Sulkapallopelaaja/jia hakusessa

Jees

Onko ketään, joka olisi kiinnostunut peliseurasta edellämainittuun lajiin?

Itse oon 26- vuotias mies ja kiinnostusta lajia kohtaan löytyisi, mutta yksin en jaksa montaa kertaa käydä pelailemassa.. ymmärtänet varmaan.

En oo mikään pro, mutta en ihan sukkakaan..

Tali taitanee olla lähin mesta mua, missä lajia voi harrastaa..

Eli seuran sukupuolella ei ole väliä. Ainut vaatimus on, että pidät itseäsi edes kohtuullisena.. Tiedän.. vaikea määrittää oma taso..

-minä

3

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulkis87

Asutko Helsingissä?

• sulkis1

Moro! Etsitkö vielä peliseuraa? Itse olen 28v kundi, joka pelannut vuosikausia säännöllisen epäsäännöllisesti, muutamia kertoja kuukaudessa keskiarvolla ehkä. Taso on ihan kohtuu hyvä mielestäni täysin harrastepelaajalle, ja lisää peliseuraa kaipaisin myös, koska omasta kaveripiiristä ei sulkisinnokkuutta tarpeeksi löydy satunnaisnelureita tai sinkkuja lukuunottamatta.
      Minulle kelpaa sekä päivät, että illat arkisin jos tietää vain etukäteen sopia. Ja Tali käy mainiosti, siellä itse asiassa kamppis tällä hetkellä (16.6-10.8 58€ per nuppi koko kesän sulkikset, vaikka joka pvä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe