Kamalan paha olo :(

:'(

Meillä oli juttua yhden aikuisen iässä olevan miehen kanssa, mutta ei ole enää. Ja olen niin rikki :(

Mies oli koko ajan hankala ja halusi älyttömästi omaa aikaa ja ylikorosti jatkuvasti sitä, kuinka Hänellä on oikeus tehdä sitä tai tehdä tätä tai olla tekemättä tai jotain, siis jatkuvaa korostamista siitä kuinka Hänellä on oikeus vapauteen. Minä kun luulin, että se on täällä Suomessa ihan itsestäänselvä juttu...

Meidän välillämme oli kuitenkin ihan selvä yhteys, kaikki tuli niin luonnostaan. Lähinnä sellainen fyysinen läheisyys. Siihen ei läheskään joka kerralla liittynyt edes seksiä.

Tuli kuitenkin riita jos toinenkin milloin mistäkin aiheesta ja lopulta se kärjistyi TODELLA pahaksi... Ennen lähinnä raivostuttavasta miehestä tuli uskoamattoman ILKEÄ, siis sellaista tekstiä ettei tosikaan, en olisi ikimaailmassa osannut edes ajatella _hänen_ sanovan minulle ikinä mitään niin kamalan loukkaavaa :(

Hän tiesi tasan tarkkaan, että minä kärsin hänen sanoistaan, hän näki kun itkin, mutta hän ei välittänyt. Tosin luulen (!), ja tietenkin TOIVON, että hänen sydäntään olisi oikeasti särkenyt nähdä minut niin murtuneena, mutta hänen egonsa ei antanut periksi heltyä. Hän oli sellainen fyysistä läheisyyttä antava ihminen, mutta tunteista ei koskaan puhunut, ei millään tavoin. Ei ainakaan mistään, mikä olisi liittynyt jotenkin positiivisiin tunteisiin.

Eli siinä mielessä hyvin sulkeutunut ja rajoittunut ihminen. Mutta kyllä se jumalaton kylmyys sattui ja sattuu sydämeen niin pirusti, tuntuu kamalalta, miten niin ihanasta ihmisestä voi tulla jotain niin hirveää? :(

Kaiken huippu oli, kun hän vihjasi olleensa sängyssä jonkun toisen naisen/toisten naisten kanssa meidän juttumme aikana. En usko, että se on totta, koska jollain tasolla tunnen kyseisen tyypin kuitenkin niin hyvin. Mutta ikinähän ei voi tietää :( Kun itkuisena yritin kysyä, onko se totta, ei mies ihan ilkeyttään suostunut myöntämään mitään. Vaikutti siltä, että hän halusi näyttää minulle oikein olan takaa, että Hänellähän on oikeus ihan mihin vaan.

Joo, meillä oli vain JUTTUA, ei mitään sopimusta mistään... Mutta kyllä se yhteys oli niin selkeä, jotenkin välillämme vallitsi sellainen sanaton sopimus että meitä on tässä nyt me kaksi eikä muita. Ei sitä osaa selittää teille jotka tätä luette, mutta se oli vain sellainen... vahva tunne.

Mutta tosiaan se finaaliriita kärjistyi aivan megapahaksi ja vasta siinä vaiheessa miehen ILKEÄ puoli tuli ihan tosissaan esiin, ja nyt sattuu niin loputtoman paljon eikä itkulle meinaa tulla loppua :( Haluan niin vakaasti uskoa, että mies ei ole oikeasti niin kamalan inhottava, vaan että hänelläkin meni vain niin yli tuo suuttumus ja vihan tunne.

Onko kenelläkään samanlaisesta kokemusta? Kuinka todennäköisenä pidätte sitä, että mies tulee vielä pyytämään anteeksi julmaa kohteluaan? En minä itsekään puhdas pulmunen ole, mutta olen julma vasta sitten, jos minua on loukattu ja häpäisty TODELLA pahasti.

On niin loputtoman paha olla :'(

45

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+11

Mitäs valitsette aina nuita kusipäisiä miehiä, sitten kunnollinen kiltti mies jää kokonaan noteeraamatta. Kyllä te olette ihan jokaisen kyyneleenne ansainneet.

