Haluaisin kovasti tietää

Naisasialooseri.

,että kuinka monta prosenttia alempitasoisuudestani on synnynnäistä ja kuinka monta prosenttia ympäristön aikaansaamaa.

27

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 86

Itse haluaisin tietää montako prosenttia alempitasoisuudestasi on omassa päässäsi kehitettyä.

• Erittäin hyvin sanottu, sillä kaikki nämä alempitasoisuusjutut ovatkin pelkästään naisasialuuserin omassa päässä kehiteltyjä juttuja.

• mies 86
        DarkFear kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu, sillä kaikki nämä alempitasoisuusjutut ovatkin pelkästään naisasialuuserin omassa päässä kehiteltyjä juttuja.

No siltä se vähän vaikuttaa... hei darkkis, ootko tsekannut sähköpostin? Kirjoitin sulle osoitteeseen [email protected].

• Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu, sillä kaikki nämä alempitasoisuusjutut ovatkin pelkästään naisasialuuserin omassa päässä kehiteltyjä juttuja.

Ei, kyllä ne ovat ihan tosiasioita elävästä elämästä.

• mies 86 kirjoitti:

No siltä se vähän vaikuttaa... hei darkkis, ootko tsekannut sähköpostin? Kirjoitin sulle osoitteeseen [email protected].

Joo mä vastaan sulle sinne ihan kohta puolin.

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Ei, kyllä ne ovat ihan tosiasioita elävästä elämästä.

Kuitenkin vaan suurin osa ihan omassa päässä olevia pakkomielteitä.

• mies 86 kirjoitti:

Mä just sain äsken kirjoitettua sulle tota mailia.

• ohnoes
        DarkFear kirjoitti:

Jos ihmisiä ei voi jakaa tasoihin, miksi, sinä DF, et ole koskaan saanut pillua naiselta? Miksi kukaan ei edes halua viettää aikaa kanssasi esim. baareissa vaikka olet saman tasoinen muiden kanssa? Tasoja on ja sinä itsekin sen tiedät, koska jatkuvasti jaat ihmisiä eri lokeroihin, tai oikeastaan yhteen lokeroon, eli persuihin, joka on sinun määritelmäsi ihmisille, joita pidät itseäsi huonompina (=alempitasoisina).

• ohnoes kirjoitti:

Jos ihmisiä ei voi jakaa tasoihin, miksi, sinä DF, et ole koskaan saanut pillua naiselta? Miksi kukaan ei edes halua viettää aikaa kanssasi esim. baareissa vaikka olet saman tasoinen muiden kanssa? Tasoja on ja sinä itsekin sen tiedät, koska jatkuvasti jaat ihmisiä eri lokeroihin, tai oikeastaan yhteen lokeroon, eli persuihin, joka on sinun määritelmäsi ihmisille, joita pidät itseäsi huonompina (=alempitasoisina).

Sä kun et tiedä musta, mun elämästäni, tekemisistäni, laivaristeilyistäni, etkä mistään muhun liittyvästä yhtään mitään, joten näin ollen sun on aivan turha yritää tehdä musta jotain oletuksia, kun ne kuitenkin vaan väärin menevät.

Mä kävin sentään viime vuoden lopulla Tukholman laivaristeilyllä, joten eipä tarvinnut yksin sinne lähteä, vaikka sä vitun homohuora kusipää et kuitenkaan sitä usko todeksi.

Kyllä mä ainakin pidän sellaisia ihmisiä (persujuntteja) paljon huonompina, jotka eivät hyväksy koskaan muiden ihmisten elämänvalintoja, kuten mm. sivarivalintaa, fina-tabujen syöntiä, oikeutta omiin hiuksiinsa ja oikeutta valita itse seurustelukumppania/puolisoa kansalaisuudesta riippumatta. Tämän palstan persujuntit kun ovat todistaneet sen, etteivät he hyväksy sitä, jos joku suomalainen seurustelee ulkomaalaisen kanssa.

Mutta ethän sä tietenkään mitään tällaista ymmärrä, kun sä olet itsekin just näitä suvaitsemattomia persujunttipaskoja!!!!!!!

Jos sä et heitä olisi, niin silloin sä et olisi koko aikaa joka saatanan viestissä mulle sitä vitun molopäätäsi aukomassa ja vittuilemassa!!!!!! Mutta kun sä persujuntteja olet, niin just sen vuoksi sä ootkin tollainen vitun paskaläjä!!!!!

• Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

Sä kun et tiedä musta, mun elämästäni, tekemisistäni, laivaristeilyistäni, etkä mistään muhun liittyvästä yhtään mitään, joten näin ollen sun on aivan turha yritää tehdä musta jotain oletuksia, kun ne kuitenkin vaan väärin menevät.

