Tytöt siirtelevät sataa tonnia nelikätisesti edestakaisin.
Näyttää ja kuulostaa ihan pankkitoiminnalta.
(reps)
Kolmosen tasoa
17
<50
Vastaukset
- Nasdaq
Kuinka on mahdollista, että maailmasta tuli tällainen?
Katson valmista kuvaa.
(reps)- Nasdaq
Kuulostaa ihan joltain laululta tuo "katson valmista kuvaa".
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kuulostaa ihan joltain laululta tuo "katson valmista kuvaa".
(reps)Jari vois laulaa sen.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jari vois laulaa sen.
(reps)Siis mirrit keskustelevat siitä, mikä on kullan kemiallinen merkki.
Haloo
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Siis mirrit keskustelevat siitä, mikä on kullan kemiallinen merkki.
Haloo
(reps)Siinä sitä spennaamista piisaa.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Siinä sitä spennaamista piisaa.
(reps)Tämä on niin jännittävää, että vaihdan kanavaa.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Tämä on niin jännittävää, että vaihdan kanavaa.
(reps)Mutta koska "nännitys" on niin tiivistä, niin olen yhä siinä sadassa tonnissa.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mutta koska "nännitys" on niin tiivistä, niin olen yhä siinä sadassa tonnissa.
(reps)Ja yhä se sata donaa.
(reps). - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ja yhä se sata donaa.
(reps).Ja skabaan tässä yksin (utan Google).
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ja skabaan tässä yksin (utan Google).
(reps)"Mannekiinit"
Mistähän kielestä tuo on peräisin?
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
"Mannekiinit"
Mistähän kielestä tuo on peräisin?
(reps)Kummallista, mutta minulla on nyt virtuaalisesti sata tonnia, ja heillä kymmenen.
Mutta olihan heitä kaksi.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kummallista, mutta minulla on nyt virtuaalisesti sata tonnia, ja heillä kymmenen.
Mutta olihan heitä kaksi.
(reps)Tuo on muuten hyvin pakattua feikkimania (funnymoney). Mikään täysipäinen vakuutusyhtiö ei vakuuta irtorahaa.
(reps)
- Step by step
Eikös tuo ole siis vielä saavuttanut sitä maailmankuulua "The Fourth" level:ä?
- Nasdaq
Se oli tuo "nännitys".
Joten se siitä.
(reps) - The spy
Nasdaq kirjoitti:
Se oli tuo "nännitys".
Joten se siitä.
(reps)Oh, I see! Siis katsokaamme kun kerran totesin niin! Siitähän se sitten jotenkin johtuikin seuraavalle tasolle joka on enemmänkin James Bond:n alaa parhaimmillaan
- (reps)
The spy kirjoitti:
Oh, I see! Siis katsokaamme kun kerran totesin niin! Siitähän se sitten jotenkin johtuikin seuraavalle tasolle joka on enemmänkin James Bond:n alaa parhaimmillaan
Jou
Olen Krim-finaalien ympäröimä.
Olen tolkuton putous. - Never will be!
(reps) kirjoitti:
Jou
Olen Krim-finaalien ympäröimä.
Olen tolkuton putous.Fall in emptiness on vakavan pohdinnan aihealue, mistä ei missään tapauksessa saa laske liukumäkeä! Krim, tai kuten me ylemmän tason menestymättömät tapaammme sanoa Crime, vastustaa ennenkaikkea pohjatonta talk show virtaa länteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1294845Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa163514Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583327Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302772Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882523Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1351368Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky61354Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267