kirjoittelevat aloituksia toisen nimmareilla, kannattaa varoa jos aloituksessa on jotan karppivastaista, niin en ole minä kirjoittajana.
Nimimerkki varkaat
13
61
Vastaukset
- karps1
älä kaima meuhkaa.
- karps1
Pitäisikö aloittajan rekisteröidä nimimerkki jos "nimimerkkivarkaat" huolettaa? Et kai ole bannia saanut kuten Veijo? Taidat olla itse Veijo.
- karps1
Aloittaja on nimimerkkivaras. Minä olen oikea karps1 ja kirjoitan aina pelkkää paskaa.
- PeItokenkku
Hei hihhuli hei!
Ei täällä vastusteta karppeja, vaan hihhuleita. - karps1
Nimimerkkiä ei voi varastaa ellei se ole jonkun oma ts. rekisteröity.
Rekisteröimättömiä nimimerkkejä voi kuka tahansa käyttää.- Varvas
"Rekisteröimättömiä nimimerkkejä voi kuka tahansa käyttää. "
Ja VARASTAA!
Nämä tyypit/tyyppi, joka on erään kokin aviomies tykkää häiriköidä, ei muuta.
- karps1
Tuota häiriköintiä on tutkittu, kyseessä on luonnehäiriöiset jotka pääsevät täällä valloilleen, koska rangaistusta ei tule ja muutama heistä on myös suomi24 ylläpidossa josta voivat häiriköidä.
Kun seuraava suomi24 kiertue alkaa kiertämään niin vien kaikki kopioimani häirikkö kirjoitukset heille ja myös se että kyseessä on palsta joka pitäisi olla erityisvalvonnassa. Tämä seurauksena ylläpidon häiriköt saavat kenkää, koska tallennetuista logitiedostoista voidaan heidät jäljittää.
Siis tarkoitan sitä että ainakin tiedot siitä minkälaisia keskusteluja ovat poistaneet ja mitä jättäneet näkyvät selvästi.
Jos kiertuetta ei tule niin postitan kirjeet suomi24:lle kirjatussa kirjekuoressa ja vaadin selityksen asiaan, suomi24 suosi hiipuu jo selvästi. Laittoipa googleen minkä haun tahnsa, niin suomi24 linkit ovat useita vuosia vanhoja, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Tämä tarkoittaa sitä että google ei listaa suomi 24 kärkeen uusimpien avausten suhteen, koska kävitöitä on liian vähän.- karps1
Ja jos tämäkään ei auta, saa seuraavaksi kunniansa kuulla FBI, CIA, KGB,SIWA ja Marttakerho.
- k j mattila
Minuakin haukutaan pallinaamaksi mutta tottuushan s e on ja hyväksyn sen.
Olen myös etläsuomen johtava trolli ja häirikkö. - VP?
Minun nimi varastetaan vain täällä kipinäkerhossa ja tyttöjen puolella !
Ymmärretään hyvin kuka täällä varastelee nimimerkkejä. Sen näkee aina kirjoituksen sisällöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733