Mä kävin sentään viime vuoden lopulla Tukholman laivaristeilyllä, joten eipä tarvinnut yksin sinne lähteä, vaikka sä vitun homohuora kusipää et kuitenkaan sitä usko todeksi.

Kyllä mä ainakin pidän sellaisia ihmisiä (persujuntteja) paljon huonompina, jotka eivät hyväksy koskaan muiden ihmisten elämänvalintoja, kuten mm. sivarivalintaa, fina-tabujen syöntiä, oikeutta omiin hiuksiinsa ja oikeutta valita itse seurustelukumppania/puolisoa kansalaisuudesta riippumatta. Tämän palstan persujuntit kun ovat todistaneet sen, etteivät he hyväksy sitä, jos joku suomalainen seurustelee ulkomaalaisen kanssa.

Mutta ethän sä tietenkään mitään tällaista ymmärrä, kun sä olet itsekin just näitä suvaitsemattomia persujunttipaskoja!!!!!!!

Jos sä et heitä olisi, niin silloin sä et olisi koko aikaa joka saatanan viestissä mulle sitä vitun molopäätäsi aukomassa ja vittuilemassa!!!!!! Mutta kun sä persujuntteja olet, niin just sen vuoksi sä ootkin tollainen vitun paskaläjä!!!!!

Olet kaljuuntuva vanhempi ATM.

• NUS NUS NUS!
        DarkFear kirjoitti:

Mä just sain äsken kirjoitettua sulle tota mailia.

YEAH! NUSSIKAA!

• Näin luulisin

Synnynnäistä 90%, ympäristö 10%

• Naisasialooseri.

En usko, että ero on noin suuri. Uskon, että iso prosentti alempitasoisuudestani johtuu koulukiusaamisesta.

• Näin luulisin
        Naisasialooseri. kirjoitti:

En usko, että ero on noin suuri. Uskon, että iso prosentti alempitasoisuudestani johtuu koulukiusaamisesta.

Nojoo hyvä pointti tuo kiusaaminen. Vaikea tietää miten paljon tuon on minuunkin vaikuttanut

• MWMW

Koulukiusatuksi joutuminen voi myös osittain selittyä
        seikoilla, jotka liittyvät geeneihin. Tuolla yhdessä kohdassa mainitsit, että sinulla hyvinkin voi olla Aspergerin syndrooma. Kun on AS niin voi hyvinkin joutua kiusaamisen kohteeksi, koska on heikot taidot selviytyä lasten välisistä kahnauksista.

• Naisasialooseri.
        MWMW kirjoitti:

Koulukiusatuksi joutuminen voi myös osittain selittyä
        seikoilla, jotka liittyvät geeneihin. Tuolla yhdessä kohdassa mainitsit, että sinulla hyvinkin voi olla Aspergerin syndrooma. Kun on AS niin voi hyvinkin joutua kiusaamisen kohteeksi, koska on heikot taidot selviytyä lasten välisistä kahnauksista.

Totta. Olen lukenut, että moni AS on ollut lapsena ankaran koulukiusaamisen uhri. Ja lapsena koin epämukavuutta ja ulkopuolisuutta ikätovereideni keskuudessa kuten AS monesti tekee.

Mutta kiusaaminen aiheuttaa geeneistä riippumatonta alempitasoisuutta tuhoamalla uhrinsa itsetunnon ja aiheuttamalla arkuutta sekä estämällä kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen herkässä iässä.

Koulukiusaaminen on siis suurin ulkopuolinen alempitasoisuutta aiheuttava tekijä.

• Ei kummastakaan

Kyse on 100% omasta asenteesta.

Tai no, jos on ruma naama jne., niin se vähän haittaa. Sanotaan, että 98% se on itsestä kiinni. Turha syytellä geenejä tai koulukiusaamista. Menneisyydestä pitää päästää irti.

• Naisasialooseri.

Ei siitä menneisyydestä noin vain sormia napsauttamalla irti pääse. Ja vuosia koulukiusattu poika on tuhotun itsetuntonsa kanssa kykenemätön lähestymään tyttöjä ja vaikka asia joskus vanhempana korjaantuisikin niin juna on mennyt jo.

Sitäpaitsi jos mies ei saa naista, niin ihan oikeassa ne koulukiusaajat ovat olleet. Hän on juurikin niin surkea tapaus kuin miksi ne kiusaajat ovat häntä solvanneetkin.

• MWMW

Ei siitä menneisyydestä noin vain sormia napsauttamalla irti pääse. Ja vuosia koulukiusattu poika on tuhotun itsetuntonsa kanssa kykenemätön lähestymään tyttöjä ja vaikka asia joskus vanhempana korjaantuisikin niin juna on mennyt jo.

