa läpi: että olemassa oleva jälkikasvu riittää eikä mitään yhteistä "iltatähteä" aleta "tekemään", vaan nautitaan elämästä lasten kasvaessa. Ei se meidän rakkaudestamme sen vähäpätöisempää tee, vaikkei yhteistä lasta olekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3459
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2686
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2414
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe