Onko tälläinen mies ihannemies?

Utelias mies

Niin, onko tälläinen mies jonkun naisen ihannemies?

- urheilullinen; erilaista liikuntaa useampana kertana viikossa mm. salilla käyntiä
- ahkera ja energinen; myös kotityöt sisällä ja ulkona hoituvat
- työurallaan suht menestynyt
- lapsirakas; toivoisi vielä omalle kohdalleen lisää lapsia
- >180cm, 86kg, tummat hiukset, sänkiparta, lihaksia
- viihtyy verkkareissa, farkuissa tai puvussa kaikissa yhtä hyvin
- ystävällinen ja iloinen, mutta myös tärkeissä asiossa päättäväinen
- puhuu ja pussaa
- ei petä, eikä tuijottele muita naisia
- alkoholi rajoittuu lähinnä saunalonkeroon ja ei tupakoi
- asunut useamman kerran ulkomailla
- ei todellakaan hakkaa naisia tai ketään muutakaan
- etsiskelee pikku hiljaa uutta suhdetta

Mitä mieltä naiset, onko tämmöinen ihannemies tai edes lähellä sitä?

21

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blonds

en tykkää tummista hiuksista muuten joo ;)

• N26.....

Muuten ihanne mut

- lapsirakas; toivoisi vielä omalle kohdalleen lisää lapsia
      En ole itse kovin lapsirakas...
      - >180cm, 86kg, tummat hiukset, sänkiparta, lihaksia
      Hmm...180 ok, voisi olla vähän pitempikin...paino kai ok...pidän enemmän vaaleista...sänkiparta ei ainakaan kuulosta kovin hyvältä, mut saattaa joillekin sopia....sopivat lihakset ok, mut pidän enemmän hoikasta ja atleettisesta
      Ja kunhan et liian näkyvästi "etsiskele" uutta suhdetta epätoivoisesti niin ok.

• qwertyuiopåddd

Kuulostaa hyvältä. Aika ulkonäköpainotteinen kuvaus. On niitä aljon muitakin asioita, mutta ei tuossa mielestäni ollut ainakaan yhtään mitään negatiivistä...
      En kyllä ymmärrä miksi kyselet tuota? Koska siinä ei ole oikein mitään kauheasti mielipiteitä jakavaa?

• Utelias mies

Kyselen, koska olen utelias, että mitä naiset tuumaavat tälläisestä miehestä, joka miettii toista kierrosta :)

• 57k5l

Ei kai sitä tarvi erikseen mainita ettei pieksä naisia? :D
      Vähän yksinkertainen kuva kyllä tulee tyypistä..

• Jos tuo olisi treffi-ilmoitus, niin varmasti tulisi melkoinen määrä vastauksia, mutta vain JOS se ulkonäkö on myös naisen silmää miellyttävä.

Ilman kuvaa tuskin tulisi ainuttakaan vastausta...

Tällä haen sitä, että suurin osa noista ranskalaisilla viivoilla listaamasi piirteet/ominaisuudet eivät paljoakaan paina jos ei myös se ulkoinen habitus ole naista miellyttävä. Se "sisäinen kauneus" kun ei näy päälle päin.
      Ja toki vastaavasti ei se ulkonäkökään yksin pitkälle kanna jos korvien välissä ei ole muuta kuin se etäisyys. ;)

• unelma miehes

Olen rikas mies joka juo usein eikä harrasta liikuntaa. Väkivaltainen en ole koskaan ollut ja töitäkin teen kun jaksan. Otan rennosti ja pidän hauskaa ja harrastan yhden yön juttuja.

• nainen25

Säälittävää itsetunnon pönkitysyritystä. En huolisi.

• nainen4

ihannemies on sellanen joka tottelee, ja pysyy naama kiinni. siinä on tarpellinen info sun tietää.

• kylmä kala

Ihannemies on todellakin sellainen kun itseään kuvasi..tarvitsen sellaisen ja itse olen ihannenainen, yksinäinen..

• Utelias mies
        kylmä kala kirjoitti:

Ihannemies on todellakin sellainen kun itseään kuvasi..tarvitsen sellaisen ja itse olen ihannenainen, yksinäinen..

Hei kala,

kerrotko hiukan itsestäsi?

• epätaydellinen

Onko joku hyvyyden mittari,että juo vain yhden lonkeron tms? Tai ettei mitään muutakaan huonoa puolta ole? Jos aloittajan kaltainen mies on olemassa niin ei tarvitse tällä palstalla kirjoitella:) Onhan tuossa muutama juttu,mikä jäi sanomatta,esim.jos on 5 cm vehje niin eipä sillä paljoa heiluta,toisaalta naisen voi tyydyttää muutenkin.Tai jos on sittenkin jotenkin törppö...en osaa sanoa.Ulkomailla asuminen ei tee vaikutusta,lapsirakkaus olisi mulle kauhistus,koska en juuri pidä lapsista Mulle kyllä kelpaisi mies,joka ei olisi noin "hyvä ellei täydellinen"kuin aloittaja.

• Utelias mies

En tietenkään kuvittele, että olisin virheetön, kaikilla meillä on osa-alueita, joissa on kasvamisen paikkaa.