• :'(

Äläpäs syyttele kun et asiasta tiedä paljon mitään... Tämä mies NIMENOMAAN oli sellainen rauhallinen ja kiltti, juuri sellainen jota ETSINKIN. Olen kasvanut jo ajat sitten yli siitä renttuvaiheesta. Juuri siksi tämä on erityisen tuhoisa kokemus, koska en olisi IKINÄ uskonut tästä miehestä mitään näin kamalaa. :(

• 8+14
        :'( kirjoitti:

Äläpäs syyttele kun et asiasta tiedä paljon mitään... Tämä mies NIMENOMAAN oli sellainen rauhallinen ja kiltti, juuri sellainen jota ETSINKIN. Olen kasvanut jo ajat sitten yli siitä renttuvaiheesta. Juuri siksi tämä on erityisen tuhoisa kokemus, koska en olisi IKINÄ uskonut tästä miehestä mitään näin kamalaa. :(

Ja senkö perusteella väität miehen valinneesi, että hän oli kiltin ja rauhallisen oloinen, elä nyt viitsi, anonyyminä valehtelu on sama kuin valehtelisi itselleen.

8+14 kirjoitti:

Ja senkö perusteella väität miehen valinneesi, että hän oli kiltin ja rauhallisen oloinen, elä nyt viitsi, anonyyminä valehtelu on sama kuin valehtelisi itselleen.

En jaksa vaahdota tuntemattomalle netissä, mutta kyllä tällainen pistää vihaksi, kun on ihan tosissaan aidosti ja oikeasti kuvitellut, että mies on rauhallinen ja KILTTI ja juuri sen takia ollut niin kamalan tykästynyt häneen, ja sitten paljastuukin ilkeä ja julma puoli ja sitten vielä joku random netissä väittää, että valehtelen. Usko pois, en ole enää yläasteella, en tykkää enää pahoista pojista.

• 9+3

En jaksa vaahdota tuntemattomalle netissä, mutta kyllä tällainen pistää vihaksi, kun on ihan tosissaan aidosti ja oikeasti kuvitellut, että mies on rauhallinen ja KILTTI ja juuri sen takia ollut niin kamalan tykästynyt häneen, ja sitten paljastuukin ilkeä ja julma puoli ja sitten vielä joku random netissä väittää, että valehtelen. Usko pois, en ole enää yläasteella, en tykkää enää pahoista pojista.

No lähdetään siitä että todennäköisesti kiinnostuit miehestä ulkonäön ja muun sosiaalisen olemuksen perusteella ja hän oli kysytty muidenkin naisien keskuudessa. Tottakai siinä käy niin ellet ole jotenkin todella korvaamaton ja hänellä riittää kysyntää muilta naisilta, hän tietysti toimii sen mukaisesti. Sinulla olisi hyvin ollut mahdollisuus ottaa joku mies josta ei juurikaan muut naiset ole kiinnostuneet ja hän olisi varmasti kohdellut ja osannut arvostaa sinua aivan eri tavalla.

9+3 kirjoitti:

No lähdetään siitä että todennäköisesti kiinnostuit miehestä ulkonäön ja muun sosiaalisen olemuksen perusteella ja hän oli kysytty muidenkin naisien keskuudessa. Tottakai siinä käy niin ellet ole jotenkin todella korvaamaton ja hänellä riittää kysyntää muilta naisilta, hän tietysti toimii sen mukaisesti. Sinulla olisi hyvin ollut mahdollisuus ottaa joku mies josta ei juurikaan muut naiset ole kiinnostuneet ja hän olisi varmasti kohdellut ja osannut arvostaa sinua aivan eri tavalla.

Mutta kun tässäkin mentiin ihan metsään. Se mies ei TODELLAKAAN ole mikään alfauros, vaan ihan TAVIS eikä mikään varsinainen tyylitaituri. Ei siis todellakaan mikään naistenmies. Toki hän oli minun silmissäni suloinen, mutta yleisesti ottaen EI.

• 18+16

Mutta kun tässäkin mentiin ihan metsään. Se mies ei TODELLAKAAN ole mikään alfauros, vaan ihan TAVIS eikä mikään varsinainen tyylitaituri. Ei siis todellakaan mikään naistenmies. Toki hän oli minun silmissäni suloinen, mutta yleisesti ottaen EI.

No ota ensi kerralta tältä palstalta joku mies joka ei ole ikinä edes pitänyt naista kädestä, niin huomaat varmasti eron.

• Neuvosi typerä.
        18+16 kirjoitti:

No ota ensi kerralta tältä palstalta joku mies joka ei ole ikinä edes pitänyt naista kädestä, niin huomaat varmasti eron.

