^Minä rakastan sinua"
Onko kukaan koskaan sanonut näitä sanoja sinulle?
19
318
Vastaukset
- acts speak louder
On sanonut. Onko sulle? Ootko ite sanonu?
- atm porvoo
En ja en.
- ppppppppppääääääääää
No eipä tuollaisilla fraaseilla niin suurta painoa olisi vaikka niitä paljonkin kuullut olisi. Ja tietenkin tällaisten fraasien merkitys riippuu paljon siitäkin kuka niitä on sanomassa ja missä tilanteessa ja missä tarkoituksessa.
Sen jos on n.s. romanttisessa mielesssä kiinnostunut voi kyllä osoittaa niin hyvin ilman mitään tällaisia sanoja puheissa ja varsinkin vielä muuten. Minulle ei kyllä ole suoraan tällaista osoitettu kuin kauan sitten nuoruudessani ennen 21 vuoden ikääni kahden nuoren naisen taholta. Myöhemmin oli 3-kymppisenä yksi vähän jo vanhempi nainen, mutta ne tunteet oli silloin enemmänkin vain naisen taholta. - kuultu on
Onhan sitä tullut pari kertaa sanottua ja kuultua, mutta eipä tuntunut paljon olevan merkitystä. Nainen joka sanoo rakastavansa voi silti hyljätä ihan siinä samassa, kun ne "tunteet katoavat" myöhemmin.
- atm pervo
Ei ole, mutta mieluummin haluaisinkin kuulla: "Setä, nussi litimärkää kireää neitseellistä teinipimppiäni isolla kyrvälläsi ja vie neitsyyteni, pliide pliide!"
- ätmi
Omistukseen korkkaamisen ainutkertainen side kahden ihmisen välillä on paljon vahvempi kuin tyhjät sanat, jotka sylki on suuhun tuonut.
- Korkkari omistaa
ätmi kirjoitti:
Omistukseen korkkaamisen ainutkertainen side kahden ihmisen välillä on paljon vahvempi kuin tyhjät sanat, jotka sylki on suuhun tuonut.
Aivan. Nainen voi rakastaa elämänsä aikana useaa eri miestä ja synnyttää lapsia monille miehille, mutta tulla vain yhden korkkaamaksi. Ja tuolle korkkaajalleen hän kuuluu eikä mikään voi heitä toisistaan erottaa. Olisikin hyvä tapa haudata nainen korkkaajansa alle eikä ns. aviomiehen viereen.
- Poikani
Mun 9-vuotias poika sanoo joka päivä ja moneen kertaan.
- Hyvä ihminen
Ei ole, eikä toisinpäin - eikä haittaa.
Kesää ja "valoa kohti" mennään hyvin mielin!! - ätmi-sinkku
Ei ole. Ei edes äiti :(
- atm+
Samat meikällä. Mielestäni ihmisestä ei kasvakaan kovin normaalia, jos hän ei saa kokea olevansa lapsena rakastettu.
On
- Isä Timppa
Joskus varmastikin on mutta en muista milloin viimeksi.
- atm helsinki
Ei.
- Naisasialooseri.
On kyllä. Kamunainen sanoi minulle juuri nuo sanat ja lähti sitten silloisen miehensä kanssa kämpilleen nussimaan.
No ei kyllä ole tasan kukaan sanonut, ei edes omat vanhemmat. Mutta eihän se nyt tietenkään tarkoita, että en olisi vanhemmilleni tärkeä.
Sisko on sanonut. Ja jokunen kaveri kirjotellut netin välityksellä, mutta kasvokkain eivät ole sanoneet.
- nimimerkki x
Ei sanan varsinaisessa merkityksessä.
- Hyvä päätös
Ei kukaan, ei koskaan. Siksi aloinkin opetella rakastamaan itse itseäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634906
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2553604- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2732298Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902