Mistä olette etsineet miestä, naiset?

1111111111111111

Niin, ovatko baarit ynnä muut kapakat ainoa paikka, missä on luontevaa lähestyä naista?

Enkä nyt kaipaa mitään kommentteja, etteivätkö naiset etsisi miestä. Joidenkin mielestä naiset vain odottavat, että miehet löytävät heidät.

15

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari.

      Jos sinulle ei kelpaa kukaan, niin ihan turha sinun on mitään etsiä ja yrittää. Treffipalstat on pullollaan hyviä naisia ja vapaana baareissa ja missä muualla tahansa. Miehistä vaan on tullut sitoutumiskammoisia, pyörittävät mielummin pelimiehen rinkiä kuin haluaisivat oman kullan kainaloon.

    • ätmi

      Eivät naiset koskaan etsi miestä missään, he ovat kulloinkin paikalla vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa.

      • ,.,.,.,.

        Erittäin useissa nettitreffiprofiileissakin lukee, että olen vain täällä katselemassa meininkiä enkä oikeastaan etsi mitään.


    • aivopiru

      Taas menee hyvä poikamies hukkaan jos se pariutuu. ennen sanottii.

    • .....

      Ihan missä vaan voi lähestyä. Omat sulhasehdokkaani olen bongannut ihan muualta kuin baarista.

    • No mä etsin miestä nettideitistä, mutta en pahastu jos vaikka kirjastossa, kaupassa tai huoltsilla mies lähestyisi.

      • Marianne89

        Juuri näin, miehet saisivat oppia lähestymään enemmän normaalissa arkielämässä. Vaikka lenkkipolulla tai bussissa/junassa kuten Etelä-Euroopassa tehdään.


      • Oppikaa
        Marianne89 kirjoitti:

        Juuri näin, miehet saisivat oppia lähestymään enemmän normaalissa arkielämässä. Vaikka lenkkipolulla tai bussissa/junassa kuten Etelä-Euroopassa tehdään.

        Naiset saisivat oppia lähestymään enemmän normaalissa arkielämässä.


      • O tempora
        Marianne89 kirjoitti:

        Juuri näin, miehet saisivat oppia lähestymään enemmän normaalissa arkielämässä. Vaikka lenkkipolulla tai bussissa/junassa kuten Etelä-Euroopassa tehdään.

        Naiset saisivat oppia olemaan pelästymättä jos joku mies joskus oikeasti lähestyy.


      • ääsburgeri
        O tempora kirjoitti:

        Naiset saisivat oppia olemaan pelästymättä jos joku mies joskus oikeasti lähestyy.

        Onko se pelästymistä jos nainen ei ole huomaavinaan tai sanoo painu vittuun.


      • ...
        Marianne89 kirjoitti:

        Juuri näin, miehet saisivat oppia lähestymään enemmän normaalissa arkielämässä. Vaikka lenkkipolulla tai bussissa/junassa kuten Etelä-Euroopassa tehdään.

        Mutta kun kaikki naiset osoittavat jo elekielellään etteivät ole kiinnostuneita. Se on sellainen hiljaisesti hyväksytty lähestymiskielto. Mites siinä sitten lähestyt.


      • Minä lyön vetoa, että vaikka kiinnostavankin oloinen mies lähestäisikin jossain arkielämän tilanteessa, nainen menisi aivan hämilleen ja ensireaktionaan kieltäytyisi. Tämän saman olen parilta naispuoliselta kaveriltani kuullut ja netistäkin lukenut.


      • yks mimmi täältä
        O tempora kirjoitti:

        Naiset saisivat oppia olemaan pelästymättä jos joku mies joskus oikeasti lähestyy.

        Mä pelästyin kerran kun yks mukavan oloinen mies lähestyi mua.
        Mut se oli enemmänkin hämmennystä.
        Mulla oli ihan uskomattoman huono elämäntilanne silloin, aika ja paikka oli täysin odottamattomat... en vaan osannut jäädä paikalleni.
        En todellakaan ymmärrä mitä siinä tapahtui, mutta jälkeenpäin kyllä ketutti ihan julmetusti!
        Mutta oli kyllä hienoa, että uskalsi lähestyä niin rohkeasti. Siitä kiitos!

        Ja vastaus aloittajan kysymykseen:
        En oikeastaan etsi miehiä mistään. Kerran oli profiili netissä ja vastaustulva oli niin järjetön, että totesin ettei siitä massasta olisi ketään pystynyt erottumaan.
        Ravintoloissa käyn harvoin.
        Kuntosalilla tietty tapaa kivoja tyyppejä ja tuttavien kautta voi tavata jonkun kivan. Tällä hetkellä on menossa suht. seesteinen sinkkujakso.
        Teen kyllä itsekin aloitteita, jos sellainen tilanne osuu kohdalle. Ja siinä nettihommassakin tein miehille aloitteita.


    • naikkonen.

      Kaupasta.

    • Skee

      Mä olen harkinnut rautakaupan kahvilassa hengailua, R-kiskan sinkkukupin kanssa kauppakeskuksessa vaeltelua, baariin menoa lätkämatsin aikaan ( katselisivat miehiä en lätkää) tai täällä ilmoittavani et olen menossa tiettyyn baariin. Kaikki nämä "loistavat" ideat on edelleen harkinta-asteella ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe