Normaalipainoisen laihdutus

halulaihtua

Olen halunnut laihtua 52kg tohon 47kg. Olen syönyt 600kcal mutta se auttoi hetken ja sen jälkeen painoni on pysynyt tuossa 52kg jo 3 vkoa. Kehoni taisi olla säästöliekillä... nyt aloitan viikon kaalikeitto dieetin. Toivoisin sen edes pudottavan pari kiloa. Tiedän ettei minulla ole paljon pudotettavaa mutta tämä on itseni takia ja toivoisin että antaisitte neuvoja miten saisin pudotettua painoa.
Salilla käyn mutta haluan että se näkyy mittanauhassa painonpudotukseni eli ei mitään lihasmassaa. Kiitos jos voitte antaa neuvoja

4

214

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalipainoinen

Et kerro pituuttasi ja ikääsi,joten onko aihetta edes pudottaa painoa,koska 47 kiloa kuulostaa jo anorektikon painolta.

• halulaihtua

Olen 23 ja pituudelts 165cm. Tiedän että kuulostaa mutta olen aina ollut tuon painoinen ja nyt on repsahtanut. Oisiko mitään hyviä neuvoja? :)

• enosaasanoa

Varmaan joku rankka dieetti on hyvä. Sillä syöt niin vähän jo nyt ja elimistösi on säästöliekillä.

• Kokemusta on

Hiilaridieetillä lähtee pois nuo muutamat kilot. Lisäät vielä liikuntaa, siis muutakin kuin salitreenia. Kyllä lähtee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      103
      1241
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      93
      862
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43