Briggs-Mayersin testissä arvioin itseäni ESTJ:ksi, kts lisää esim http://fi.wikipedia.org/wiki/ESTJ tai http://www.feelback.com/tuote-esitteet/ESTJ_organisaattori.pdf. Noista näkee myös heikkouksia, joita toki ainakin osa myös löytyy.

Esim joidenkin ihmisten mielestä olisi parempi, että ottaisin enemmän alkoa tai että en suotta olisi niin tarmokas jne. Mielipiteitä on totta kai monenmoisia :)

• No joo

Laittaisin painoarvoa näille:
      - osaa kuunnella ja keskustella
      - ei pakene ongelmia, vaan valmis panostamaan selvittelyyn
      - viettää enemmän aikaa rakkaansa ja perheen kanssa kuin salilla. Ei myöskään ole työnarkomaani, joka on läsnä vain sunnuntaisin.
      - ei vaadi täydellistä naista, vaan osaa rakastaa
      - saa naisensa tuntemaan itsensä kauniiksi ja haluttavaksi
      - osaa keskustella seksistä ja erotiikasta kypsästi, ja viedä keskustelut käytäntöön

• hymyhuuli;)

Joo ihan hyvältä kuulostaa, tosin sais olla pidempi. Sais myös juoda vähän enemmän :D Siis meillä sukujuhlat, häät yms ja rapujuhlat sitä luokkaa ettei sitä menoa vaan kestä selvänä. Lisäks noin "täydellisessä" miehessä on aina se vaara, että nillittää naiselle joka asiasta, jos ei olekaan ihan samat intressit. Itse en myöskään syty mistään pakonomaisesta treeneissä juoksemisesta & ravinnon jatkuvasta tarkkailusta. Pihvi maistuu, ja jäätelö, ja viini, silti menee puolimaratoni kevyesti :D

Mulla myös kaikki ihastukset ja pidemmät suhteet olleet vaaleiden miesten kanssa, mutta kyllä sitä mielellään kokeilisi tummaakin oria välillä ;) Ehkä kuitenkin olisin noin kunnolliselle miehelle liian villivarsa.

• Utelias mies

Ei treenaaminen oli ihan pakonomaista, elämässä on muitakin prioriteetteja, kuten esim työ ja sosiaaliset suhteet. Mutta toistaalta suunnittelen kyllä aikatauluja etukäteen, että ehdin käydä salilla.

Esim välillä tulee muutaman pvän työmatkoja, joista tietää etukäteen, että aikaa salilla käytiin tuskin jää. Silloin pyrin ehdottomasti käymään joko edellisenä pvänä tai ennen lennolle lähtöä salilla / liikkumassa. Ja usein on ainakin tossut ja kevyet salivehkeet / uimahousuit mukana, jos sitä kuitenkin pääsisi liikkumaan.

Eikös sanonta ole, että vastakohdat täydentävät toisiaan, että siinä mielessä tasainen ja varma voisi hyvinkin kaivata parikseen villivarsaa :)

• seksi-iän nainen

Minulle tökkisi vain tuo että haluaa lisää lapsia, itse kun ei ole enempiä toiveissa. Toki saisi tavallaan lisää lapsia minun lapsistani.

Vähän hassu minusta tuo maininta että on asunut useaan otteeseen ulkomailla. Se on sellainen -0 eli neutraali asia kaiken kaikkiaan. Toisaalta hyvä jos on kokemusta muustakin maailmasta kuin Suomesta (toisaalta nykymaailmassa sitä tietoa saa hyvin muutenkin, jos yhtään kiinnostaa), mutta siitä tilanteesta riippuen siellä ulkomailla se kokemus saattaa myös vääristää kuvaa kyseisestä maasta. Huono puoli on myös mahdollisesti se, että tulee levoton vaikutelma, haikailee ehkä vielä muille maille, kun itselle muualla asuminen on aika pitkälle no-no, matkustelu riittää.

Mutta kuten jo sanottu, ei nuo ulkoiset asiat ole kovin tärkeitä, ei sitä voi kovin kuvailla sanoin ja ranskalaisin viivoin, millainen mies on hyvä tai unelma. Sen huomaa vasta tutustuessa, kun synkkaa tarpeeksi kaikilta osin. Seksi on melkoisen tärkeä seikka ainakin tässä elämänvaiheessa vielä, mitä elän.

• seksi-iän nainen

Ai niin, aloittajan ikä on minusta melkoisen ratkaiseva tekijä myös, eli minkä ikäinen olet?

• Utelias mies

Juu olen 45v. Ja tuon ulkomailla asumisen laitoin lähinnä sen takia, että se lisää hiukan avarakatseisuutta ja suvaitsevaisuutta. Muualla kuin Suomessa asumisesta kaksi kertaa oli lapsena ja kerran aikuisena.

Tällä hetkellä on mukavasti juurtunut Suomeen, mutta en toisaalta sulje mahdollisuutta käydä 2-3v:n keikalla jossain, vaikka en sellaista etsikään.

• o.oo

Yllättävän paljon miehen ihannenainen kertoo miehestä. Se tulisi aina seuuranhaussa mainita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      128
      4836
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      14
      3511
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3320
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2762
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      88
      2513
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1833
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1452
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      131
      1362
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      5
      1314
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe