Mikä siinä on että, vaikka on parisuhteessa niin silti pitää harrastaa epämääräistä flirttailua muiden kanssa? Ja tarkoitan nimenomaan flirttailua facebookissa ja viestein. Vaikkei sitä viä sen pidemälle, loukkaa se silti kumppania. Pönkitetäänkö sillä itsetuntoa? Jännitystä elämään? Vai onko se vain halu pitää yllä jonkinlaista peliä myös muiden kanssa?
En pysty käsittämään!
16
546
Vastaukset
- hahahhaaa
kysäse ohi mennen kuuluuko pienen flirttiin pienet suikkarit?
- treatretg
Jaa... Jokaisessa parisuhteessa pitää jo heti alkuunsa vetää rajat sen suhteen, mikä on ok ja etenkin mikä ei ole suhteessa "ympäröivään maailmaan". Jossei pysty pitämään sormiaan kurissa fb-lirkuttelun tai txt-lirkuttelun kanssa, kannattaa pysyä sitten sinkkuna ja antaa palaa sydämensä kyllyydestä!
Sinä itse päätät, mitä siedät. Mitä sen on väliä, mikä toisen osapuolen motiivi on touhuiluissaan?! Täysin toiseen sitoutunut ihminen ei koe tarpeelliseksi testailla kelpuutaan markkinoilla!- Kummaa...
Jokaisessa parisuhteessa luulisi sanomattakin jokaisen ymmärtävän, mikä on sopivaa ja mikä ei, miksi parina yleensä yhdessä ollaan. Missä on oma ymmärrys antaa arvoa toiselle?!
- En ymmärrä
Minä en taas pysty käsittämään, miksi mies aina palaa kakkosen luo kerta toisen jälkeen? Miksi mies ei suostu eroon ja loukkaa minua tahallaan? MIKSI?
- Rohkeasti eteenpäin.
Sinun täytyy tehdä ratkaisu. Eli eroa, sillä sinä tulet kärsimään tilanteesta liikaa.
En tiedä, oletko naimisissa. Jos olet, voit yksin hakea avioeroa. Ala oma elämä.
Rohkeutta. - teterat435
Mies rakastaa ainoastaan itseään ja mikäpäs hänen on juostessa kahden naisen väliä, kun sinä vain ihmettelet, miksi mies ei suostu eroon... Miksi pitäisi "suostua"? Mitä odotat, ihmettäkö?
- :Ckurjaa
Jotkut ei vaan osaa olla muuten.Joku himoaa suklaata, joku viinaa joku taas satunnaisia panoja kakkosensa kanssa.
- nykyääneronnut
Mun mieheni sanoi, että se oli pelkkää kaverillista juttelua.. Jep jep "Näin hyvää unta viime yönä, sä olit siinä ;)" ja "Oon miettiny koko päivän sua" tyyppiset viestit on ihan kaverillisia.. Jos on naimisissa ja lähettelee tollasia toisille naisille, ei siinä oo mitään kaverillista!
- Sillisalaattia
Selkeästi juttu kääntyi siihen suuntaan, että miehet flirttailee ja lähettää FB viestejä. Naiset sitä tekevät ainakin yhtä paljon, luulevat vaan olevansa ovelia. Mutta petturi tekee aina lopulta virheen, joskus se paljastuu poistamattomasta sivuhistoriasta tai sitten juuri että sivuhistoria pitää poistaa kun on FB: ssä roikuttu pikkutunneille vaikka piti tehdä koneella jotain muuta.
- oleeol
oletko varma, että se on nimenomaan flirttailua? oletko itse nähnyt viestejä?
jospa se tosiaan on vaan kaverillista juttelua. Semmosiakin miehiä on.- hohhohh
Ei se kaverillista ole, jos tollasta tehdään vaimolta salaa..
- Ööööö, , ,
Kysy haneltä, äläkä meiltä! Jos hanen vastaus ei miellytä, , , tiedät varmaan mitä teet, eikö?
- Entinen tyttö
Sillä kuulemma pedataan piparia. Meillä on duunissa yksi ukkomies, joka lähettelee mulla (varmaan muillekin) facebookissa viestejä kuinka upea mä olen ja kuinka hän aina kattelee mua käytävillä. Sen kaveri (mies) sanoi, että se kuvittelee, että mä annan sille. Mikä ääliö! Se kuvittelee, että kaikki naiset työpaikalla kuolaa sen perään. On kuulemma useampaa käynyt hässimässäkin. Huh huh, että tollasia aviomiehiä on jollakin.
- luiyglyg
"Huh huh, että tollasia aviomiehiä on jollakin. "
Tiedätkö, see myös sellaisia aviovaimoja on jollain. Miinullakin oli.
- Esittää itsevarmaa
Voithan uhata lähettää viestit hänen vaimolleen, jos vaivaudut ollenkaan kommentoimaan. Eikös hänet voi sulkea jotenkin ulos, niin ettei voi häiriköidä? En tunne sosiaalista mediaa siinä määrin.
- Flirtit ällöttää
Kaikilla miehillä se flirttailu ei jää pelkästään fb:n ja tekstareihin, sitä tapahtuu ihan oman akan silmien alla, varsinkin kännissä ollessaan. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664