Sitäpaitsi jos mies ei saa naista, niin ihan oikeassa ne koulukiusaajat ovat olleet. Hän on juurikin niin surkea tapaus kuin miksi ne kiusaajat ovat häntä solvanneetkin.

Millaisia ne kiusaamistilanteen sitten olivat sielä koulussa?
        Oliko sulla joku luonteenpiirre, joka aiheutti kinastelua/väittelyä ja sitten homma kääntyi massiiviseksi kiusaamiseksi? Oliko sulla silloin näitä samoja piirteitä, joista tulee sanahelinää täällä palstalla? Vai ootko sitä mieltä, että nykyinen luonne on pelkästään kiusaamisen aiheuttama?

• juttu on niin...

Olet luonut negatiivisuudesta ja itsesäälistä mukavuusalueesi. Et halua yrittää mitään, koska se merkitsisi astumista pois omalta mukavuusalueelta. Jäät mieluummin itsesääliin kieriskelemään.

Ei aikuisen ihmisen pidä lopun ikäänsä piehtaroida jossain lapsuuden koulukiusaamismuistossa.

• Reipas Mies

Toisin esiin vielä feminismin, joka seuraa poikia tarha-ala-, yläaste-ajan. Nykyään at-poika voi paeta pelien ja netin syövereihin jossa on edes virtuaali-kavereita. Kasarin at-miehet muistavat että oli vain tv:ssä komeat miehet, pyöheä tukkaiset naiset ja niitä tavis perheitä.

Oli siis äärettömän tärkeää että iskemis taitoja pääsi nuorena hiomaan, olemaan kanssa käynnissä luokan tyttöjen kanssa sekä olemaan se tyyppi joka liikunta tunnilla valittiin nopeasti joukkueeseen.

Joka väittää että ei ole tasoja, voi ottaa henkosen hamppua ja laulaa itsekseen gumbayaa.

No aloitukseen: tarkkaa lukua tuskin tietää alan ammattilaisetkaan, ja lieneekö tieteellistä tutkimusta edes tehtykkään. Mitään virallista "naisettomuutta" ei tietääkseni ole (olen teknisen alan ihminen, en humanistisen korjatkaa jos olen väärässä) vaan syy-seuraus on mm. masentuneisuus tai muut mt. tekijät.

Mielestäni kiusaaja on itse sairas kun ei ymmärrä tekojensa seuraamuksia ja siten hyvin kapeakatseinen. Myös ne jotka antavat hiljaisen hyväksynnän ryhmädynamiikan nimissä ovat osasyyllisiä kiusaamiseen. Eristäminen on pitkäaikaisena kiusatun psyykkeelle hyvin vahingollista. Pelkkä satunnainen turpaan veto voi olla jopa hyvä juttu koska se käynistää prosessin auttamiseen.

"Tämän palstan persujuntit kun ovat todistaneet sen, etteivät he hyväksy sitä, jos joku suomalainen seurustelee ulkomaalaisen kanssa."

En voi hyvällä tahdollakaan persuksi itseäni sanoa, mutten kokoomuksen faniksikaan.

Miksi Suomeen pitää roudata väkivaltaisista maista muiden uskontojen väkivaltaan taipuvia miehiä? Miksi ei ole kiintiöitä vaikka 10 pakolaista joista 6 on naista? Naiset ja lapset kärsivät siellä mistä ne pakolaiset tulevat, ei ne viidakkoveistä ja ak47-kivääriä heiluttavat miehet.

Mieltäni lämmittää ajatus että at-miehet pystyisivät elämään normaalia parisuhde-elämää ulkomaalaisen naisen kanssa joka olisi samalla viivalla. Siis miksi käyttää miljoonia yhteiskunnan varoja mamu-naisten kielen, kulttuurin sekä yhteiskunnan toimien opetteluun kun suomalaisia sinkkumiehiä on yllin kyllin tarjolla siihen duuniin.

• Janne.

"Sitäpaitsi jos mies ei saa naista, niin ihan oikeassa ne koulukiusaajat ovat olleet. Hän on juurikin niin surkea tapaus kuin miksi ne kiusaajat ovat häntä solvanneetkin. "

Pyh, Jos mies ei saa naista, ei mies naista edes välttämättä halua /tarvitse.
      Ja koulukiusaajat ovat vielä lapsia jotka eivät tajua hölkäsenpöläystä mistään mitään joten ei todellakaan ole surkea tapaus vaan kiusaajat usein ovat surkeita tapauksia, junttiperheiden oloista tulleita surullisia tapauksia joista moni päätyy mullan alle ennen 30 ikää.