Ottaisitko itse vastenmielisen ja muille täysin kelpaamattoman naisen vain, jotta hän ei pettäisi ja olisit hänelle korvaamaton? Niinpä! Tuon neuvon voi tunkea vaikka suoleesi. Sitäpaitsi, hyvin moni on uskollinen kumppanilleen, vaikka vientiä olisi. Sitä kutsutaan rakkaudeksi ja tällöin kumppanille ollaan korvaamattomia eikä muut kelpaa tilalle, vaikka niitä olisi miten tyrkylle.

• 20+16
        Neuvosi typerä. kirjoitti:

Ottaisitko itse vastenmielisen ja muille täysin kelpaamattoman naisen vain, jotta hän ei pettäisi ja olisit hänelle korvaamaton? Niinpä! Tuon neuvon voi tunkea vaikka suoleesi. Sitäpaitsi, hyvin moni on uskollinen kumppanilleen, vaikka vientiä olisi. Sitä kutsutaan rakkaudeksi ja tällöin kumppanille ollaan korvaamattomia eikä muut kelpaa tilalle, vaikka niitä olisi miten tyrkylle.

Itse olet typerä, ottaisin ihan mielellään vastaavista syistä kelpaamattoman naisen mitä moni palstan mies on kelpaamaton, eli esim työtön.

• -------

"Joo, meillä oli vain JUTTUA, ei mitään sopimusta mistään... Mutta kyllä se yhteys oli niin selkeä, jotenkin välillämme vallitsi sellainen sanaton sopimus että meitä on tässä nyt me kaksi eikä muita. Ei sitä osaa selittää teille jotka tätä luette, mutta se oli vain sellainen... vahva tunne."
      Omassa päässään kehitetyt sopimukset ovat yhtä tyhjän kanssa.

Ei kyllä mielestäni kirjoittamasi tekstin perusteella vaikuttanut ihan unelmien mieheltä, joten lopetaisin sinuna tuollaisen perään itkemisen.

Tiedän, mutta silloin kun kaikki oli vielä hyvin, niin sen yhteyden tunsi niin hyvin. Mies ei ole mikään baareissa hilluva alkkis vaan hyvin rauhallisissa oloissa viihtyvä tyyppi, siksi en uskokaan todeksi tuota sängyssä olemista jonkun toisen kanssa. Lopettaisin vällittömästi itkemisen, jos vain voisin :'( Oksettaa pelkkä ajatuskin miehestä edes kirjoittelemassa jonkun toisen kanssa ja olemassa yhtä hymyä jonkun toisen takia, oikeasti voin pahoin kun edes ajattelen. :(

• -------

Tiedän, mutta silloin kun kaikki oli vielä hyvin, niin sen yhteyden tunsi niin hyvin. Mies ei ole mikään baareissa hilluva alkkis vaan hyvin rauhallisissa oloissa viihtyvä tyyppi, siksi en uskokaan todeksi tuota sängyssä olemista jonkun toisen kanssa. Lopettaisin vällittömästi itkemisen, jos vain voisin :'( Oksettaa pelkkä ajatuskin miehestä edes kirjoittelemassa jonkun toisen kanssa ja olemassa yhtä hymyä jonkun toisen takia, oikeasti voin pahoin kun edes ajattelen. :(

Minkä verran oikein arvostat itseäsi? Nuorempana itsekin tykkäsin ihmisistä, jotka kohtelivat minua huonosti. Enää en sellaista peliä katsele. Sitä mietti niitä hyviä puolia toisessa, kun olisi pitänyt ajatella niitä paskamaisia temppuja. Hemmetti, niitä mukaviakin miehiä on olemassa, lopeta sellaisen perään vollottaminen, joka ei loppupeleissä arvostanut sinua tarpeeksi!!!! Jos tyyppi on ollut ilkeä sinua kohtaan, niin lakkaa ajattelemasta, että tykästyit häneen, koska oli niin kiltti, jos ei oikeasti sitä täysin ollutkaan.

Tuosta toisten naisten sängyssä olemisesta ei tiedä kuin henkilö itse, mutta kyllä ne muutkin kuin baareissa hilluvat alkkikset osaavat toisten naisten kanssa sänkyyn mennä. Osaa ne rumatkin miehet pettää jne. Jos oikeasti mies paljastui kusipääksi, niin ajattele, että ansaitset parempaa. Varmasti tuntuu pahalta pettyä, mut selviät kyllä.

