ja ei tunnu missään. Kävin äsken kattoo, et onko naapurissa ketään kotona, no ei ollu, sit pistin tän piisin soimaan ihan täpöillä....kohta tulee taksi pihaan! Vittu ku ois nyt jotain kamaa tunkisin sitä joka reijästä sisään, mut ei oo kuin eukalyptys pastilleja ja viskiä niin jää tääkin ilta viettämättä.
http://tinyurl.com/bd6xz2
Mä oon juonut kohta pullon viskiä....
12
85
Vastaukset
- meikkiä lisää
mee runkkaamaan, akoista on vaa harmia.
mitä kauniimpi sitä huorempi.Hyvät neuvot tulevat aina hieman myöhässä, niin kuin nytkin, kun vahinko on jo päässyt tapahtumaan. Tämän harmin nimi oli Armi, eikä enää mikään nuorempi, mutta sitäkin...........tosin tämä tuli vielä toimeen Max factorilla, eikä ollut vielä tarvinnut alkaa käyttämään Tikkurilan väritehtaan tuotteita.
Tämä sopii hyvin tuohon aloitukseesi kuin voisilmä puuroon
http://www.youtube.com/watch?v=cDZH41194HQ- haluantietää
Oletko sinkku? Vai onko sinulla kumppani?
- modeIIi
Seukkaan vanhan luokkatoverini Aira Samulinin kanssa.
- Villirentukka
modelli kirjoitti:
Sinkkuna mennään! Eikä ole kumppania! En välttämättä olisi halunnut tietää:D
Kysyit itse itseltäsi =)))
- haluantietää
modelli kirjoitti:
Sinkkuna mennään! Eikä ole kumppania! En välttämättä olisi halunnut tietää:D
En oikein usko. Ennenkin huijannut.
haluantietää kirjoitti:
En oikein usko. Ennenkin huijannut.
No kysy vaikka mun exältä, vaikka se se vasta huijari olikin.
- haluantietää
modelli kirjoitti:
No kysy vaikka mun exältä, vaikka se se vasta huijari olikin.
Mistä se sun nykytilanteen tietäisi?
Mitä viskiä?
Mitä väliä sillä enää on, varsinkin kun se litku on jo matkalla Suomenlahteen. 16 vuotiasta Juraa näytti olleen....oli muuten ihan hyvä setti 52% ja silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184221Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91254- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691