• Janne J.

"Oli siis äärettömän tärkeää että iskemis taitoja pääsi nuorena hiomaan, olemaan kanssa käynnissä luokan tyttöjen kanssa sekä olemaan se tyyppi joka liikunta tunnilla valittiin nopeasti joukkueeseen. "

Tarvitsitko oikein iskemistaitoja?
        Itse en ole koskaan tarvinnut, olen vain ollut oma itseni. Sellaisia naisia ei tarvitse iskeä keiden kanssa synkkaa muutenkin.
        Oikeampi sana lienee ihmisiin tutustuminen. Iskujutut ovat teinien lässyttämisiä joille aikuiset nauraa.

Liikuntatunnilla valitaan joukkueeseen sellaiset jotka ovat liikunnallisesti hyviä, ei sen kummempaa.

• Reipas Mies
        Janne J. kirjoitti:

"Oli siis äärettömän tärkeää että iskemis taitoja pääsi nuorena hiomaan, olemaan kanssa käynnissä luokan tyttöjen kanssa sekä olemaan se tyyppi joka liikunta tunnilla valittiin nopeasti joukkueeseen. "

Tarvitsitko oikein iskemistaitoja?
        Itse en ole koskaan tarvinnut, olen vain ollut oma itseni. Sellaisia naisia ei tarvitse iskeä keiden kanssa synkkaa muutenkin.
        Oikeampi sana lienee ihmisiin tutustuminen. Iskujutut ovat teinien lässyttämisiä joille aikuiset nauraa.

Liikuntatunnilla valitaan joukkueeseen sellaiset jotka ovat liikunnallisesti hyviä, ei sen kummempaa.

Juu ei isketä. Kuten naiset ei meikkaa kuin itseään varten ja raha on perkeleen keksintö.

Valitaan seksikkäin nainen, kerrotaan moi, oma nimi, ootsäyksin, ja pidetään kahden tunnin luento mäntämoottorin toiminta periaatteista. Siinä "omana itsenä olemista". Miten flaksi käy? Varsin huonosti.

Tämä romanttinen liehittely, naisen lukeminen, jipot, kosketus, uu-beibe, kaikki on sitä shittiä joka opitaan epävarmoja teinityttöjä käsittelemällä jäkiskaukalon reunalla, ei kolmekymppisenä ikisinkku miehenä.

"Omana itsenä oleminen" toimii tietenkin lähestymisprosessina ekstroverteille miehille jotka ovat hyvää seuraa missä vain, heidän seura kiinnostaa niin miehiä ja naisia.

Aikuiset kyllä nauraa niille miehille jotka eivät saa naisseuraa, ovat sosiaalisesti kömpelöitä, ja eivät saa toisia kiinnostumaan itsestään. Asiasta tietävät sanovat näitä at-miehiksi, muut vain ignooraavat.

Kirjoitan aina miehen suoritus kykyisyydestä. Kyllä, joukkueeseen valitaan suulaat mölyturvat jotka pelaavat hyvin, mutta myös se ujo outo tyyppi joka on kuitenkin nopea ja hyvä puolustaja. Se hintelä nörtti-pete ei päässyt kumpaankaan joukkuseeseen, vaan ope määräsi toiseen. Se joukkue tosin hävisikin.

Myönnän että kirjoitukseni ovat tosikoille vaikeasti avautuvia tai ainakin kummallisia, koska pidän aika siirtymistä mielikuvauksellisesti.

• Janne.

Ja kuka täällä uskoo joihin psykiatrisiin p*skapuheisiin ? Aspergeria ei ole oikeasti olemassakaan, se on vain kallonkutistajien nimitelmä jolla saadaan ihmiselle leima otsaan loppuiäksi.
      Psykiatria leimaa ihmisen ja diagnosoi.
      Psykiatria ei hyväksy ihmistä sellaisena kuin ihminen on.

• tiedoksesi

Asperger ei ole psykiatrinen vaan neurologinen häiriö.

• tuuria ja asennetta

monet koulukiusatut ovat löytäneet tyttöystävän, kun ovat kääntäneet ne nuoruusvuosien vaikeudet voitoksi, eivätkä ole alistuneet siihen, että olisivat jotenkin huonompia yksilöitä.
      Se on selvä, että meillä ei ole lähtökohtaisesti tasavertaiset asetelmat pärjätä elämässä. Ei ravejakaan voiteta kolmijalkasella luuskalla. Mutta tärkeimpiä taitoja pystyy kehittämään elämän aikana. Kyse on tahdosta ja asenteesta. About 80 prosenttisesti pystyt vaikuttaa siihen tuleeko susta atm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2607
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      69
      2320
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1769
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1078
    Aihe