------- kirjoitti:

Minkä verran oikein arvostat itseäsi? Nuorempana itsekin tykkäsin ihmisistä, jotka kohtelivat minua huonosti. Enää en sellaista peliä katsele. Sitä mietti niitä hyviä puolia toisessa, kun olisi pitänyt ajatella niitä paskamaisia temppuja. Hemmetti, niitä mukaviakin miehiä on olemassa, lopeta sellaisen perään vollottaminen, joka ei loppupeleissä arvostanut sinua tarpeeksi!!!! Jos tyyppi on ollut ilkeä sinua kohtaan, niin lakkaa ajattelemasta, että tykästyit häneen, koska oli niin kiltti, jos ei oikeasti sitä täysin ollutkaan.

Tuosta toisten naisten sängyssä olemisesta ei tiedä kuin henkilö itse, mutta kyllä ne muutkin kuin baareissa hilluvat alkkikset osaavat toisten naisten kanssa sänkyyn mennä. Osaa ne rumatkin miehet pettää jne. Jos oikeasti mies paljastui kusipääksi, niin ajattele, että ansaitset parempaa. Varmasti tuntuu pahalta pettyä, mut selviät kyllä.

Tiedän, tiedän :( Mutta kun tämä on niin vaikeaa, sattuu niin julmetusti. Ehkä kaikista pahinta on ajatus siitä, että hän tutustuisi toiseen naiseen, hymyilisi hänen viestiensä takia, olisi hänelle aivan totaalisen erilainen kuin minua kohtaan. Oksettaa ajatella sellaista, vaikka toisaalta olen varma, ettei tuollainen mies tule ketään saamaan. Mutta se ajatus tekee liian pahaa, enkä voi olla ajattelemattakaan. :( Olen niin täynnä vihaa...

• 13+7

Tiedän, tiedän :( Mutta kun tämä on niin vaikeaa, sattuu niin julmetusti. Ehkä kaikista pahinta on ajatus siitä, että hän tutustuisi toiseen naiseen, hymyilisi hänen viestiensä takia, olisi hänelle aivan totaalisen erilainen kuin minua kohtaan. Oksettaa ajatella sellaista, vaikka toisaalta olen varma, ettei tuollainen mies tule ketään saamaan. Mutta se ajatus tekee liian pahaa, enkä voi olla ajattelemattakaan. :( Olen niin täynnä vihaa...

Pitää ens kerralla itsekin, vaikka ihan vittuillessaan tekaista joku uus suhde, jos nainen jättää mut.

13+7 kirjoitti:

Pitää ens kerralla itsekin, vaikka ihan vittuillessaan tekaista joku uus suhde, jos nainen jättää mut.

En ymmärtänyt pointtiasi, mutta okei...

• 9+17

En ymmärtänyt pointtiasi, mutta okei...

Jo se että enemmän tuntuu ahdistavan ajatus miehestä löytämässä uusi nainen, kuin miehen menetyksestä, on mielestäni omiaan kertomaan sinusta ihan tarpeeksi.

9+17 kirjoitti:

Jo se että enemmän tuntuu ahdistavan ajatus miehestä löytämässä uusi nainen, kuin miehen menetyksestä, on mielestäni omiaan kertomaan sinusta ihan tarpeeksi.

Voit ymmärtää tahallaan väärin tai sitten et, se on ihan oma valintasi.

• Reiästä reikään

Se on saanut reikää ja siirtynyt seuraavalle reiälle, normaalikäytäntö. Oma syysi, mitäs valitsit reiänsaajamiehen. Olisit ennemmin antanut jollekin runkkupetterille, joka olisi pillua saatuaan ollut niin onnellinen, että olisi pysynyt ikuisesti uskollisena, varsinkin kun muita mahdollisuuksia ei ole tarjolla.

1. En usko että se sänkyjuttu on totta.

2. Juttu ei perustunut seksiin.

• ikisinkkumies314

Ikävää että olet joutunut kärsimään. Kirjoituksesi on kuitenkin jossain määrin ristiriitainen. Sanot miehen olleen kiltti, mutta sitten toisaalta kirjoitat hänen olleen ilkeä. Ilmeisesti siis aluksi hän vaikutti kiltiltä, mutta sitten myöhemmin toinen puoli paljastui, mutta et kyennyt uskomaan sitä ja tekemään tarvittavia johtopäätöksiä. Toivottavasti pääset pahasta olosta yli ja löydät vielä oikeasti kiltin ja mukavan miehen.

