Olen halunnut laihtua 52kg tohon 47kg. Olen syönyt 600kcal mutta se auttoi hetken ja sen jälkeen painoni on pysynyt tuossa 52kg jo 3 vkoa. Kehoni taisi olla säästöliekillä... nyt aloitan viikon kaalikeitto dieetin. Toivoisin sen edes pudottavan pari kiloa. Tiedän ettei minulla ole paljon pudotettavaa mutta tämä on itseni takia ja toivoisin että antaisitte neuvoja miten saisin pudotettua painoa.
Salilla käyn mutta haluan että se näkyy mittanauhassa painonpudotukseni eli ei mitään lihasmassaa. Kiitos jos voitte antaa neuvoja
Normaalipainoisen laihdutus
halulaihtua
4
163
Vastaukset
- normaalipainoinen
Et kerro pituuttasi ja ikääsi,joten onko aihetta edes pudottaa painoa,koska 47 kiloa kuulostaa jo anorektikon painolta.
- halulaihtua
Olen 23 ja pituudelts 165cm. Tiedän että kuulostaa mutta olen aina ollut tuon painoinen ja nyt on repsahtanut. Oisiko mitään hyviä neuvoja? :)
- enosaasanoa
Varmaan joku rankka dieetti on hyvä. Sillä syöt niin vähän jo nyt ja elimistösi on säästöliekillä.
- Kokemusta on
Hiilaridieetillä lähtee pois nuo muutamat kilot. Lisäät vielä liikuntaa, siis muutakin kuin salitreenia. Kyllä lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575489- 934337
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752584Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721111Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779