Onko ketään, joka olisi kiinnostunut peliseurasta edellämainittuun lajiin?
Itse oon 26- vuotias mies ja kiinnostusta lajia kohtaan löytyisi, mutta yksin en jaksa montaa kertaa käydä pelailemassa.. ymmärtänet varmaan.
En oo mikään pro, mutta en ihan sukkakaan..
Tali taitanee olla lähin mesta mua, missä lajia voi harrastaa..
Eli seuran sukupuolella ei ole väliä. Ainut vaatimus on, että pidät itseäsi edes kohtuullisena.. Tiedän.. vaikea määrittää oma taso..
-minä
Sulkapallopelaaja/jia hakusessa
3
239
Vastaukset
- sulkis87
Asutko Helsingissä?
- sulkis1
Moro! Etsitkö vielä peliseuraa? Itse olen 28v kundi, joka pelannut vuosikausia säännöllisen epäsäännöllisesti, muutamia kertoja kuukaudessa keskiarvolla ehkä. Taso on ihan kohtuu hyvä mielestäni täysin harrastepelaajalle, ja lisää peliseuraa kaipaisin myös, koska omasta kaveripiiristä ei sulkisinnokkuutta tarpeeksi löydy satunnaisnelureita tai sinkkuja lukuunottamatta.
Minulle kelpaa sekä päivät, että illat arkisin jos tietää vain etukäteen sopia. Ja Tali käy mainiosti, siellä itse asiassa kamppis tällä hetkellä (16.6-10.8 58€ per nuppi koko kesän sulkikset, vaikka joka pvä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746