Hän oli petollisen kiltti. Hän antoi mahdollisuuksia jutulle mutta tosiasiassa ei ollut valmis tekemään asian eteen mitään, kaikki junnasi paikallaan ja hän jauhoi samoja asioita kerrasta toiseen. Kiltillä tavalla helvetin ilkeä mies. Toivottavasti hänelle tapahtuu jotain todella, todella pahaa...

• habla.

Vaikuttaa taas siltä, että joku on kuvitellut vakipanostaan jotain muuta kuin se olikaan.
      Tunnut olevan julmetun ripustautuva ihminen ja nyt vaikuttaa, että tämä mies haluaa vain päästä sinusta eroon............

• eivät tajua olevansa

osa panorinkiä;)

• kiltti mies.

Ei tuo ollut mikään kiltti vaikka niin luulit. Tyypillinen pahis joihin naiset lankeaa.

Eipä ollut mikään perus kusipää, on niitäkin tullut nähtyä. Tämä oli ihan uudenlainen kusipää-kokemus. Kosto on helvetin suloinen... Kostamatta jättäminen olisi kypsempää, mutta kostolla saan itselleni hyvän mielen.

• Voisit aivan ensimmäiseksi lopettaa tuon itkemisen ja sen ylikorostamisen, että olet loukkaantunut.

Kaikki loppuu aikanaan, niin voivat myös suhteet loppua. Maailma pyörii radallaan ja elämä on ihanaa. Aamen.

• Kiskisu

Sanattomia sopimuksia ei ole, on vain yksilöiden uskoa ja luuloja.

Olosi ei parane niin kauan kun elättelet toivoa ja odotat, että mies pyytäisi anteeksi. Voihan se sen tehdä, mutta se ei ole oleellista nyt. Pidähän itsestäsi huolta ja tee tänään jotain, mistä erityisesti tykkäät.

• Asperger ?

Tiedän tuon ihmistyypin.
      Ei välttämättä pahaa tarkoita, varsinkin jos vielä sattuu oleman Asperger diagnoosi. Sinä et tästä kirjoittanut, mutta tuon tyyppinen käytös on tyypillistä ainakin heille eivätkä se tälle mitään voi. Se on heidän kohtalo ;(

• parempi malli alle

Sinut vaihdetaan parempaan, ei sen kummempaa.

• sinkkumies.

Nykyään ei sitouduta yhteen vaan pidetään hauskaa vähän aikaa ja sitten etsitä'än uusi panokumppani. Jos on vähänkin ulkonäköä niin miehet haluaa panna monia eri naisia ja ehkä sitten 35 puolella voi ottaa sen vakikumppanin kun on alkoholisti ja juoksut juostu.

• ......

Miten vanha olet, ap?

Päälle 20, alle 25.

• Hyvä ihminen

"Meillä oli juttua yhden aikuisen iässä olevan miehen kanssa, mutta ei ole enää. Ja olen niin rikki :("
      Ole onnellinen kun pääsit eroon.

"Mutta kyllä se jumalaton kylmyys sattui ja sattuu sydämeen niin pirusti, tuntuu kamalalta, miten niin ihanasta ihmisestä voi tulla jotain niin hirveää? :("

Tuo on empatiakyvyn puutetta tai kykyä olla tuntematta sitä juurikaan.
      Miehellä vikaa itsetunnossa ja halu syöstä pahaa oloa ja puolensa sinuun?

"Kaiken huippu oli, kun hän vihjasi olleensa sängyssä jonkun toisen naisen/toisten naisten kanssa meidän juttumme aikana. En usko, että se on totta, koska jollain tasolla tunnen kyseisen tyypin kuitenkin niin hyvin."

Mies yritti katkeroittaa sinut tarkoitushakuisesti. Sitten kertomasi raivokas ja syvästi loukkaava käytös, joka kielii jostakin narsisminpuoleisesta henkilöstä.

Kannattaa yrittää unohtaa tämä ja jatkaa eteenpäin.
      Tuollaisilla ihmisillä on tapana vain pahentua, kuten jo kirjoitelmastasi kävikin ilmi. Sitten pyydellään anteeksi, että saadaan toinen tilapäisesti leppymään ja myöhemmin sama nälviminen ja alas painaminen toistuu, kuin jonkin kaavan kautta.Tälläisiä naisiakin toki on.
      Voimia toivotan ja hyvää tulevaa kesää!

• kiltti mies.

Minulla se vasta paha olo onkin kun en saa mitään huomiota naisilta. Aloittaja sai sentään munaa ja miehen vaikkakin ku.sipää miehen. Kiltit miehet ei saa mitään "juttua" ikinä joten ole onnellinen että sulla oli edes juttu.

• paskapuhetta!

Ei pidä paikkaansa. Kiltit miehet saa sentään maksullista, eikä maksulliset edes vittuile. Kiltti voi saada myös aasialaisen naisen, jos vähän jaksaa nähdä vaivaa. Ja ne ei jätä eikä ole hekisesti julmia.

En ylikorosta itkemistäni vaan pidän saman nimimerkin jotta on helpompi erottaa minun viestini muiden seasta. Toki olen myös surullinen, sitä en väitä. Nyt mies on hylännyt minut kokonaan ja minä suunnittelen vain kostoa. Ignooraus ei olisi minkäänlainen kosto, koska sitä mies haluaakin.

Olen todella iloinen ymmärtävistä viesteistä. Itsetunto-ongelmia miehellä on varmasti, uskon niin. Mutta on minulla edelleen aivan käsittämättömän paha olo enkä tiedä miten selviän enää. Ei siinä mitään, jos tämä olisi ensimmäinen kerta kun tällaista tapahtuu minulle, ja jos mies ei olisi tuntunut niin IHANALTA. Silloin voisi ajatella, että tämä nyt oli vain tällainen kerta ja jatkossa on jotain parempaa. Mutta asia on niin, että minulla ei ole edes elämänhalua enää. Tiedän, millaisia kommentteja saan tuosta, mutta totta se on, en jaksaisi enää elää ja mietin asiaa paljon.

• Hyvää kevättä

Hän ei halunnut muuta kuin seksiä sulta ja on jo aikaa sitten rikkonut sydämensä jonkun toisen kanssa. Toivottavasti itse eheydyt ihmisenä ja osaat luottaa jälleen sekä avata sydämesi uudelle rakkaudelle.

Kiitos kannustavasta viestistä.

Vaikken tuollaista hirviötä haluaisi puolustella, niin sen verran on sanottava että seksi ei ollut ainoa syy olla kanssani. Emme harrastaneet seksiä joka kerralla eikä hän kertaakaan painostanut minua, ei millään tavalla. Ja itselläni pysyi järki sen verran päässä että kun alkoi ongelmia ilmetä niin aloin pihdata visusti. Lopulta minä olisin halunnut, mutta hän ei tarttunut tilaisuuteen.

• Aurinko ei paistanut
    • Unohda mies

Unohda mies, joka on narsisti.

"Saman kokenut"

Mikään ei muutu, vaikka kuinka toivoisit ja yrittäisit, näin se vain on.
      Olen pahoillani tästä toteamuksesta ja toivon sinulle kuitenkin uutta, parempaa, parisuhdetta.

• kiltti mies.

Tulin melkein kiimaiseksi jutustasi ja sitten tajusin että kiltillä miehellä ei tee mitään.

• lottamari.

Tyypillinen narsisti. Näitä jämäpaloja riittää vapaana, jotka kiertävät hyväuskoisilta naisilta toiselle ja jotka eivät tee muuta kuin rikkovat sydämiä ja hajottavat mielen.

• 6+10

Voi kauheeta! Ihan kamala ja julma mies kun jätti ja jopa häpäisikin (miten?) sinut
      Ja hänellä oli jopa oikeus tehdä mitä vaan....KAMALAA!

• mies.

Minusta teillä ei ollut sen kummempaa yhteyttä koska riitelitte jatkuvasti ja miehes oli minä minä minä tyyppi eli ei sinua juurikaan ajatellut tulevana tyttöystävänä. Oli ilkeä joten eiollut se kiltti tyyppi vaikka luulit niin.

Taisi olla vaan seksin perässä ja sinä luulit saavasi enemmän joten tietenkin se kirpaisee kun ulkonäöltään unelma mies olikin mulk.ku ääliö joka käytti hyväksi. Tosiaan minusta kannattaa ensin siitä luonteesta ottaa selvää ennen kun menee harrastaa seksiä.

• Mies on ilkeä

koska olet käytetty. Loukkat miestä syvästi, kun olet antanut jollekin/joillekin paskoille ennen häntä. Mies ei koskaan ole täysin tyytyväinen käytettyyn naiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      146
      4896
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3527
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3347
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2808
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      94
      2560
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1468
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1462
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      136
      1389
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe